יום רביעי, 6 במרץ 2013

קורניק, חיפוש מלונות, צימרים, אכסניות ב- פולין

קורניק, פולין

קורניק

למצוא את הדיל הטוב ביותר מבין מלונות בקורניק עם hotels-seeker.com על ידי השוואה של מאות אתרי הזמנות בקליק אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר! עמוד 1 מתוך 1

Hotel Daglezja

Woźniaka 7, קורניק, פולין

המלון ממוקם במרחק 5 דקות נסיעה ממרכז קורניק ותעריפיו לא יקרים, זהו המקום המושלם לחופשה נהדרת וחסכונית.

אורחי המלון יכולים ליהנות בסאונה או לקבוע תור למסז'. בנוסף, יש במלון קונסיירז', מעלית ואינטרנט אל- חוטי חינם. מתקנים נוספים שתמצאו במקום כוללים מגרש משחקים, ניקוי יבש ומועדון כושר.

כל החדרים המודרניים של Hotel Daglezja מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם מגהץ, חדר אמבטיה פרטי וטלפון. משכימי קום מוזמנים להנות מארוחת בוקר עשירה בחדרים.

הבר של Hotel Daglezja מציע מגוון רחב של משקאות איכותיים ובמסעדה האינטימית תיהנו מתפריט ים תיכוני ופולני. עבור אלו שמעדיפים לסעוד בחוץ, במרחק הליכה יש מגוון רחב של בתי קפה ומסעדות.

במלון תמצאו חניה ללא תשלום עבור האורחים שמגיעים בנהיגה. Jesuit College Poznan, Lake Malta וArchcathedral Basilica of St. Peter and St. Paul נמצאים במרחק 20 דרות נסיעה מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מייבש שיער, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

חדר כושר, ספא /מכון יופי, סאונה, אופניים, פעילויות ימיות, מגרש משחקים, ריקוד, מסלולי הליכה, מתקני כושר, מסאז'

שירותים

קונסיירז', מעלית, ניקוי יבש, שרותי אירועים, השכרת אופניים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Hotel Rodan

Ul Poznanska 5d, קורניק, פולין

באכסניה Hotel Rodan יש סאונה, מגרשי טניס, ובנוסף מעלית. היא נמצאת לנוחותכם רק 10 דקות נהיגה למרכז העיר קורניק.

הינכם מוזמנים ליהנות מהאוויר הצח בטראסה או ללגום כוסית בבר. בHotel Rodan ישנה מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם. באכסניה ישנן מגוון אפשרויות לפעילויות אקטיביות כמו למשל טניס שולחן וכדורעף.

החדרים הנעימים של האכסניה מספקים, בין השאר, טלוויזיה עם מסך שטוח, כספת וכבלים / לוויין. החדרים מרווחים ומכילים מגהץ, טלפון ונגן די וי די ובנוסף הם ממוזגים. משכימי קום מוזמנים להנות מארוחת בוקר עשירה בחדרים.

מסעדת האכסניה מציעה תפריט מגוון ואווירה רגועה.

באכסניה תמצאו חניה ללא תשלום המיועדת לאורחים שמגיעים בנהיגה. Lake Malta נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה מהאכסניה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, נגן DVD, מקלחת, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

חדר כושר, ספא /מכון יופי, מגרשי טניס, סאונה, אמבט ספא / ג'קוזי, גינה, מגרש כדורגל, מגרש משחקים, כדורעף, טרקלין, מתקני כושר, מסאז', סלון יופי

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, שרותי אירועים, כספת, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Hotel Grodzki

Ostrowska 442, פוזנאן, פולין

Hotel Grodzki מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף אינטרנט אל- חוטי חינם, קונסיירז' וניקוי יבש. בנוסף תמצאו מגרש משחקים, המרת מטבע זר ושירותי כביסה. לנוחיות האורחים, הHotel Grodzki נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Hotel Grodzki מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם חדר אמבטיה פרטי, טלוויזיה וכבלים / לוויין. כל חדר מציע גם מיטות ארוכות ומגהץ. בהמלון תמצאו מספר חדרים מרווחים המיועדים לאירוח משפחות.

תוכלו להנות ממאכלים מהמטבח הפולני ובין-לאומי במסעדה הנהדרת של המלון ולקנח עם משקה מהמבחר הרחב המוצע בבר. בנוסף, המלון מגיש ארוחת בוקר יומית.

מתוך מגוון אתרי התיירות האטרקטיביים אשר בקרבת המלון תמצאו גם את ABC Gallery, Lake Malta וEgo Gallery. במרחק 20 דקות נהיגה תמצאו את הAdam`s Konferencja, Jesuit College Poznan וArchcathedral Basilica of St. Peter and St. Paul.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, בר / לאונג', חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, גישה לכסא גלגלים, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחות צהריים ארוזות, חדרים לסובלים מאלרגיות, חדרים משפחתיים

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, אמבטיה, טיולים מודרכים, גינה, מגרש משחקים

שירותים

קונסיירז', עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שרותי אירועים, המרת מט"ח, שירותי כביסה, חנויות, שולחן כתיבה, חנויות במלון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Willa Arkadia

Splawie 48, פוזנאן, פולין

במקום Willa Arkadia יש בריכת שחייה, ג'קוזי, ובנוסף סאונה.

Willa Arkadia מציע טראסה, אינטרנט אל- חוטי חינם ושירותי כביסה. הגינה היא המקום האידיאלי לתפוס שלווה.

החדרים המודרניים של המקום מציעים טלוויזיה, כבלים / לוויין וחדר אמבטיה פרטי. החדרים מכילים טלפון ולנוחותכם המקום מציע גם שירות חדרים.

בWilla Arkadia יש מסעדה ובר מרווח.

מתוך מבחר האטרקציות המפורסמות אשר ליד המקום תמצאו גם את Lake Malta, Ego Gallery וABC Gallery. במרחק 20 דקות נסיעה תמצאו את הJesuit College Poznan, Archcathedral Basilica of St. Peter and St. Paul וAdam`s Konferencja.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

בריכת שחייה, סאונה, אמבט ספא / ג'קוזי, גינה, ביליארד, ג'קוזי

שירותים

שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 11 ביקורות אורחים
3 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 3 מצאו אותו מסייע ומנומס
מתוך 2 ביקורות על גודל החדרים, 2 אמרו שהם היו קטנים מדי
2 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 2 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
2 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 2 חשבו שהמחיר היה הוגן

Dworek Staropolski Poznan

Okólna 40, פוזנאן, פולין

Dworek Staropolski Poznan מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם אינטרנט אל- חוטי חינם ומגרש משחקים. בDworek Staropolski Poznan פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם להנות מכל רגע במהלך חופשתכם. הגינה היא המקום המושלם לתפוס שלווה.

החדרים הנוחים בDworek Staropolski Poznan כוללים טלוויזיה, כבלים / לוויין וחדר אמבטיה פרטי.

הבר של Dworek Staropolski Poznan מציע מבחר רחב של משקאות איכותיים ובמסעדה האינטימית תיהנו מתפריט פולני. ארוחת הבוקר מפנקת מוגשת לאורחי המלון מידי יום.

מתוך מגוון המקומות המעניינים אשר ליד המלון תמצאו גם את ABC Gallery, Lake Malta וEgo Gallery. הArchcathedral Basilica of St. Peter and St. Paul, Jesuit College Poznan וAdam`s Konferencja נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה.

כללי

מסעדה, בר / לאונג', חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק

פעילויות

גינה, מגרש משחקים

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שולחן כתיבה, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Hotel Ksiecia Józefa Poznan

Ostrowska 391/393, פוזנאן, פולין

Hotel Ksiecia Józefa Poznan מציע המרת מטבע זר, אחסון מזוודות וניקוי יבש. הגיש לאינטרנט זמינה עבור כל האורחים אשר מעוניינים להשאר מחוברים ולהתעדכן גם במהלך השהייה. בנוסף עומדים לרשותכם שירות הסעות לשדה התעופה ודוכן של מכירת הכרטיסים.

כל החדרים האלגנטיים של Hotel Ksiecia Józefa Poznan מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כספת, טלוויזיה עם מסך שטוח וכבלים / לוויין. כל החדרים ממוזגים וכוללים מגהץ, מיני בר וחדר אמבטיה פרטי. כמה מן החדרים הינם מרווחים במיוחד והם מיועדים לאירוח משפחות.

המסעדה של Hotel Ksiecia Józefa Poznan מציעה תפריט מקומי משובח ומבטיחה לאורחיה ערב מהנה מבלי לצאת מן המלון. בבר תמצאו מבחר רחב של משקאות אלכוהוליים ושתיה קלה. ארוחת הבוקר מוגשת בכל ימי השבוע והאורחים מוזמנים לקבלה בחדר.

במלון תמצאו חניה על חשבון הבית המיועדת לאורחים שמגיעים ברכב. במרחק של 20 דקות נהיגה נמצאים Ego Gallery, Archcathedral Basilica of St. Peter and St. Paul וABC Gallery.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, בית קפה, ארוחת בוקר בחדר, חדרים לסובלים מאלרגיות, חדרים משפחתיים

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

שירותים

ניקוי יבש, המרת מט"ח, כספת, שירות השכמה, חנויות, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות, חנות מזכרות/מתנות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Apartament M2 Poznan

Szczepankowo 89A, פוזנאן, פולין

בדירות נופש Apartament M2 Poznan יש אינטרנט אל- חוטי חינם, סאונה, ומרכז עסקים.

בדירות נופש יש מגרש משחקים, המרת מטבע זר וניקוי יבש. בנוסף עומדים לרשותכם שירות הסעות לשדה התעופה ודוכן של מכירת הכרטיסים.

בדירות המרווחות של Apartament M2 Poznan תיהנו מטלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. תמצאו בהן מגהץ ופינת קפה ותה. משכימי קום מוזמנים להנות מארוחת בוקר מפנקת בדירות.

בApartament M2 Poznan יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון.

מתוך מבחר אתרי התיירות האטרקטיביים אשר בקרבת דירות הנופש תמצאו גם את ABC Gallery, Ego Gallery וLake Malta. המרחק של נמל התעופה צילונה גורה מן דירות הנופש הינו 90 דקות באוטו.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, טלוויזיה, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, מסלול גולף, סאונה, רכיבת סוסים, מגרש משחקים, מסלולי הליכה

שירותים

מרכז עסקים, ניקוי יבש, שרותי אירועים, המרת מט"ח, כספת, חדרי דיונים, מכונת צילום , שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 14:00


Pensjonat Wrzos Poznan

Pensjonat Wrzos Poznan מציע סאונה, קבלה הפועלת 24 שעות וקונסיירז'. בנוסף, תמצאו במלון מגרש משחקים, חנייה מאובטחת ואינטרנט אל- חוטי חינם. בנוסף יש מרכז קניות בתוך שטח המלון.

בPensjonat Wrzos Poznan תמצאו 18 חדרים מודרניים ושקטים. המטבחון הכולל מכונת קפה ומיקרוגל ותוכלו להכין את ארוחותיכם בזמנכם החופשי. חדר האמבטיה הפרטי כולל מקלחת.

בבר של Pensjonat Wrzos Poznan תמצאו מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. האורחים יכולים ליהנות ממזנון בופה לארוחת בוקר המוגש מידי בוקר.

מתוך מגוון המקומות המעניינים אשר בקרבת המלון תמצאו גם את ABC Gallery, Ego Gallery וLake Malta. במרחק 20 דקות נהיגה תמצאו את הJesuit College Poznan, Adam`s Konferencja וArchcathedral Basilica of St. Peter and St. Paul.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, בר / לאונג', חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מכונות אוטומטיות

פעילויות

סאונה, גינה, מגרש משחקים

שירותים

קונסיירז', עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Hotel Metropol Srem

Plac 20 Października 43, שרם, פולין

המלון המקסים ממוקם לנוחותכם במרכז שרם ומציע ג'קוזי ואינטרנט אל- חוטי חינם.

Hotel Metropol Srem מציע מעלית, ניקוי יבש וקבלה הפועלת 24 שעות. בנוסף, תמצאו במלון טראסה ואחסון מזוודות. הצוות בעמדת הקבלה נכון לעזור בכל בקשה שתהיה לכם בזמן השהות במלון.

בחדרים המרווחים של Hotel Metropol Srem תמצאו מיני בר, טלוויזיה וכספת.

בנוסף פועלים בHotel Metropol Srem מסעדה ובר.

מיקום המלון מאפשר לאורחים להגיע למגוון לאטרקציות התיירותיות שבאזור ברגל. המרחק של נמל התעופה פוזנאן-לאוויצה מן המלון הוא רק 60 דקות במכונית.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה, מקלחת

פעילויות

גינה, אופניים, מועדון לילה, הטלת חצים, ג'קוזי

שירותים

קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, כספת, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Henlex Hotel

43 Splawie Street, פוזנאן, פולין

שרותי המלון כוללים אינטרנט אל- חוטי חינם, סאונה ומועדון כושר. בנוסף, תמצאו במלון טראסה ואחסון מזוודות. הצוות בעמדת הקבלה יעזור בשמחה בכל בקשה שתהיה לכם בזמן השהות במלון.

החדרים הנוחים בHenlex Hotel כוללים טלוויזיה, כבלים / לוויין וחדר אמבטיה פרטי. כל חדר מכיל גם מגהץ, מיני בר וטלפון.

בHenlex Hotel יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. תוכלו להנות מארוחת הבוקר המגוונת והמפנקת בחדר.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, חלוקי רחצה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

חדר כושר, סאונה, מתקני כושר

שירותים

מרכז עסקים, מרכז כנסים, שירות השכמה, חדרי דיונים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Parada Pensjon Poznan

Rodawska 16A, פוזנאן, פולין

Parada Pensjon Poznan מציע טראסה, קבלה הפועלת 24 שעות ואינטרנט אל- חוטי חינם. הצוות האדיב בדוכן הקבלה זמין עבורכם וישמח לענות לכל שאלה ודרישה שיעלו במשך חופשתכם.

בחדרים המרווחים של Parada Pensjon Poznan תיהנו מכבלים / לוויין, טלוויזיה וחדר אמבטיה פרטי. בכולם תמצאו מגהץ. משכימי קום מוזמנים להנות מארוחת בוקר עשירה בחדרים.

מתוך מבחר האטרקציות הפופולריות אשר ליד המלון תמצאו גם את Ego Gallery, Archcathedral Basilica of St. Peter and St. Paul וABC Gallery. Adam`s Konferencja וJesuit College Poznan נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מParada Pensjon Poznan.

כללי

שירות חדרים, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחת בוקר בחדר

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Almarco Hotel

17 Niedzialkowskiego Street, שרודה ויילקופולסקה, פולין

המלון נמצא באופן אידיאלי בלב שרודה ויילקופולסקה ומציע חדרים ממוזגים, טלווזיה שטוחה ואינטרנט אלחוטי על חשבון הבית.

Almarco Hotel מציע מרכז עסקים, ניקוי יבש ומעלית. במלון יש המרת מטבע זר, מגרש משחקים ואחסון מזוודות. הגינה היא המקום האידיאלי למנוחה בסופו של יום עמוס.

החדרים המודרנים בAlmarco Hotel מכילים כספת, מגהץ וכבלים / לוויין. האמבטיה כוללת מייבש שיער ומקלחת.

בבר של Almarco Hotel תמצאו מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. את ארוחת הבוקר אפשר לקבל בחדר. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

במלון תמצאו חניה ללא תשלום עבור האורחים שמגיעים ברכב. המרחק של נמל התעופה פוזנאן-לאוויצה מן המלון הינו 50 דקות באוטו.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, פאב, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

גינה, הטלת חצים, מגרש משחקים, מסלולי הליכה

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, ניקוי יבש, שרותי אירועים, המרת מט"ח, כספת, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Pensjonat Paskal 2

המקום נמצא באופן מושלם במרכז הכפר ומהווה נקודת פתיחה מצויינת לשהייתכם בצ'רליינו.

Pensjonat Paskal 2 מציע חדרים נהדרים במחירים הוגנים, כבלים / לוויין, טלוויזיה עם מסך שטוח ואינטרנט אל-חוטי ללא תשלום. השרותים כוללים בין השאר חנייה במקום וטראסה. הגינה היא המקום האידיאלי לשבת ולהירגע.

כל החדרים המודרניים של Pensjonat Paskal 2 מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם מטבח מאובזר וחדר אמבטיה פרטי. בהמקום תמצאו כמה חדרים גדולים במיוחד הערוכים לאירוח משפחות.

מסעדת המקום מציעה תפריט מגוון ואווירה רגועה. בנוסף, המקום מגיש ארוחת בוקר מידי יום.

כללי

מסעדה, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, חדרים משפחתיים

פעילויות

גינה

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Hotel & Restauracja Szablewski

Brodowska 38 C, שרודה ויילקופולסקה, פולין

ממוקם מספר דקות נסיעה ממרכז שרודה ויילקופולסקה , המלון מציע חניה ואינטרנט על חוטי חינם.

במלון תמצאו בריכה פנימית, סאונה ומרכז בריאות וספא. השרותים כוללים בין השאר סאונה, סולריום וסאונה טורקית. בנוסף תוכלו להתפנק בג'קוזי.

החדרים הנוחים בHotel & Restauracja Szablewski כוללים כבלים / לוויין, חדר אמבטיה פרטי וטלוויזיה.

הבר של Hotel & Restauracja Szablewski מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. תוכלו להנות מארוחת הבוקר העשירה והמפנקת בחדר.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, פאב, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

בריכת שחייה, ספא /מכון יופי, סאונה, ג'קוזי, מסאז', ספא ומכון בריאות, אמבטיית אדים, טיפולי פנים, בריכה מקורה

שירותים

שרותי אירועים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Atrium Centrum Konferencyjno Bankietowe

3 Maja 42, מוזינה, פולין

Atrium Centrum Konferencyjno Bankietowe מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם חדר/י ישיבות, בריכת שחייה ואינטרנט אל- חוטי חינם. לנוחיות האורחים, הAtrium Centrum Konferencyjno Bankietowe נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Atrium Centrum Konferencyjno Bankietowe מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם מרפסת, כבלים / לוויין וטלוויזיה. הם כוללים חימום מרכזי וחדר אמבטיה פרטי.

מסעדת המלון מציעה תפריט מגוון ואווירה אינטימית.

ישנה חניה חינם עבור האורחים שמגיעים למלון עם אוטו. מרכז העיירה פושצ'יקובו הינו רק 10 דקות נסיעה.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, גישה לכסא גלגלים, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, חדרים משפחתיים

פעילויות

ביליארד

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Apartamenty Gruszczynska

בהדירות נופש ישנן 8 דירות נוחות מרוהטות ומאובזרות בקפידה. כל דירה מצויידת במטבחון, טלוויזיה עם מסך שטוח וכבלים / לוויין. בנוסף יש מגוון דירות מרווחות הערוכות לשהייה של משפחות.

מתוך מבחר המקומות המעניינים אשר בקרבת דירות הנופש תמצאו גם את ABC Gallery, Lake Malta וEgo Gallery. Jesuit College Poznan, Adam Mickiewicz Monument וArchcathedral Basilica of St. Peter and St. Paul נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מדירות הנופש.

כללי

חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, טלוויזיה, חדרים משפחתיים

פעילויות

גינה, מסלולי הליכה, אגם

שירותים

אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00



View Larger Map

hotels-seeker.com , קורניק בתי מלון, קורניק, מלונות בקורניק, קורניק דילים על בתי מלון, השוואת בתי מלון בקורניק, קורניק - ביקורות אורחים , קורניק - תמונות של בתי מלון

קורניק: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Kornik_1.htm
פולין: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/Poland.htm


קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה