יום חמישי, 7 במרץ 2013

כל המבצעים, כל המחירים במלונות, צימרים ואכסניות ב-קראקוב, פולין

קראקוב, פולין

קראקוב

למצוא את הדיל הטוב ביותר מבין מלונות בקראקוב עם hotels-seeker.com על ידי השוואה של מאות אתרי הזמנות בקליק אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר! עמוד 14 מתוך 23

Orient 3 Stars

Soltysowska 25 B, קראקוב, פולין

Orient 3 Stars מציע מעלית, סאונה ומכון יופי. בOrient 3 Stars פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם להנות מכל רגע במהלך חופשתכם. המלון כולל חנות מזכרות/מתנות.

בOrient 3 Stars תמצאו 57 חדרים מודרניים ושקטים. חדרי האמבטיה כוללים מקלחת. כל החדרים הממוזגים בOrient 3 Stars הינם חסינים לרעש.

מסעדת המלון מציעה תפריט מודרני ואווירה שקטה.

המלון ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל המרכז המסחרי M1 ופחות מעשר דקות נסיעה אל גלריה קזימיריז, Hipermarket Carrefour ומוזיאון התעופה הפולני. המרחק של נמל התעופה ג'ון פול ה-2 קראקוב-באליצה מן המלון הוא רק 30 דקות באוטו.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, ארוחות צהריים ארוזות

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, סאונה, טיולים מודרכים, גינה, מתקני כושר, ג'קוזי, בריכת ילדים, בריכה מקורה

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, שירות הזמנת כרטיסים, אחסון מזוודות, חנות מזכרות/מתנות, צחצוח נעליים, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 46 ביקורות אורחים

Aparthotel Astor

Krowoderska 70, קלפראץ, קראקוב, פולין

ממוקם בסטארה מיאסטו וכ-20 דקות הליכה ממרכז העיר, בהדירות נופש יש דירות נוחות וניקוי יבש, אינטרנט אל- חוטי חינם וקונסיירז'.

Aparthotel Astor מציע שירות הזמנת כרטיסים, אחסון מזוודות ושירותי כביסה. בAparthotel Astor ישנה מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם להנות מכל רגע במהלך חופשתכם. בנוסף עומדים לרשותכם שירות הסעות לשדה התעופה ודוכן של מכירת הכרטיסים.

כל הדירות המודרניות של Aparthotel Astor מרוהטות בקפידה ותמצאו בהן גם טלוויזיה, כבלים / לוויין וחדר אמבטיה פרטי. תמצאו בהן מקרר, מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו ופינת קפה ותה. בנוסף יש מגוון דירות מרווחות הערוכות לאירוח משפחות.

דירות הנופש ממוקמות במרחק חמש דקות נסיעה אל המוזיאון הלאומי בקרקוב ופחות מעשר דקות נסיעה אל Artemis Galeria Sztuki. הAparthotel Astor נמצא במרחק של כ- 20 דקות הליכה אל גלריה קרקובסקה, Foto-Medium-Art Gallery וCzartoryski Museum.

כללי

שירות חדרים, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, שילוב אמבטיה ומקלחת, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים, ידידותי לקהילה הגאה

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, טיולים מודרכים, אופניים, מסלולי הליכה

שירותים

קונסיירז', ניקוי יבש, צוות דובר מגוון שפות, שירותי כביסה, השכרת אופניים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 7 ביקורות אורחים
מתוך 3 ביקורות על המיקום של המלון, 3 אמרו שהוא במיקום נוח
2 אורחים כתבו ביקורת על ארוחת הבוקר, 2 ציינו שהיא הייתה טעימה מאוד
2 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 2 מצאו אותו מסייע ומנומס

Dom Gosci Opactwa Benedyktynow

Dom Gosci Opactwa Benedyktynow מציע ספריה, מעלית וטראסה. המלון מכיל חנות מזכרות/מתנות.

בחדרים הסולידיים של Dom Gosci Opactwa Benedyktynow תמצאו כספת, מאוורר תקרה וחדר אמבטיה פרטי.

מתוך מבחר האטרקציות המפורסמות אשר ליד המלון תמצאו גם את המוזיאון הלאומי בקרקוב, Zakopianka Shopping Centre וJagiellonian Library. המרחק מנמל התעופה ג'ון פול ה-2 קראקוב-באליצה הינו 20 דקות נהיגה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מייבש שיער, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, בית קפה

פעילויות

גינה, אופניים, מסלולי הליכה

שירותים

מעלית, שרותי אירועים, כספת, השכרת אופניים, חנויות, חנות מזכרות/מתנות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-16:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Apartament Berko

Berka Joselewicza 18/13, קזימיריז, קראקוב, פולין

דירות הנופש יושבות מרחק הליכה קצרה מIzaak Synagogue וכ-10 דקות הליכה אל מרכז העיר. דירות הנופש ממוקמות בסמוך למקומות המעניינים שלקראקוב יש להציע.

דירות הנופש הממוזגות כוללות כבלים / לוויין, טלוויזיה ומטבח מאובזר. הן מציעות ספת מיטה, מקרר ונגן תקליטורים. בנוסף, האינטרנט האל חוטי הוא על חשבון הבית.

מסעדת דירות הנופש מציעה תפריט מקורי ואווירה ייחודית.

דירות הנופש נמצאות כ-10 דקות הליכה אל בית הכנסת הישן וHigh Synagogue, בעוד Archeological Museum, Artemis Galeria Sztuki וCzartoryski Museum במרחק של פחות מ-20 דקות הליכה. באזור תמצאו הרבה אטרקציות תיירותיות.

כללי

פתוח לחיות מחמד, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, חדרים משפחתיים, ידידותי לקהילה הגאה, אח

פעילויות

ג'קוזי

שירותים

צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Palace Apartments Krakow

Cystersów 14, גראגורזקי, קראקוב, פולין

Palace Apartments Krakow נמצא בגראגורזקי, רק חמש דקות נהיגה ממרכז העיר.

דירות הנופש Palace Apartments Krakow עברו שיפוץ לא מזמן ותמצאו בו קונסיירז', אינטרנט אל- חוטי חינם ומעלית. בדירות נופש יש מגרש משחקים, דוכן השכרות רכב ושירותי כביסה. הגינה היא המקום האידיאלי לתפוס שלווה.

הדירות הנוחות בPalace Apartments Krakow מכילים טלוויזיה, מטבח מאובזר וכבלים / לוויין. הדירות מעוצבות בסגנון עכשווי וכוללות מיזוג אוויר, מקרר, נגן די וי די ומיקרוגל. לנוחות מירבית, כלולים בחדר גם חלוקי רחצה.

דירות הנופש ממוקמות במרחק חמש דקות נסיעה אל גלריה קזימיריז ופחות מעשר דקות נסיעה אל גלריה קרקובסקה, Czartoryski Museum וArtemis Galeria Sztuki. House of Jan Matejko נמצא במרחק של פחות מ-10 דקות נסיעה ברכב.

כללי

מיזוג אוויר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, נגן DVD, חלוקי רחצה, מגבות, מקלחת

פעילויות

גינה, מגרש משחקים

שירותים

קונסיירז', מעלית, שירותי כביסה, השכרת אופניים

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Apartamenty i Pokoje

המיקום המרכזי של Apartamenty i Pokoje יאפשר לכם להגיע אל מיטב המקומות האטרקטיביים של קראקוב כמו למשל Czartoryski Museum, Academy of Music in Krakow וGaleria Krypta U Pijarow אשר נמצאים במרחק הליכה קצר. דירות הנופש ממוקמות בסמוך לכל האטרקציות שלקראקוב יש להציע.

מצויידות בכל מה שצריך על מנת להבטיח שהייה מוצלחת, בדירות תמצאו מטבח מאובזר, חדר אמבטיה פרטי וטלוויזיה. כל דירה מכילה בין השאר טלפון, מגהץ ומקרר. לרשותכם גישה חינם לאינטרנט.

מסעדת דירות הנופש מציעה תפריט מודרני ואווירה רגועה.

נמל התעופה ג'ון פול ה-2 קראקוב-באליצה נמצא במרחק של 30 דקות נהיגה. ההתחנות תחנת הרכבת המרכזית של קרקוב וKrakow Glowny Railway Station נמצאות במרחק 10 דקות הליכה.

כללי

מקרר, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, חדרים משפחתיים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Decameron Apartments Krakow

דירות הנופש נמצאות בסטארה מיאסטו, מוקפות מבחר גדול של מקומות לאכול, לשתות ולבלות.

Decameron Apartments Krakow נמצא באופן מושלם קרוב למיתחם הקניות של קראקוב. גלריה קרקובסקה, Academy of Music in Krakow והמוזיאון ההיסטורי של קרקוב נמצאים במרחק של 20 דקות הליכה מדירות הנופש.

כללי

חדרים ללא עישון

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, טיולים מודרכים

שירותים

אחסון מזוודות

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Crystal Suites Southbank - Podgorze

Krakusa 1, קזימיריז, קראקוב, פולין

Crystal Suites Southbank - Podgorze מציע שירותי כביסה, אינטרנט אל- חוטי חינם וניקוי יבש. בנוסף יש בנק בתוך שטח דירות הנופש.

בדירות המרווחות של Crystal Suites Southbank - Podgorze תיהנו ממטבח מאובזר, נגן די וי די וטלוויזיה עם מסך שטוח. בנוסף הדירות מאובזרות במדיח כלים, מקרר ומיקרוגל.

דירות הנופש ממוקמות באופן אידיאלי ליד כל האטרקציות של קראקוב, עם Starmach Art Gallery במרחק של 2 דקות הליכה בלבד. Izaak Synagogue, גלריה קזימיריז וHigh Synagogue נמצאים במרחק של כ-20 דקות הליכה מדירות הנופש.

כללי

חדרים ללא עישון, מקרר, מיקרוגל, טלוויזיה, נגן DVD, חדרים משפחתיים

שירותים

ניקוי יבש, שירותי כביסה

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Antique Apartments Radziwillowska

Radziwiłłowska 25/9, ווזולה, קראקוב, פולין

במרכז סטארה מיאסטו תמצאו את Antique Apartments Radziwillowska, מרחק מספר דקות הליכה אל גלריה קרקובסקה. דירות הנופש ממוקמות בסמוך למקומות המעניינים שיש לקראקוב להציע.

בדירות נופש יש אחסון מזוודות, שירות הזמנת כרטיסים ואינטרנט אל- חוטי חינם. בנוסף, הצוות בעמדת ישמח לתת המלצות על מגוון אתרי התיירות המקומיים ולהזמין עבורכם טיולי יום וסיורים.

הדירות הנוחות בAntique Apartments Radziwillowska מכילים מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו , מקרר וחדר אמבטיה פרטי. כל דירה מצויידת במכונת כביסה וספת מיטה. מטבח הדירה מאובזר לחלוטין ומאפשר לאורחים להכין לבד את הארוחות אם זה מה שהם מעדיפים.

הAntique Apartments Radziwillowska ממוקם בסמוך לCzartoryski Museum, Galeria Krypta U Pijarow וAcademy of Music in Krakow. במרחק הליכה של פחות מ-20 דקות נמצאים Artemis Galeria Sztuki וArcheological Museum.

כללי

חדרים ללא עישון, מקרר, שי מוצרי טיפוח, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

שירותים

שירות הזמנת כרטיסים, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Antique Apartments Dunajewskiego

Dunajewskiego 2/4B, קלפראץ, קראקוב, פולין

במרכז סטארה מיאסטו תמצאו את Antique Apartments Dunajewskiego, מרחק הליכה קצר אל Foto-Medium-Art Gallery והמוזיאון ההיסטורי של קרקוב. דירות הנופש ממוקמות בסמוך לכל האטרקציות שיש לקראקוב להציע.

בדירות נופש תמצאו מכבסה, אחסון מזוודות ואינטרנט אל- חוטי חינם. בנוסף עומדים לרשותכם שירות הסעות לשדה התעופה ודוכן של מכירת הכרטיסים.

הדירות הנוחות בAntique Apartments Dunajewskiego כוללים פינת קפה ותה, מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו וחדר אמבטיה פרטי. כל דירה מכילה בין השאר מגהץ, מכונת קפה ומקרר. מטבח הדירה מאובזר לחלוטין ומאפשר לאורחים להכין לבד את הארוחות אם זה מה שהם מעדיפים.

הAntique Apartments Dunajewskiego ממוקם בסמוך לJan Fejkiel Gallery, Archeological Museum וCzartoryski Museum. House of Jan Matejko גם כן בקירבת מקום.

כללי

חדרים ללא עישון, מקרר, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

שירותים

שירות הזמנת כרטיסים, אחסון מזוודות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Empire Apartment

Starowiślna 45/13, קזימיריז, קראקוב, פולין

במרחק של כ-10 דקות הליכה למרכז העיר תמצאו את Empire Apartment עם דירות מודרניות ובנוסף אזור ישיבה ומכונת קפה.

בדירות המרווחות של Empire Apartment תמצאו טלוויזיה, מטבחון וכבלים / לוויין. הן כוללות מכונת כביסה, נגן די וי די ופינת קפה ותה.

הEmpire Apartment ממוקם בסמוך לHigh Synagogue ובית הכנסת הישן. באזור תמצאו הרבה אתרים תיירותיים.

כללי

פתוח לחיות מחמד, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, פינת קפה ותה, טלוויזיה, נגן DVD, מיטת תינוק, ידידותי לקהילה הגאה

שירותים

צוות דובר מגוון שפות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. במלון קיים חיבור אינטרנט דרך מודם/ חיבור טלפון

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Old Town

Dietla 95/7, קזימיריז, קראקוב, פולין

המיקום המרכזי של Old Town יאפשר לכם לראות את מיטב המקומות המומלצים של קראקוב כמו למשל בית הכנסת הישן, Izaak Synagogue וHigh Synagogue אשר נמצאים רק 10 דקות הליכה. בOld Town תיהנו מתמורה הולמת לכסף שלכם עם תעריפים נמוכים לחדר ואינטרנט אלחוטי על חשבון הבית.

Old Town מציע חנייה מאובטחת וכספת. כחלק מהשרותים של דירות הנופש, הינכם מוזמנים להשכיר מחשבים לתקופת השהייה במקום.

כל דירה מאובזרת בקפידה על מנת לאפשר לכם את הנוחות המירבית וכוללת כספת, טלוויזיית פלזמה/ LCD וכבלים / לוויין. בין השאר, תמצאו בדירות נגן די וי די, מקרר ופינת קפה ותה. ובנוסף תמצאו בכל דירה מטבחון עם מקרר קטן ומכונת קפה וכל הדרוש להכנת ארוחות קלות בזמנכם הפנוי.

דירות הנופש נמצאות כ-10 דקות הליכה אל Tempel Synagogue וRemuh Synagogue, בעוד Artemis Galeria Sztuki, Archeological Museum וקלות' הול במרחק של פחות מ-20 דקות הליכה. ישנן שלל אפשרויות של מסעדות ומקומות בילוי במרחק הליכה מהדירות נופש. הOld Town נמצא במרחק של כ- 20 דקות הליכה אל Collegium Maius.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, נגן DVD, מיטת תינוק, ידידותי לקהילה הגאה

שירותים

כספת, מחשב

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Palace Apartments

Radziwiłłowska 27, ווזולה, קראקוב, פולין

דירות הנופש ממוקמות במרכז של קראקוב ורק הליכה קצרה אל Academy of Music in Krakow, גלריה קרקובסקה וGaleria Krypta U Pijarow. דירות הנופש ממוקמות בסמוך לכל האטרקציות שלקראקוב יש להציע.

בדירות נופש תמצאו אינטרנט אל- חוטי חינם, מעלית וחנייה במקום. בPalace Apartments פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם להנות מכל רגע של חופשתכם.

בדירות המרווחות של Palace Apartments תמצאו מטבחון, כבלים / לוויין וטלוויזיה. ובנוסף מטבח מאובזר, כספת ונגן די וי די. פרטיות ופאר מובטחים בדירות VIP יחד עם שירות אישי, מקצועי ומהיר.

נמל התעופה ג'ון פול ה-2 קראקוב-באליצה נמצא במרחק של 30 דקות נסיעה ברכב. Artemis Galeria Sztuki וArcheological Museum נמצאים במרחק של 20 דקות הליכה מדירות הנופש.

כללי

חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, נגן DVD, מיטת תינוק, חדרים משפחתיים

פעילויות

מסלולי הליכה

שירותים

כספת, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Palace Apartments-Krowoderska

Krowoderska 29, קלפראץ, קראקוב, פולין

דירות הנופש המרווחות ממוקמות בסטארה מיאסטו, מרחק קצר אל Galeria Krypta U Pijarow. ממוקמות במרכז העיר, דירות הנופש הפופולריות מאפשרות גישה קלה לחנויות, לאטרקציות ולבידור.

מצויידות בכל מה שצריך על מנת להבטיח שהייה מהנה, בדירות תמצאו טלוויזיה, נגן די וי די ופינת קפה ותה.

במרחק קצר נמצאות כמה מן האטרקציות היותר מעניינות של קראקוב, כמו למשל Foto-Medium-Art Gallery, המוזיאון ההיסטורי של קרקוב וCzartoryski Museum. תיאטרון יוליס סלובאצקי וHouse of Jan Matejko ממוקמים במרחק הליכה קצרה של 10 דקות מדירות הנופש.

כללי

חדרים ללא עישון, פינת קפה ותה, טלוויזיה, נגן DVD, מיטת תינוק

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Night Experience Apartments

Wielopole 15, ווזולה, קראקוב, פולין

המיקום המרכזי של Night Experience Apartments יאפשר לכם להגיע אל מיטב המקומות המומלצים של קראקוב כמו למשל Artemis Galeria Sztuki, Academy of Music in Krakow וJan Fejkiel Gallery אשר נמצאים במרחק הליכה קצר. Night Experience Apartments ממוקם במתחם הפופולרי סטארה מיאסטו , סמוך למסעדות ולמקומות בילוי רבים.

הדירות הנוחות בNight Experience Apartments כוללים טלוויזיה, כבלים / לוויין ופינת קפה ותה. הן כוללות מגהץ, מכונת קפה וטלפון. חדר האמבטיה כולל מייבש שיער ומקלחת.

בבר של Night Experience Apartments תמצאו מבחר משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה.

הNight Experience Apartments ממוקם בסמוך לArcheological Museum. במרחק הליכה קצר נמצאים גם High Synagogue וHouse of Jan Matejko.

כללי

טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, ידידותי לקהילה הגאה

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, טיולים מודרכים

שירותים

אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Netapart Lori

Szlak 50/221, קלפראץ, קראקוב, פולין

דירות הנופש יושבות בליבה של קראקוב ורק הליכה קצרה אל גלריה קרקובסקה.

בדירות נופש יש אינטרנט אל- חוטי חינם ומעלית.

הדירות הנוחות בNetapart Lori מכילים מקרר, כבלים / לוויין ומטבחון. כל דירה מצויידת במיקרוגל, מכונת קפה ומדיח כלים.

נמל התעופה ג'ון פול ה-2 קראקוב-באליצה ממוקם במרחק קצר של 30 דקות נסיעה. הNetapart Lori נמצא במרחק של כ- 20 דקות הליכה אל Czartoryski Museum, Artemis Galeria Sztuki וGaleria Krypta U Pijarow.

כללי

פתוח לחיות מחמד, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, טלוויזיה

שירותים

מעלית

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Trinity Apartment

Trynitarska 4/5, קזימיריז, קראקוב, פולין

בTrinity Apartment יש אינטרנט אל- חוטי חינם, ג'קוזי, ובנוסף מכבסה. המרחק למרכז העיר קראקוב הוא רק 10 דקות נהיגה.

דירות הנופש מציעות מטבח מאובזר, פינת קפה ותה וטלוויזיית פלזמה/ LCD. הן מציעות מכונת קפה, מגהץ ונגן די וי די. המטבח מאובזר במכונת כביסה.

דירות הנופש נמצאות כ-10 דקות הליכה אל Izaak Synagogue, בית הכנסת הישן וHigh Synagogue, בעוד Smocza Jama, Artemis Galeria Sztuki וArcheological Museum במרחק של פחות מ-20 דקות הליכה. במרחק הליכה נמצא גם Jan Fejkiel Gallery. ישנם מגוון ברים ובתי קפה בקירבת מקום.

כללי

פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, פינת קפה ותה, טלוויזיה, נגן DVD, מיטת תינוק, ידידותי לקהילה הגאה

פעילויות

ג'קוזי

שירותים

מעלית, צוות דובר מגוון שפות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 12 ביקורות אורחים

Szczepanska 3 Apartmenthouse

Szczepańska 3, קלפראץ, קראקוב, פולין

Szczepanska 3 Apartmenthouse ממוקם בלב קראקוב, ליד המוזיאון ההיסטורי של קרקוב. במרחק שתי דקות הליכה מן דירות הנופש נמצא קלות' הול. Szczepanska 3 Apartmenthouse נמצא במרחק 5 דקות הליכה מכל האטרקציות כולל Collegium Maius, Galeria Krypta U Pijarow וCzartoryski Museum.

Szczepanska 3 Apartmenthouse מציע קונסיירז' ושירותי כביסה. הגישה לאינטרנט האל-חוטי היא על חשבון הבית. הצוות הידידותי יכול להזמין עבורכם סיורים לאתרים פופולריים במהלך חופשתכם בקראקוב ולהציע רעיונות לבתי קפה ומסעדות בעיר.

הדירות מאובזרות בקפידה על מנת להבטיח שהייה נוחה במיוחד ומכילות מקרר, טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי לווין. בדירות תמצאו המטבחון הכולל מכונת כביסה. משפחות המחפשות מקום לחופשתם הבאה ישמחו לשמוע שישנן דירות המיועדות במיוחד לאירוח משפחות עם ילדים, מספיק גדולות על מנת לספק לכם חופשה נעימה ונוחה.

דירות הנופש נמצאות במרחק קצר מהמסעדות, מקומות בילוי וחיי הלילה הפופולריים של של קראקוב. המרחק אל International Centre of Culture הוא רק מספר דקות הליכה, וכ-10 דקות הליכה יובילו אתכם אל Artemis Galeria Sztuki, Foto-Medium-Art Gallery וArcheological Museum. אתרים תירותיים מגוונים ופופולריים ממוקמים במרחק של מספר דקות הליכה מדירות הנופש.

כללי

פתוח לחיות מחמד, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, טלוויזיה, מיטת תינוק, חדרים משפחתיים, ידידותי לקהילה הגאה

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, טיולים מודרכים

שירותים

קונסיירז', שירותי כביסה

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Studio Smart Apartment

Garbarska 24/33, קלפראץ, קראקוב, פולין

דירות הנופש ממוקמות בסטארה מיאסטו, אזור פופולרי בקרב תיירים ובקרבת מקום להמוזיאון ההיסטורי של קרקוב, Czartoryski Museum וGaleria Krypta U Pijarow. במרחק מספר דקות הליכה מן דירות הנופש נמצא Foto-Medium-Art Gallery.

בדירות נופש יש ספריה, מכבסה אוטומטית במטבעות ואינטרנט אל- חוטי חינם. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לתת המלצות ולעזור בארגון שהייתכם בקראקוב ולספק מידע מקיף על האזור.

בדירות המרווחות של Studio Smart Apartment תיהנו מטלוויזיה, מטבחון וכבלים / לוויין. תמצאו בהן נגן די וי די, מקרר ופינת קפה ותה. בחדר האמבטיה המשותף תמצאו מקלחת.

הStudio Smart Apartment ממוקם בסמוך לNarodowy Teatr Stary. במרחק הליכה נמצא גם Archeological Museum.

כללי

פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, טלוויזיה, נגן DVD, מקלחת, מיטת תינוק, ידידותי לקהילה הגאה

שירותים

צוות דובר מגוון שפות, שולחן כתיבה, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Pokoje Goscinne Rubens Krakow

Rejtana 5, קזימיריז, קראקוב, פולין

המלון הפופולרי ממוקם באזור מרכזי ופופולרי והוא במרחק 10 דקות הליכה אל Starmach Art Gallery. הוא ממוקם לנוחותכם רק 10 דקות נהיגה למרכז העיר קראקוב.

Pokoje Goscinne Rubens Krakow מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף אחסון מזוודות, קונסיירז' ודוכן השכרות רכב. במלון תמצאו חנייה מאובטחת ושירות הזמנת כרטיסים. לנוחותכם, המלון מציע גישה אלחוטית לאינטרנט.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Pokoje Goscinne Rubens Krakow מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, טלפון וחדר אמבטיה פרטי. החדרים מעוצבים בסגנון ארט-דקו.

הבר של Pokoje Goscinne Rubens Krakow מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. ארוחי המלון מוזמנים ליהנות מארוחה טובה במסעדה כמו גם מארוחת בוקר עשירה המוגשת בכל בוקר. ובנוסף יש מגוון רחב של מסעדות ובתי קפה אשר ממוקמים בשכנות למלון.

נמל התעופה ג'ון פול ה-2 קראקוב-באליצה נמצא במרחק של 30 דקות נסיעה במכונית. ונסיעה של חמש דקות במכונית תביא אתכם להמוזיאון הלאומי בקרקוב וArtemis Galeria Sztuki.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, בר / לאונג', חדרים ללא עישון, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק

שירותים

קונסיירז', עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שירות השכמה, מכונת צילום , שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Pokoje Vintage

המלון ממוקם בסטארה מיאסטו, מרחק הליכה קצר אל המוזיאון הלאומי בקרקוב, Potocka Gallery וArcheological Museum. המלון פופולרי ממוקם בסמוך לכל האטרקציות שיש לקראקוב להציע.

Pokoje Vintage מציע אינטרנט אל- חוטי חינם ואחסון מזוודות. בPokoje Vintage פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם להנות מכל רגע במהלך חופשתכם.

בPokoje Vintage תמצאו 4 חדרים מודרניים ושקטים. הם כוללים מדיח כלים, מקרר ומכונת קפה. בנוסף יש מספר חדרים מרווחים הערוכים לאירוח משפחות.

הPokoje Vintage ממוקם בסמוך להמוזיאון ההיסטורי של קרקוב וCollegium Maius. במרחק הליכה של כ-20 דקות נמצא Foto-Medium-Art Gallery.

כללי

חדרים ללא עישון, מקרר, פינת קפה ותה, חדר אמבטיה משותף, מיטת תינוק, חדרים משפחתיים

שירותים

אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Zajazd Czarna Perla

Belwederczyków 3, קראקוב, פולין

Zajazd Czarna Perla מציע חנייה מאובטחת ואינטרנט אל- חוטי חינם. הצוות של המלון ישמח לעזור בהזמנת סיורים במהלך ביקורכם בקראקוב ובנוסף ישמח לתת המלצות למקומות בילוי.

כל החדרים המודרניים של Zajazd Czarna Perla מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה וחדר אמבטיה פרטי.

מתוך מבחר המקומות המעניינים אשר בקרבת הפונדק תמצאו גם את Foto-Medium-Art Gallery, גלריה קזימיריז וArtemis Galeria Sztuki. Archeological Museum והמוזיאון הלאומי בקרקוב נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה.

כללי

טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

שירותים

מכונת צילום , שרותי פקס

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Mama's Doubles

לMama's Doubles יש דירוג של 3 כוכבים ומיקום מצויין במיתחם סטארה מיאסטו.

במלון תמצאו אינטרנט אל- חוטי חינם, שירות הזמנת כרטיסים ומעלית. בנוסף, הצוות בדלפק ישמח לתת המלצות על מגוון אתרי התיירות המקומיים ולהזמין עבורכם טיולי יום וסיורים.

בMama's Doubles תמצאו 7 חדרים מודרנים. כל חדר מציע בין השאר מיקרוגל, כספת ומקרר. חדר האמבטיה כולל מקלחת ומגבות.

בבר של Mama's Doubles תמצאו מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. מסעדת המלון מציעה תפריט מגוון וארוחת בוקר עשירה המוגשת בכל בוקר.

נמל התעופה ג'ון פול ה-2 קראקוב-באליצה נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה במכונית. באזור בו ממוקם המלון תמצאו מגוון פעילויות ויעדים תיירותיים, בין השאר Artemis Galeria Sztuki במרחק של פחות מ 10 דקות נסיעה.

כללי

מסעדה, מקרר, מיקרוגל, מגבות, מקלחת

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

שירותים

מעלית, כספת, שולחן כתיבה, שירות הזמנת כרטיסים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-10:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Dom Turysty Pokoje Goscinne

Marii Curie-Skłodowskiej 6, ווזולה, קראקוב, פולין

המיקום המרכזי של Dom Turysty Pokoje Goscinne יאפשר לכם לראות את מיטב המקומות המומלצים של קראקוב כמו למשל Artemis Galeria Sztuki, גלריה קרקובסקה וGaleria Krypta U Pijarow אשר נמצאים רק 10 דקות הליכה. אכסניה ממוקמת במתחם התוסס סטארה מיאסטו, סמוכה למסעדות ולמקומות בילוי רבים.

בהאכסניה תמצאו 7 חדרים נוחים מרוהטים ומאובזרים בקפידה. החדרים הממוזגים כוללים טלוויזיה.

על מנת להבטיח התחלה מצויינת ליום, האכסניה מגיש ארוחת בוקר קונטיננטלית עשירה ומפנקת.

נמל התעופה ג'ון פול ה-2 קראקוב-באליצה ממוקם במרחק קצר של 30 דקות נסיעה. במרחק חמש דקות הליכה תמצאו את התחנה תחנת הרכבת המרכזית של קרקוב.

כללי

פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה

שירותים

אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון. במלון קיים חיבור אינטרנט דרך מודם/ חיבור טלפון

צ'ק אין

מ-16:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 9 ביקורות אורחים
מתוך 4 ביקורות על המיקום של המלון, 4 אמרו שהוא במיקום נוח
2 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 2 חשבו שהמחיר היה הוגן
2 אורחים ציינו את ארוחת הבוקר בביקורתם, 2 ציינו שהיא לא הייתה מעוררת תיאבון או שהיו פחות מדי אפשרויות
מצאנו 2 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס

Apartamenty Zakrzówek Krakow

המלון מציע בריכת שחייה, מגרש כדורגל ומגרשי טניס לבילוי בשעות הפנאי. בנוסף, המלון מציע סאונה, אינטרנט אל- חוטי חינם וחדר/י ישיבות. מתקנים נוספים שתמצאו במקום כוללים מגרש משחקים, משחקיה לילדים ואחסון מזוודות.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Apartamenty Zakrzówek Krakow מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם מטבחון, כספת וטלוויזיה. בין השאר, תמצאו בחדרים מקרר, פינת קפה ותה ומכונת קפה.

בבית הקפה של המלון תוכלו להתרווח עם קפה או תה ולהנות מארוחה קלה. האורחים מוזמנים לשבת ולהירגע בבר של המלון.

נמל התעופה ג'ון פול ה-2 קראקוב-באליצה נמצא במרחק של 20 דקות נהיגה. Foto-Medium-Art Gallery, Artemis Galeria Sztuki וגלריה קזימיריז נמצאים במרחק 10 דקות נסיעה ברכב.

כללי

מסעדה, חדרים ללא עישון, מטבחון, בית קפה, אזור/שולחנות פיקניק, חדרים משפחתיים

פעילויות

ספא /מכון יופי, מגרשי טניס, סאונה, אופניים, מגרש משחקים, מסלולי הליכה, סאונה, מסאז', אמבטיית אדים

שירותים

שרותי אירועים, כספת, השכרת אופניים, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-16:00

צ'ק אאוט

לפני 14:00



View Larger Map

hotels-seeker.com , קראקוב בתי מלון, קראקוב, מלונות בקראקוב, קראקוב דילים על בתי מלון, השוואת בתי מלון בקראקוב, קראקוב - ביקורות אורחים , קראקוב - תמונות של בתי מלון

קראקוב: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Krakow_14.htm
פולין: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/Poland.htm


קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה