יום חמישי, 7 במרץ 2013

עסקאות טובות ביותר ללינות ב-קראקוב, פולין

קראקוב, פולין

קראקוב

למצוא את הדיל הטוב ביותר מבין מלונות בקראקוב עם hotels-seeker.com על ידי השוואה של מאות אתרי הזמנות בקליק אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר! עמוד 5 מתוך 23

Tara Hostel Krakow

Krakowska 7, קזימיריז, קראקוב, פולין

האכסניה נמצאת במרחק 5 דקות נסיעה נסיעה מלב קראקוב והתעריפים שלה אטרקטיביים, זהו המקום המושלם לחופשה נפלאה וחסכונית.

Tara Hostel Krakow מציע אינטרנט אל- חוטי חינם ואחסון מזוודות. בTara Hostel Krakow פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם להנות מכל רגע של חופשתכם. הצוות הידידותי בעמדת הקבלה זמין עבורכם וישמח לענות לכל שאלה ודרישה שיעלו במהלך חופשתכם.

בחדרים המעוצבים של Tara Hostel Krakow תיהנו מכספת, חדר אמבטיה פרטי וטלוויזיה. בכולם תמצאו פינת קפה ותה.

האכסניה נמצאת במרחק של דקה ממקומות בילוי ומסעדות. אתרים תירותיים שונים ופופולריים נמצאים במרחק של מספר דקות הליכה מהאכסניה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, חדרים ללא עישון, מיקרוגל, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, פאב, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

שירותים

כספת, שירות הזמנת כרטיסים, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Home &Travel Suites Krakow

ממוקם בסטארה מיאסטו וכ-20 דקות הליכה ממרכז העיר, בהמלון יש חדרים נוחים ומעלית, ניקוי יבש ואינטרנט אל- חוטי חינם.

Home &Travel Suites Krakow מציע שירותי כביסה, שירות הזמנת כרטיסים ואחסון מזוודות. בנוסף עומדים לרשותכם שירות הסעות לשדה התעופה ודוכן של מכירת הכרטיסים.

החדרים הנוחים בHome &Travel Suites Krakow מכילים טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. כל חדר מצוייד בחדר אמבטיה פרטי, מגהץ ומקרר. חדר האמבטיה כולל מייבש שיער ומקלחת.

מסעדת המלון מציעה תפריט מודרני ואווירה שקטה. ארוחת הבוקר מוגשת בכל יום והאורחים מוזמנים להזמין אותה לחדר.

נמל התעופה ג'ון פול ה-2 קראקוב-באליצה נמצא במרחק קצר של 20 דקות נסיעה ברכב. ונסיעה קצרה מהמלון תביא אתכם אל House of Jan Matejko, המוזיאון ההיסטורי של קרקוב וNarodowy Teatr Stary.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

שירותים

מעלית, ניקוי יבש, שרותי אירועים, כספת, שירותי כביסה, מכונת צילום , שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Momotown Hostel Krakow

Miodowa 28, קזימיריז, קראקוב, פולין

האכסניה ממוקמת בסטארה מיאסטו, רק הליכה קצרה מבית הכנסת הישן וHigh Synagogue. האכסניה הפופולרית ממוקמת בסמוך למקומות המעניינים שיש לקראקוב להציע.

Momotown Hostel Krakow מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם אינטרנט אל- חוטי חינם ואחסון מזוודות. צוות הקבלה המקצועי של האכסניה ישמח לסייע לכם בכל בקשה נוספת שתעלה במהלך שהייתכם.

כל החדרים נעימים, מצויידים בטלוויזיה וכבלים / לוויין ומשקיפים על הנוף הפנורמי של הרחוב. מטבח החדר מאובזר לחלוטין ומאפשר לאורחים להכין לבד את הארוחות אם זה מה שהם מעדיפים.

בMomotown Hostel Krakow יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. מידי בוקר מוגש בופה לארוחת בוקר בחדר האוכל של האכסניה.

האכסניה ממוקמת באופן אידיאלי ליד כל האטרקציות של קראקוב, עם Izaak Synagogue במרחק של מספר דקות הליכה בלבד. הMomotown Hostel Krakow נמצא במרחק של כ- 20 דקות הליכה אל Archeological Museum וArtemis Galeria Sztuki.

כללי

מסעדה, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, טלוויזיה, מקלחת

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, גינה

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, השכרת אופניים, מחשב, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 15 ביקורות אורחים
6 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 5 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
2 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 2 חשבו שהמחיר היה הוגן
מצאנו 2 ביקורות שליליות על המיטות של המלון

Secesja Hotel

Ulica Paulinska 24, קזימיריז, קראקוב, פולין

המלון נמצא במרחק נסיעה קצר ממרכז קראקוב ותעריפיו הוגנים, זהו המקום המושלם לחופשה מקסימה וחסכונית. Secesja Hotel ממוקם במתחם הפופולרי סטארה מיאסטו , סמוך למסעדות ולמקומות בילוי רבים.

Secesja Hotel מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם מעלית, אינטרנט אל- חוטי חינם וסאונה. בנוסף תמצאו ניקוי יבש, מכבסה ושירותי כביסה. הצוות יכול להמליץ על טיולים וסיורים ולסייע בהשכרת רכב.

כל אחד מהחדרים המודרנים של Secesja Hotel מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין, טלוויזיה וכספת. החדרים נוחים ומכילים מגהץ, מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו ומיני בר ובנוסף הם ממוזגים. חדר האמבטיה כולל מייבש שיער ומקלחת.

בבר של Secesja Hotel תמצאו מבחר משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. את ארוחת הבוקר ניתן לקבל בחדר. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

הSecesja Hotel ממוקם בסמוך לHigh Synagogue. במרחק הליכה קצר נמצאים גם Archeological Museum, Artemis Galeria Sztuki וגלריה קזימיריז.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, מקלחת, בית קפה, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

חדר כושר, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, סיוע רפואי זמין, סאונה, מתקני כושר

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, משק בית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שרותי פקס, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 65 ביקורות אורחים
28 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 25 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
מצאנו 13 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס
9 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 7 חשבו שהמחיר היה הוגן
8 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 8 אמרו שהם היו מאוד נקיים
10 אורחים ציינו בביקורתם את ארוחת הבוקר, 7 אמרו שהיא הייתה טעימה
מצאנו 2 ביקורות שאמרו שחדר האמבטיה היה נקי ובמצב טוב

Krystyna Hotel

Lusińska 9A-9B, קראקוב, פולין

במלון תמצאו בריכת שחייה, סאונה וחדר/י ישיבות. השרותים כוללים בין השאר קונסיירז', קבלה הפועלת 24 שעות ואינטרנט אל- חוטי חינם. אם תבקשו לשמור על כושר גם במהלך חופשתכם, וודאי תשמחו לדעת שבמקום פועל מרכז כושר.

החדרים מצויידים היטב על מנת לספק נוחות מקסימלית ומציעים כבלים / לוויין וטלוויזיה. משכימי קום יוכלו להנות מארוחת בוקר עשירה בחדרים.

בKrystyna Hotel יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון.

מתוך מגוון האטרקציות הפופולריות אשר ליד המלון תמצאו גם את Starmach Art Gallery, Manggha Museum of Japanese Art and Technology והטירה המלכותית ואבל. ובמרחק של פחות מעשר דקות ברכב נמצא Zakopianka Shopping Centre.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, בר / לאונג', חדרים ללא עישון, טלוויזיה, מיטת תינוק, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, סאונה, מתקני כושר

שירותים

קונסיירז', עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Flamingo Hostel

Szewska 4, קלפראץ, קראקוב, פולין

עם מיקום נוח בלב העיר, Flamingo Hostel מציע חדרים עם נוף פנורמי של הרחוב. בFlamingo Hostel תיהנו מתמורה טובה לכסף שלכם עם מחירים נמוכים ללילה ואינטרנט אל-חוטי על חשבון הבית.

Flamingo Hostel מציע שירותי כביסה, קבלה הפועלת 24 שעות ואחסון מזוודות. בFlamingo Hostel פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם להנות מכל רגע במהלך חופשתכם. בנוסף, הצוות בדלפק ישמח לתת המלצות על כל האטרקציות המקומיות ולהזמין עבורכם טיולי יום וסיורים.

החדרים הנוחים בFlamingo Hostel כוללים טלוויזיית פלזמה/ LCD, מטבח מאובזר וכספת. כמו כן החדרים מאובזרים במאוורר תקרה ומצעים.

מסעדת האכסניה מציעה תפריט מגוון ואווירה נעימה. ובנוסף יש מגוון רחב של מסעדות ובתי קפה אשר נמצאים בשכנות לאכסניה. בנוסף, האכסניה מגישה ארוחת בוקר יומית.

Flamingo Hostel נמצא באופן אידיאלי קרוב לאזור הקניות של קראקוב. אתרים תירותיים רבים ופופולריים נמצאים במרחק הליכה קצר מהאכסניה.

כללי

מסעדה, חדרים ללא עישון, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, מכונות אוטומטיות

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, כספת, שירות השכמה, שירותי כביסה, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Pergamin Apartments

Bracka 3-5, ואבל, קראקוב, פולין

במרכז העיר, Pergamin Apartments מאפשר גישה קלה אל למרכזי התרבות ולאטרקציות של קראקוב. דירות הנופש ממוקמות בסמוך למקומות המעניינים שלקראקוב יש להציע.

בדירות נופש יש שירותי כביסה, ניקוי יבש ואינטרנט אל- חוטי חינם. השרותים כוללים בין השאר אחסון מזוודות וכספת. הצוות המקצועי יכול להזמין עבורכם סיורים מודרכים בקראקוב ולספק המלצות על בתי קפה ומסעדות בעיר.

כל הדירות המעוצבות של דירות הנופש מרוהטות בקפידה ותמצאו בהן גם כספת, טלוויזיה וכבלים / לוויין. ובנוסף נגן די וי די, פינת קפה ותה וחדר אמבטיה פרטי.

הבר של Pergamin Apartments מציע מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה רומנטית. דירות הנופש מציעות גם ארוחת בוקר מידי יום.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, נגן DVD, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, חדרים משפחתיים

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, מועדון לילה

שירותים

ניקוי יבש, כספת, שירותי כביסה, מחשב, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 25 ביקורות אורחים
מצאנו 22 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
מתוך 5 ביקורות על נקיון החדרים, 5 אמרו שהם היו מצוחצחים
5 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 4 חשבו שהמחיר היה הוגן
4 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 3 מצאו אותו מסייע ומנומס
מצאנו 2 ביקורות שאמרו שהמיטות היו לא נוחות

Oberza Sasiadow Apartments

Miodowa 25, קזימיריז, קראקוב, פולין

המלון ממוקם בסטארה מיאסטו, מרחק הליכה של חמש דקות מIzaak Synagogue, בית הכנסת הישן וHigh Synagogue. המלון מדורג 4 כוכבים וממוקם באופן אידיאלי קרוב לכל האתרים שמומלץ לבקר בזמן השהות בקראקוב.

Oberza Sasiadow Apartments מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם בית קפה, אינטרנט אל- חוטי חינם וקונסיירז'. במלון תמצאו אחסון מזוודות, דוכן השכרות רכב ושירות הזמנת כרטיסים. הגינה היא המקום המושלם לשבת ולהירגע.

בOberza Sasiadow Apartments תמצאו 16 חדרים אשר שופצו וחודשו לאחרונה. כל חדר מציע בין השאר מטבחון, טלוויזיה וכבלים / לוויין. חדרי האמבטיה במלון מכילים מקלחת ומייבש שיער.

בבר של Oberza Sasiadow Apartments תמצאו מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. בנוסף ישנה במלון מסעדה אשר מתמחה בתפריט פולני. ארוחת בוקר קונטיננטלית מוגשת בOberza Sasiadow Apartments מידי יום.

מיקום המלון מושלם עם יעדים תיירותיים רבים הנמצאים בקרבת מקום. Artemis Galeria Sztuki וArcheological Museum נמצאים במרחק של 20 דקות הליכה מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, פאב, בית קפה, ארוחות צהריים ארוזות

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, גינה, מועדון לילה

שירותים

קונסיירז', עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, חנויות, מכונת צילום , שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, חנויות במלון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 38 ביקורות אורחים
23 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 21 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
9 אורחים ציינו את גודל החדרים בביקורתם, מתוכם 8 אמרו שהם היו קטנים
מצאנו 9 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס
מתוך 4 ביקורות על האינטרנט, 4 אמרו שהוא היה חינם
7 אורחים כתבו ביקורת על המסעדה, 6 ימליצו לאכול בה
3 אורחים ציינו את המקלחת בביקורתם, 3 אמרו שהיא הייתה נקייה ועבדה בצורה מושלמת

Nobel Suites

Rakowicka Street 23, גראגורזקי, קראקוב, פולין

המיקום המרכזי של Nobel Suites יאפשר לכם לראות את מיטב המקומות האטרקטיביים של קראקוב כמו למשל גלריה קרקובסקה אשר נמצאים רק 10 דקות הליכה.

בדירות נופש יש אחסון מזוודות, אינטרנט אל- חוטי חינם ושירות הזמנת כרטיסים. בNobel Suites ישנה מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם להנות מכל רגע של חופשתכם. בנוסף, הצוות בדלפק ישמח לתת המלצות על כל האטרקציות המקומיות ולהזמין עבורכם כרטיסים וסיורי יום.

בNobel Suites תמצאו 10 דירות מודרניות ושקטות. בנוסף הדירות מאובזרות במטבחון, כספת וטלוויזיה. בכל הדירות תמצאו תקרה גבוהה.

בNobel Suites יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. ארוחת הבוקר עשירה מוגשת לאורחי הדירות נופש מידי בוקר.

Nobel Suites נמצא באופן אידיאלי באזור הפופולרי סטארה מיאסטו. במרחק 20 דקות הליכה נמצאים Rakowicki Cemetery, Galeria Krypta U Pijarow וCzartoryski Museum.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, חדרים ללא עישון, מקרר, מטבחון, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, חדרים משפחתיים

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

שירותים

צוות דובר מגוון שפות, כספת, מכונת צילום , שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Zajazd Srebrna Gora

Ksiecia Jozefa 120, קראקוב, פולין

המלון ממוקם 10 דקות נסיעה מנמל התעופה ג'ון פול ה-2 קראקוב-באליצה, וכ- 20 דקות נהיגה ממרכז קראקוב. בZajazd Srebrna Gora תיהנו מתמורה הולמת לכסף שלכם עם מחירים נמוכים ללילה ואינטרנט אל-חוטי על חשבון הבית.

Zajazd Srebrna Gora מציע חדרי דיונים, חדר/י ישיבות וקונסיירז'. הנכם מוזמנים ליהנות מעיסויים מפנק או להירגע בג'קוזי של המלון. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לספק מידע ולסייע בתכנון שהייתכם בקראקוב ולהמליץ על מסעדות מקומיות.

הבר של Zajazd Srebrna Gora מציע מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. את ארוחת הבוקר אפשר להזמין אל החדר. שרות החדרים פועל מסביב לשעון והצוות המקצועי ישמח לעמוד לרשותכם בכל עת.

ישנה חניה ללא תשלום עבור האורחים שמגיעים למלון עם רכב. גלריה קזימיריז, Artemis Galeria Sztuki וFoto-Medium-Art Gallery נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

ספא /מכון יופי, אמבט ספא / ג'קוזי, גינה, אופניים, מגרש משחקים, ג'קוזי, מסאז'

שירותים

קונסיירז', שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, חדרי דיונים, מכונת צילום , שרותי פקס

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 14:00


Tango House Bed & Breakfast

Szpitalna 4, ווזולה, קראקוב, פולין

הbed and breakfast נמצא באזור הפופולרי סטארה מיאסטו שבקראקוב, מספר דקות הליכה מGaleria Krypta U Pijarow, Jan Fejkiel Gallery וCzartoryski Museum. במרחק שתי דקות הליכה מן ה-bed and breakfast נמצא Academy of Music in Krakow.

בbed & breakfast תמצאו אחסון מזוודות ואינטרנט אל- חוטי חינם. הצוות הידידותי יכול לעזור לכם בארגון והזמנת פעילויות וסיורים מודרכים בקראקוב ולהציע רעיונות לבתי קפה ומסעדות בעיר.

כל אחד מהחדרים הנוחים של ה-bed and breakfast מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כספת. בהbed & breakfast תמצאו מספר חדרים מרווחים הערוכים לאירוח משפחות.

בבית הקפה של ה-bed and breakfast תוכלו לשבת בנחת עם משקה חם או קר ואף להנות מארוחה קלה. בכל בוקר מוגש בופה לארוחת בוקר בחדר האוכל של ה-bed and breakfast.

במרחק קצר נמצאות כמה מן האטרקציות היותר מעניינות של קראקוב, כמו למשל Archeological Museum וArtemis Galeria Sztuki. המרחק של נמל התעופה ג'ון פול ה-2 קראקוב-באליצה מן ה-bed and breakfast הוא רק 30 דקות במכונית.

כללי

שירות חדרים, חדרים ללא עישון, בית קפה, חדרים משפחתיים

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

שירותים

כספת, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 14 ביקורות אורחים
מתוך 9 ביקורות על המיקום של המלון, 9 אמרו שהוא במיקום נוח
7 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 7 מצאו אותו מסייע ומנומס
מתוך 4 ביקורות על נוחות החדרים, 4 אמרו שהחדרים היו נוחים
4 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 4 חשבו שהמחיר היה הוגן
מתוך 4 ביקורות על ארוחת הבוקר של המלון, 4 אמרו שהיא הייתה טעימה מאוד
3 אורחים ציינו את נוחות המיטה בביקורתם, 3 אמרו שהמיטות היו נוחות

Hostel aCesar

Ul Librowszczyzna 1, ווזולה, קראקוב, פולין

ממוקמת במרכז העיר, האכסניה מאפשרת גישה קלה אל מרכזי הבידור והתיירות של קראקוב ומציעה אינטרנט אל- חוטי חינם.

Hostel aCesar מציע מעלית ואחסון מזוודות.

החדרים הנוחים בHostel aCesar כוללים כבלים / לוויין, טלוויזיה ומטבחון. כל חדר מצוייד בכספת, חדר אמבטיה פרטי ופינת קפה ותה.

בסביבת Hostel aCesar תמצאו את החנויות ובתי הקפה הפופולריים של העיר. הסעות אל ומנמל התעופה מופעלות מהאכסניה.

כללי

חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

שירותים

אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 9:00


Apartamenty Lila

Rączna 6c, קראקוב, פולין

Apartamenty Lila מציע אינטרנט אל- חוטי חינם, אחסון מזוודות ולוקרים לציוד סקי. בApartamenty Lila פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם. הגינה היא המקום המושלם לתפוס שלווה.

הדירות הנוחות בApartamenty Lila כוללים מרפסת, פינת קפה ותה ומטבחון. כל דירה מצויידת במקרר, מגהץ ופינת אוכל בחדר.

מתוך מגוון האטרקציות המפורסמות אשר בקרבת דירות הנופש תמצאו גם את Artemis Galeria Sztuki, Archeological Museum והמוזיאון הלאומי בקרקוב. המרחק של נמל התעופה ג'ון פול ה-2 קראקוב-באליצה מן דירות הנופש הוא רק 40 דקות ברכב.

כללי

חדרים ללא עישון, מקרר, מטבחון, מיטת תינוק, חדרים משפחתיים, ידידותי לקהילה הגאה

פעילויות

גינה, אופניים

שירותים

מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Apartamenty Galeria Krakow

Dluga 55, קלפראץ, קראקוב, פולין

עם מיקום מרכזי ונוח, בApartamenty Galeria Krakow תהנו מגישה קלה אל מרכזי הקניות, התרבות והתיירות של קראקוב.

הדירות הנוחות בApartamenty Galeria Krakow מכילים כבלים / לוויין, מטבחון וטלוויזיה עם מסך שטוח. כל דירה מצויידת בטלפון, כספת ומכונת קפה. בנוסף יש מגוון דירות מרווחות המעוצבות לאירוח משפחות.

דירות הנופש ממוקמת כ-10 דקות הליכה אל Galeria Krypta U Pijarow ורק 5 דקות נסיעה אל Artemis Galeria Sztuki. Czartoryski Museum, Foto-Medium-Art Gallery וגלריה קרקובסקה נמצאים במרחק של כ-20 דקות הליכה מדירות הנופש.

כללי

חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, טלוויזיה, מגבות, מקלחת, חדרים משפחתיים

שירותים

מעלית, כספת, כספומט, חנויות, אזורים יעודיים לעישון, חנויות במלון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Pokoje Goscinne Basztowa Guesthouse Krakow

Basztowa 24, ווזולה, קראקוב, פולין

המקום ממוקם בסטארה מיאסטו, מרחק חמש דקות הליכה מCzartoryski Museum וGaleria Krypta U Pijarow. המקום פופולרי ממוקם בסמוך לכל האטרקציות שיש לקראקוב להציע.

בPokoje Goscinne Basztowa Guesthouse Krakow תמצאו 15 חדרים מודרנים וגדולים. ישנה גם גישה אלחוטית ללא עלות.

הPokoje Goscinne Basztowa Guesthouse Krakow ממוקם בסמוך לAcademy of Music in Krakow וגלריה קרקובסקה. המיקום המרכזי מאפשר גישה קלה לאטרקציות, למסעדות ולבידור.

כללי

פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

שירותים

צוות דובר מגוון שפות, שרותי פקס

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון. במלון קיים חיבור אינטרנט דרך מודם/ חיבור טלפון

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00

ביקורות אורחים

סיכום של 33 ביקורות אורחים
מתוך 8 ביקורות על גודל החדרים, 8 אמרו שהם היו גדולים
10 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 10 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
5 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 5 חשבו שהמחיר היה הוגן
מצאנו 4 ביקורות שאמרו שהצוות היה חצוף או לא מסייע
מתוך 3 ביקורות על המקלחת, 3 אמרו שהיא הייתה נקייה
2 אורחים כתבו ביקורת על ארוחת הבוקר, 2 ציינו שהיא הייתה טעימה מאוד

Hotel Swing

Dobrego Pasterza 124, קראקוב, פולין

Hotel Swing מציע בריכת שחייה, מסלול גולף ומעלית. בנוסף תמצאו חדר/י ישיבות, סאונה ומכון יופי. באופן אידיאלי, שרותי הקבלה פועלים ללא הפסקה.

בחדרים המרווחים של Hotel Swing תיהנו ממיני בר, כספת וטלוויזיית פלזמה/ LCD. הם מציעים מיטות זוגיות, טלפון ומגהץ. משכימי קום מוזמנים להנות מארוחת בוקר מפנקת בחדרים.

בHotel Swing יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. שרות החדרים פועל ללא הפסקה והצוות הידידותי ישמח לעמוד לרשותכם בכל שעה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, גישה לכסא גלגלים, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, בית קפה, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

חדר כושר, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, מסלול גולף, סאונה, פעילויות ימיות, טרקלין, מתקני כושר, סאונה, מסאז', ספא ומכון בריאות, אמבטיית אדים, סלון יופי, טיפולי גוף, טיפולי פנים

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, משק בית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, שירותי כביסה, חנויות, מכונת צילום , טלפון בחיוג ישיר, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אולם נשפים, ציוד אודיו/וידאו, אחסון מזוודות, חנויות במלון, חנות מזכרות/מתנות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון. במלון קיים חיבור אינטרנט דרך מודם/ חיבור טלפון

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 71 ביקורות אורחים
9 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 8 חשבו שהמחיר היה הוגן
מתוך 7 ביקורות על נקיון החדרים, 7 אמרו שהם היו מצוחצחים
4 אורחים ציינו בביקורתם את חיבור האינטרנט, 4 ציינו שהוא היה חינם
12 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 9 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
מצאנו 6 ביקורות שאמרו שארוחת הבוקר של המלון הייתה טעימה מאוד
מתוך 4 ביקורות על הצוות, 3 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס

Tournet

Miodowa 7, קזימיריז, קראקוב, פולין

המלון ממוקם בסטארה מיאסטו, הליכה קצרה לHigh Synagogue וIzaak Synagogue. בTournet תיהנו מתמורה הולמת לכסף שלכם עם מחירים נמוכים ללילה ואינטרנט אלחוטי בחינם.

החדרים מאובזרים היטב על מנת לספק נוחות מקסימלית ומאובזרים בטלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי וכספת. בכל חדר ישנה פינת קפה אשר תאפשר לכם ליהנות מהמשקה החם בשקט ובשלווה. משכימי קום מוזמנים להנות מארוחת בוקר עשירה בחדרים.

בTournet יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. ליד המלון יש מגוון רחב של מסעדות פופולריות.

מקומות אטרקטיביים שונים ופופולריים נמצאים במרחק של מספר דקות הליכה מהמלון. הטירה המלכותית ואבל, Artemis Galeria Sztuki וArcheological Museum נמצאים במרחק הליכה מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, פינת קפה ותה, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר

שירותים

צוות דובר מגוון שפות, כספת, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00

ביקורות אורחים

סיכום של 34 ביקורות אורחים
29 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 29 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
7 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 7 מצאו אותו מסייע ומנומס
4 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 4 חשבו שהמחיר היה הוגן
מתוך 4 ביקורות על נקיון החדרים, 4 אמרו שהם היו מצוחצחים
4 אורחים כתבו ביקורת על ארוחת הבוקר, 4 ציינו שהיא הייתה טעימה מאוד
3 אורחים ציינו את חיבור האינטרנט בביקורתם, מתוכם 3 לא היו צריכים לשלם עבורו

Butik Hostel Krakow

Plac Jana Matejki 6, קלפראץ, קראקוב, פולין

נמצא במיקום מרכזי, Butik Hostel Krakow מציע גישה קלה אל מרכז הקניות, התרבות והתיירות של קראקוב. בButik Hostel Krakow תיהנו מתמורה טובה לכסף שלכם עם מחירים נמוכים ללילה ואינטרנט אל-חוטי בחינם.

Butik Hostel Krakow מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם מעלית. בButik Hostel Krakow פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם להנות מכל רגע במהלך חופשתכם. הצוות הידידותי של המלון ישמח לעזור בארגון והזמנת סיורים ופעילויות במהלך ביקורכם בקראקוב ובנוסף ישמח להציע רעיונות למקומות בילוי.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Butik Hostel Krakow מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה ומטבח מאובזר. חדרי האמבטיה מכילים מקלחת ומייבש שיער.

Butik Hostel Krakow נמצא באופן מושלם קרוב לאזור הקניות של קראקוב. Butik Hostel Krakow מוקף במגוון מסעדות ובתי קפה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, מייבש שיער, טלוויזיה, חדר אמבטיה משותף, מקלחת, חדרים משפחתיים

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, טיולים מודרכים

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 12 ביקורות אורחים
7 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 7 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
3 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 2 חשבו שהמחיר היה הוגן
מצאנו 2 ביקורות חיוביות על החדרים, ורק 1 היו שליליות
מתוך 2 ביקורות על הצוות, 2 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס

Pokoje Krakowskie Hotel Krakow

Karmelicka 11, קזימיריז, קראקוב, פולין

Pokoje Krakowskie Hotel Krakow ממוקם בסטארה מיאסטו בקראקוב, הליכה קצרה אל High Synagogue. בPokoje Krakowskie Hotel Krakow תיהנו מתמורה טובה לכסף שלכם עם מחירים נמוכים ללילה ואינטרנט אל-חוטי ללא תוספת תשלום.

Pokoje Krakowskie Hotel Krakow מציע אחסון מזוודות ושירות הזמנת כרטיסים. הצוות הידידותי של המלון ישמח לעזור בארגון והזמנת סיורים ופעילויות במהלך ביקורכם בקראקוב ובנוסף ישמח להציע המלצות למקומות בילוי.

החדרים מצויידים היטב על מנת לספק נוחות מקסימלית ומכילים פינת קפה ותה וטלוויזיה. מספר חדרים הינם גדולים במיוחד והם עוצבו לאירוח משפחות.

התחילו את היום עם ארוחת בוקר קונטיננטלית מפנקת לפני שאתם יוצאים ליום של חוויות בקראקוב. בנוסף הינכם מוזמנים לבלות במגוון הברים ובתי הקפה שבסביבה.

המלון נמצא במרחק כ-10 דקות הליכה אל Izaak Synagogue, בעוד Archeological Museum, Artemis Galeria Sztuki והטירה המלכותית ואבל במרחק של פחות מ-20 דקות הליכה. מרכז העיר קראקוב נמצא במרחק 20 דקות הליכה מהמלון.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדרים משפחתיים

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

שירותים

שירות השכמה, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Conrad Hotel & Spa

Josepha Conrada 37, קראקוב, פולין

Conrad Hotel & Spa מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם מעלית, חדר/י ישיבות וסאונה. הגישה לרשת האלחוטית היא על חשבון הבית. הצוות האדיב בעמדת הקבלה יעמוד לרשותכם וישמח לתת מענה לכל שאלה ודרישה שיעלו בזמן שהייתכם.

החדרים נוחים וממוזגים והם מכילים חלונות חסינים לרעש, כבלים / לוויין, טלוויזיה עם מסך שטוח וכספת. בין השאר, תמצאו בחדרים מגהץ, מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו ופינת קפה ותה.

הבר של Conrad Hotel & Spa מציע מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה.

נמל התעופה ג'ון פול ה-2 קראקוב-באליצה ממוקם במרחק קצר של 20 דקות נסיעה. גלריה קרקובסקה, Foto-Medium-Art Gallery וArtemis Galeria Sztuki נמצאים במרחק של פחות מ-10 דקות נסיעה ברכב.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, בית קפה

פעילויות

חדר כושר, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, סאונה, אמבט ספא / ג'קוזי, מתקני כושר, ג'קוזי, מסאז'

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, משק בית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, השכרת אופניים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אולם נשפים, ציוד אודיו/וידאו, אחסון מזוודות, השכרת טלפונים ניידים, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 33 ביקורות אורחים
8 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 8 מצאו אותו מסייע ומנומס
7 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 6 אמרו שהם היו מאוד נקיים
מצאנו 6 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
מתוך 3 ביקורות על ארוחת הבוקר של המלון, 3 אמרו שהיא הייתה טעימה מאוד
2 אורחים ציינו בביקורתם את חיבור האינטרנט, 2 ציינו שהוא היה חינם
2 אורחים ציינו את התנאים של החדרים בביקורתם, 2 חשבו שהם היו מתוחזקים היטב

Hotel Unicus

המלון המודרני נמצא באופן אידיאלי במרכז קראקוב ומציע חדר כושר, אינטרנט אל- חוטי חינם וסאונה. המלון המפואר והאינטימי ממוקם בסמוך ללאטרקציות הרבות שלקראקוב יש להציע.

Hotel Unicus מציע קבלה הפועלת 24 שעות, חדר/י ישיבות ומעלית. בנוסף, יש במלון הסעות אל וממרכז העיר, קונסיירז' ומרכז עסקים. לנוחיות האורחים, הHotel Unicus נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

כל החדרים המודרנים של Hotel Unicus מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כספת, פינת קפה ותה וטלוויזיית פלזמה/ LCD. החדרים מכילים מקרר, מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו ומיני בר ולנוחותכם המלון מציע בנוסף שירות חדרים. משכימי קום מוזמנים להנות מארוחת בוקר מפנקת בחדרים.

בHotel Unicus יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון.

המלון נהנה ממיקום מרכזי עם עם מבחר רחב של אטרקציות במרחק הליכה קצר. במלון צוות דובר מגוון שפות אשר יוודא שחופשתכם הינה מהנה ונעימה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, חלוקי רחצה, מקלחת, בית קפה, ארוחת בוקר בחדר, מבחר מצעים/כריות

פעילויות

חדר כושר, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, סאונה, מתקני כושר, מסאז', מוזיקה חיה

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, משק בית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, ציוד אודיו/וידאו, חלל לתצוגות, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 186 ביקורות אורחים
52 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 51 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
מצאנו 11 ביקורות שאמרו שארוחת הבוקר של המלון הייתה טעימה מאוד
מתוך 14 ביקורות על הצוות, 13 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס
5 אורחים חשבו שהחדרים היו רועשים
5 אורחים ציינו את נוחות המיטה בביקורתם, 5 אמרו שהמיטות היו נוחות

Petrus Hotel

12 Pietrusinskiego Street, קראקוב, פולין

Petrus Hotel מציע חדר/י ישיבות, קבלה הפועלת 24 שעות וסאונה. במלון יש שירותי כביסה, אינטרנט אל- חוטי חינם וחדרי דיונים. לנוחיות האורחים, הPetrus Hotel נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

כל החדרים המודרניים של Petrus Hotel מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כספת, כבלים / לוויין וטלוויזיה. כל חדר מציע גם מגהץ, חדר אמבטיה פרטי וטלפון. משכימי קום מוזמנים להנות מארוחת בוקר מפנקת בחדרים.

בPetrus Hotel יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון.

המלון ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל Artemis Galeria Sztuki ופחות מעשר דקות נסיעה אל המוזיאון ההיסטורי של קרקוב, Foto-Medium-Art Gallery וArcheological Museum. הצוות של המלון יכול לעזור בארגון והזמנת סיורים ופעילויות במהלך ביקורכם בקראקוב ובנוסף ישמח להציע רעיונות למקומות בילוי.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, חניה לנכים, גישה לכסא גלגלים, מגבות, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק, בית קפה, אזור/שולחנות פיקניק, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, אח, מבחר מצעים/כריות

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, סיוע רפואי זמין, סאונה, גינה, פעילויות ימיות, דיג, מסלולי הליכה, רופא תורן

שירותים

קונסיירז', עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, משק בית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, חנות מזכרות/מתנות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 148 ביקורות אורחים
25 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 22 חשבו שהמחיר היה הוגן
מתוך 22 ביקורות על נקיון החדרים, 22 אמרו שהם היו מצוחצחים
41 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 39 מצאו אותו מסייע ומנומס
21 אורחים ציינו בביקורתם את ארוחת הבוקר, 17 אמרו שהיא הייתה טעימה
מצאנו 26 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
מתוך 4 ביקורות על הבר, 4 אמרו שהיה לו מבחר נהדר ואווירה מעולה

Top Apartments

Garncarska 8, קלפראץ, קראקוב, פולין

דירות הנופש נמצאות במרחק 5 דקות נסיעה נסיעה מלב קראקוב והתעריפים שלה הוגנים, זהו המקום המושלם לחופשה נהדרת וחסכונית. דירות הנופש ממוקמות בסמוך לכל האטרקציות שלקראקוב יש להציע.

Top Apartments מציע אינטרנט אל- חוטי חינם וחדר טלוויזיה.

בדירות המרווחות של Top Apartments תמצאו מטבחון, כבלים / לוויין וטלוויזיית פלזמה/ LCD. הן כוללות פינת קפה ותה, כספת ונגן די וי די.

מיקום דירות הנופש אידיאלי עם אטרקציות תיירותיות רבות הממוקמות במרחק קצר. הסעות אל ומנמל התעופה יוצאות באופן סדיר מדירות הנופש.

כללי

מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, נגן DVD, מקלחת, מיטת תינוק, חדרים משפחתיים

שירותים

כספת

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 16 ביקורות אורחים
9 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 7 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
מתוך 3 ביקורות, 3 אמרו שהחדרים היו במצב טוב
מתוך 2 ביקורות על הצוות, 2 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס
2 אורחים ציינו את גודל החדרים בביקורתם, מתוכם 2 אמרו שהם היו קטנים

Pokoje Goscinne Bed & Breakfast Unikat Krakow

Wiślna 10, ואבל, קראקוב, פולין

הbed and breakfast האלגנטי מדורג 3 כוכבים ונמצא בלב קראקוב, רק הליכה קצרה אל המוזיאון ההיסטורי של קרקוב, Archeological Museum וJan Fejkiel Gallery. הbed and breakfast נמצא במרחק 5 דקות הליכה מכל האטרקציות כולל Narodowy Teatr Stary, Town Hall Tower וCollegium Maius.

Pokoje Goscinne Bed & Breakfast Unikat Krakow מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף קונסיירז', חדר/י ישיבות ומעלית. בbed & breakfast תמצאו אינטרנט אל- חוטי חינם, שירותי כביסה וניקוי יבש. במהלך עונת הסקי המקום מציע לוקרים לציוד סקי.

החדרים הנוחים בPokoje Goscinne Bed & Breakfast Unikat Krakow כוללים טלוויזיה, פינת קפה ותה וכספת.

בסביבת Pokoje Goscinne Bed & Breakfast Unikat Krakow תמצאו את החנויות ובתי הקפה הפופולריים של העיר. המרחק של נמל התעופה ג'ון פול ה-2 קראקוב-באליצה מן ה-bed and breakfast הוא רק 20 דקות נסיעה.

כללי

מסעדה, חדרים ללא עישון, פינת קפה ותה, טלוויזיה

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, גינה, טרקלין

שירותים

קונסיירז', מעלית, ניקוי יבש, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירותי מזכירות, שירותי כביסה, מכונת צילום , שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Hotel Dwór Kosciuszko Krakow

Ulica Papiernicza 3, קראקוב, פולין

המלון המודרני נבנה בשנת 2008 ומתהדר בכל המתקנים המודרניים. הוא נמצא לנוחותכם רק 10 דקות נהיגה למרכז העיר קראקוב.

Hotel Dwór Kosciuszko Krakow מציע אינטרנט אל- חוטי חינם, מעלית ומרכז עסקים. השרותים כוללים בין השאר שירות הזמנת כרטיסים, שירותי בייביסיטר ואחסון מזוודות. הצוות האדיב בדוכן הקבלה עומד לשרותכם וישמח להקשיב ולעזור עם כל שאלה ודרישה שיעלו בזמן שהייתכם.

בחדרים הגדולים ומודרנים של Hotel Dwór Kosciuszko Krakow תיהנו ממיני בר, כספת וטלוויזיה. הם מציעים מכונת קפה, טלפון ומגהץ. כל החדרים הממוזגים של הHotel Dwór Kosciuszko Krakow חסינים לרעש.

מסעדת המלון מציעה מאכלים מהמטבח הצרפתי ובכל בוקר מגישה ארוחת בוקר טרייה ומגוונת. בבר של המלון תוכלו לשבת בנחת עם משקה וליהנות מאווירה ידידותית ושקטה. ניתן להנות מארוחת הבוקר העשירה והמפנקת בחדר.

נמל התעופה ג'ון פול ה-2 קראקוב-באליצה ממוקם במרחק של 20 דקות נסיעה במכונית. נסיעה קצרה מהמלון תביא אתכם אל Czartoryski Museum, גלריה קרקובסקה וFoto-Medium-Art Gallery.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, חלוקי רחצה, מקלחת, בית קפה, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

ספא /מכון יופי, קזינו, מסאז', אמבטיית אדים

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, כספת, שירות השכמה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 10 ביקורות אורחים
5 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 5 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח


View Larger Map

hotels-seeker.com , קראקוב בתי מלון, קראקוב, מלונות בקראקוב, קראקוב דילים על בתי מלון, השוואת בתי מלון בקראקוב, קראקוב - ביקורות אורחים , קראקוב - תמונות של בתי מלון

קראקוב: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Krakow_5.htm
פולין: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/Poland.htm


קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה