יום חמישי, 7 במרץ 2013

בתי מלון ליד אתרים מומלצים ב-קראקוב, פולין

קראקוב, פולין

קראקוב

למצוא את הדיל הטוב ביותר מבין מלונות בקראקוב עם hotels-seeker.com על ידי השוואה של מאות אתרי הזמנות בקליק אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר! עמוד 18 מתוך 23

Premium Hostel

האכסניה יושבת במיתחם הפופולרי סטארה מיאסטו, ורק הליכה קצרה אל חלק מהאטרקציות של קראקוב כמו למשל Foto-Medium-Art Gallery ואוניברסיטת המדע והטכנולוגיה AGH.

האכסניה מציעה 24 חדרים ולאחרונה עבר שיפוץ כולל. באכסניה יש מעלית, אחסון מזוודות וספריה. לשרותכם, האכסניה מציעה גישה אלחוטית לאינטרנט.

כל החדרים הנוחים של Premium Hostel מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה וכספת. בנוסף יש מגוון חדרים מרווחים המעוצבים לאירוח משפחות.

נמל התעופה ג'ון פול ה-2 קראקוב-באליצה ממוקם במרחק של 20 דקות נסיעה ברכב. הPremium Hostel נמצא במרחק של כ- 20 דקות הליכה אל Galeria Krypta U Pijarow, המוזיאון הלאומי בקרקוב וNarodowy Teatr Stary.

כללי

שירות חדרים, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, טלוויזיה, מכונות אוטומטיות, חדרים משפחתיים

שירותים

מעלית, כספת, שירות הזמנת כרטיסים, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 7 ביקורות אורחים
מצאנו 2 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח

Hotel Amber Krakow

Garbarska 10, קלפראץ, קראקוב, פולין

המלון ממוקם בסטארה מיאסטו, אזור פופולרי בקרב תיירים ולא רחוק מCzartoryski Museum, House of Jan Matejko והמוזיאון ההיסטורי של קרקוב. המלון המודרני ממוקם באופן אידיאלי במרכז העיר.

Hotel Amber Krakow מציע סאונה, מעלית וקונסיירז'. בHotel Amber Krakow פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם לנצל כל רגע של חופשתכם. בנוסף, הצוות בדלפק ישמח לתת המלצות על מגוון אתרי התיירות המקומיים ולהזמין עבורכם כרטיסים וסיורי יום.

החדרים המודרנים בHotel Amber Krakow כוללים טלוויזיה עם מסך שטוח, כספת וכבלים / לוויין. החדרים גדולים ומכילים פינת קפה ותה ומכונת קפה ובנוסף הם ממוזגים. מספר חדרים הינם גדולים במיוחד והם מיועדים לאירוח משפחות.

בבר של Hotel Amber Krakow תמצאו מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. ארוחת הבוקר מוגשת במהלך כך השבוע והאורחים יכולים להזמינה לחדר. בנוסף הינכם מוזמנים לבלות במבחר הברים ומקומות הבילוי שבסביבה.

Hotel Amber Krakow נמצא באופן אידיאלי קרוב למיתחם הקניות של קראקוב. במרחק הליכה של כ-20 דקות נמצאים Jan Fejkiel Gallery וArcheological Museum.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, טלוויזיה, בית קפה, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

חדר כושר, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, סיוע רפואי זמין, סאונה, מתקני כושר

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, חדרי דיונים, שירותי כביסה, השכרת אופניים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, צחצוח נעליים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 264 ביקורות אורחים
28 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 28 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
מצאנו 11 ביקורות שאמרו שהחדרים היו נקיים
מתוך 11 ביקורות על הצוות, 11 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס
6 אורחים כתבו ביקורת על ארוחת הבוקר, 5 ציינו שהיא הייתה טעימה מאוד
2 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 2 חשבו שהמחיר היה הוגן
מצאנו 4 ביקורות שאמרו שהחדרים היו נוחים

Greg&Tom Hostel Krakow

Pawia 12/7, ווזולה, קראקוב, פולין

האכסניה המדורגת 3 כוכבים יושבת בסטארה מיאסטו ונמצאת במרחק הליכה קצר אל גלריה קרקובסקה. האכסניה הפופולרית ממוקמת באופן אידיאלי במרכז העיר.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Greg&Tom Hostel Krakow מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כספת, כבלים / לוויין וטלוויזיה. בנוסף תוכלו לנצל את האינטרנט אלחוטי ולהישאר מעודכנים בזמן שהייתכם.

האכסניה ממוקמת לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של קראקוב, כמו למשל Galeria Krypta U Pijarow, Czartoryski Museum וAcademy of Music in Krakow שנמצא במרחק של 10 דקות הליכה בלבד. Artemis Galeria Sztuki וArcheological Museum נמצאים במרחק של 20 דקות הליכה מהאכסניה.

כללי

טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מגבות, מקלחת

שירותים

כספת

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Good Bye Lenin Hostel

Good Bye Lenin Hostel נמצא בלב סטארה מיאסטו ורק מרחק קצר מTown Hall Tower. ממוקמת במרכז העיר, האכסניה המודרנית מאפשרת גישה קלה לאטרקציות, לבידור ולחנויות.

Good Bye Lenin Hostel מציע מכבסה, אינטרנט אל- חוטי חינם ובריכת שחייה. כמו כן תמצאו באכסניה לוקרים לציוד סקי, אחסון מזוודות והמרת מטבע זר. צוות הקבלה המקצועי של האכסניה ישמח לסייע לכם בכל שאלה נוספת שתעלה במהלך שהייתכם.

כל החדרים המודרניים של Good Bye Lenin Hostel מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם מגהץ, כספת וטלוויזיה.

הבר של Good Bye Lenin Hostel מציע מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה ייחודית. בנוסף ישנם מבחר מקומות בילוי במרחק הליכה קצר.

הGood Bye Lenin Hostel ממוקם בסמוך להמוזיאון ההיסטורי של קרקוב וCzartoryski Museum. נסיעה של 10 דקות מהאכסניה תביא אתכם אל Artemis Galeria Sztuki.

כללי

מסעדה, חדרים ללא עישון, טלוויזיה, פאב

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, גינה, מסלולי הליכה, משחקי וידאו

שירותים

שרותי אירועים, המרת מט"ח, כספת, השכרת אופניים, מכונת צילום , שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Nathans Villa Hostel Krakow

Swiętej Agnieszki 1, קזימיריז, קראקוב, פולין

את Nathans Villa Hostel Krakow תמצאו במרחק של 20 דקות ממרכז העיר עם חדרים מודרנים ומגוון שרותים אטרקטיביים כמו למשל בריכת שחייה, קבלה הפועלת 24 שעות וקונסיירז'.

Nathans Villa Hostel Krakow מציע אחסון מזוודות, אינטרנט אל- חוטי חינם ושירותי כביסה. יש גם ציוד לגריל ואזור לפיקניק להנאת האורחים. מתקני הפנאי של Nathans Villa Hostel Krakow כוללים טניס שולחן ודיג.

החדרים הממוזגים באכסניה מכילים כספת, טלפון ומצעים.

הבר של Nathans Villa Hostel Krakow מציע מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. בנוסף הינכם יכולים לבלות במגוון הברים ובתי הקפה שבסביבה.

מיקום האכסניה מצויין עם יעדים תיירותיים רבים הנמצאים במרחק קצר. באכסניה צוות דובר מגוון שפות אשר יוודא שחופשתכם תהיה מהנה.

כללי

מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, מטבחון, פינת קפה ותה, טלוויזיה, מגבות, מקלחת, בית קפה, אזור/שולחנות פיקניק, מכונות אוטומטיות

פעילויות

בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, מגרשי טניס, גינה, מועדון לילה, פעילויות ימיות, ביליארד, דיג, ריקוד, מסלולי הליכה

שירותים

קונסיירז', עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, שירותי כביסה, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Hostel Faust

Szewska 21, קלפראץ, קראקוב, פולין

האכסניה נמצאת מרחק קצר מNarodowy Teatr Stary, מספר דקות הליכה אל Town Hall Tower והיא מציעה חדרים ברמת 3 כוכבים. אכסניה ממוקמת במתחם הפופולרי סטארה מיאסטו, סמוכה למסעדות ולמקומות בילוי רבים.

באכסניה תמצאו אחסון מזוודות ואינטרנט אל- חוטי חינם. בHostel Faust פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם לנצל כל רגע של חופשתכם. הצוות הידידותי ישמח להמליץ על מסעדות פופולריות ועל מקומות מעניינים שחייבים לראות.

כל אחד מהחדרים המודרנים של האכסניה מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, מטבחון וכבלים / לוויין. החדרים כוללים מטבח המצויד במקרר ופינת קפה ותה. חדר האמבטיה כולל מגבות ומקלחת.

בבר של Hostel Faust תמצאו מבחר משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. האורחים יכולים ליהנות מארוחת בוקר קונטיננטלית המוגשת מידי בוקר.

האכסניה ממוקמת באופן אידיאלי ליד כל האטרקציות של קראקוב, עם המוזיאון ההיסטורי של קרקוב וBagatela Theatre במרחק של מספר דקות הליכה בלבד. גם Artemis Galeria Sztuki וArcheological Museum נמצאים במרחק של כ-10 דקות הליכה.

כללי

מסעדה, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, פינת קפה ותה, טלוויזיה, מגבות, מקלחת, בית קפה

שירותים

כספת, שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 7 ביקורות אורחים
מתוך 2 ביקורות על נקיון החדרים, 2 אמרו שהם היו מצוחצחים
2 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 2 מצאו אותו מסייע ומנומס
2 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 2 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח

Ars Hostel Krakow

Koletek 7, קזימיריז, קראקוב, פולין

האכסניה נמצאת במרחק מספר דקות נסיעה נסיעה ממרכז קראקוב והמחירים שלה אטרקטיביים, זהו המקום המושלם לחופשה נהדרת וחסכונית.

Ars Hostel Krakow מציע אינטרנט אל- חוטי חינם, שירותי כביסה ואחסון מזוודות. בנוסף, הצוות בדוכן ישמח לתת המלצות על כל האטרקציות המקומיות ולהזמין עבורכם טיולי יום וסיורים.

החדרים הנוחים בArs Hostel Krakow כוללים טלוויזיה, מרפסת וכספת. חדרי האמבטיה כוללים מקלחת ומגבות.

הבר של Ars Hostel Krakow מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. בנוסף תמצאו מגוון בתי קפה ומסעדות במרחק הליכה קצר.

האכסניה ממוקמת לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של קראקוב, כמו למשל Artemis Galeria Sztuki שנמצא במרחק של 10 דקות הליכה בלבד. הArs Hostel Krakow נמצא במרחק של פחות מ- 20 דקות הליכה אל Jan Fejkiel Gallery, Archeological Museum והטירה המלכותית ואבל.

כללי

מסעדה, חדרים ללא עישון, מיני בר, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, מגבות, חדר אמבטיה משותף, מקלחת, בית קפה

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

שירותים

כספת, שירות השכמה, שירותי כביסה, השכרת אופניים, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Hostel Atrakcyjny Kazimierz

Estery 16, קזימיריז, קראקוב, פולין

ממוקמת במרכז סטארה מיאסטו, האכסניה נמצאת במרחק של מספר צעדים מHigh Synagogue. האכסניה נמצאת במרחק קצר מבית הכנסת הישן וכ-20 דקות הליכה ממרכז העיר.

Hostel Atrakcyjny Kazimierz מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף אינטרנט אל- חוטי חינם ואחסון מזוודות. בנוסף עומדים לרשותכם שירות הסעות לשדה התעופה ודוכן של מכירת הכרטיסים.

כל החדרים המודרניים של האכסניה מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם מטבחון, טלוויזיה וכבלים / לוויין. בנוסף החדרים מאובזרים בפינת קפה ותה, כספת ונגן די וי די. כמה מן החדרים הינם גדולים במיוחד והם מיועדים לאירוח משפחות.

הפאב של Hostel Atrakcyjny Kazimierz מבטיח אווירה טובה ומבחר רחב של משקאות. מסעדת האכסניה מציעה תפריט מגוון וארוחת בוקר מפנקת המוגשת בכל בוקר. בנוסף ישנם מגוון מקומות בילוי במרחק הליכה קצר.

האכסניה נהנת ממיקום נוח עם עם מגוון רחב של אתרים תיירותיים במרחק הליכה קצר. הHostel Atrakcyjny Kazimierz נמצא במרחק של כ- 20 דקות הליכה אל Artemis Galeria Sztuki וArcheological Museum.

כללי

מסעדה, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, נגן DVD, מגבות, חדר אמבטיה משותף, מקלחת, פאב, חדרים משפחתיים

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, הליכה, משחקי וידאו

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, כספת, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Hotel Alef

המלון נמצא במרחק נסיעה קצר ממרכז קראקוב ומחיריו הוגנים, זהו המקום המושלם לחופשה נהדרת וחסכונית.

במלון תמצאו אחסון מזוודות וכספת. לנוחותכם, ניתן להתחבר לרשת האלחוטית בכל שטחי המלון, כך שתוכלו להיות מעודכנים גם במהלך הטיול שלכם. צוות הקבלה הידידותי של המלון ישמח לסייע לכם בכל בקשה נוספת שתעלה בזמן שהייתכם.

החדרים מכילים חדר אמבטיה פרטי, טלוויזיה וכספת.

הבר של Hotel Alef מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

הHotel Alef ממוקם בסמוך לSmocza Jama, High Synagogue וArtemis Galeria Sztuki. ישנו מגוון רחב של מסעדות ומקומות בילוי במרחק הליכה מהמלון. המרחק אל Jan Fejkiel Gallery הוא עשר דקות הליכה , ובמרחק של 20 דקות נסיעה מן המלון נמצא נמל התעופה ג'ון פול ה-2 קראקוב-באליצה.

כללי

מסעדה, חדרים ללא עישון, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

שירותים

מעלית, כספת, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 5 ביקורות אורחים
מתוך 3 ביקורות על המיקום של המלון, 3 אמרו שהוא במיקום נוח
2 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 2 מצאו אותו מסייע ומנומס

Major Hotel Krakow

Gdynska 6, קראקוב, פולין

Major Hotel Krakow עבר שיפוץ לאחרונה. עובדי המלון המאירים פנים והמקצועיים, זמינים 24 שעות ביממה. אורחים המעוניינים במלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לשמוע שMajor Hotel Krakow מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

החדרים המודרנים בMajor Hotel Krakow מכילים טלוויזיה, כבלים / לוויין וכספת. בנוסף החדרים מכילים טלפון, מגהץ ומיטות זוגיות. בנוסף הינכם מוזמנים לנצל את הגישה אלחוטית ולהישאר מעודכנים בזמן חופשתכם.

בMajor Hotel Krakow יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. ניתן להנות מארוחת הבוקר המגוונת והמפנקת בחדר.

מתוך מבחר אתרי התיירות האטרקטיביים אשר בקרבת המלון תמצאו גם את Artemis Galeria Sztuki, המוזיאון הלאומי בקרקוב וFoto-Medium-Art Gallery. במרחק 10 דקות נהיגה בלבד תמצאו את אוניברסיטת המדע והטכנולוגיה AGH וJagiellonian Library.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, גישה לכסא גלגלים, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, בית קפה, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, גינה, מסלולי הליכה

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, ניקוי יבש, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, כספת, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שרותי פקס, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 32 ביקורות אורחים
מצאנו 12 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס
מתוך 4 ביקורות על נקיון החדרים, 4 אמרו שהם היו מצוחצחים
4 אורחים כתבו ביקורת על ארוחת הבוקר, 4 ציינו שהיא הייתה טעימה מאוד
5 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 3 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
3 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 3 חשבו שהמחיר היה הוגן
מתוך 2 ביקורות על הבר, 2 אמרו שהיה לו מבחר מועט ואווירה לא טובה

Krakow Backpackers Hostel

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

שירותים

צוות דובר מגוון שפות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Apart & Hostel Nazar Krakow

Bytomska 1, לובזוב, קראקוב, פולין

Apart & Hostel Nazar Krakow מציע קונסיירז', מעלית ואינטרנט אל- חוטי חינם. כמו כן תמצאו באכסניה מגרש כדורגל, אחסון מזוודות ולוקרים לציוד סקי. האורחים מוזמנים לנצל את מתקני הברביקיו של האכסניה.

בחדרים המרווחים של Apart & Hostel Nazar Krakow תיהנו ממטבחון, טלוויזיה וחדר אמבטיה פרטי. בין השאר, תמצאו בחדרים מגהץ, מקרר ומיקרוגל.

הבר של Apart & Hostel Nazar Krakow מציע מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. בנוסף, האכסניה מגישה ארוחת בוקר מידי יום.

האכסניה ממוקמת במרחק חמש דקות נסיעה אל Jagiellonian Library ופחות מעשר דקות נסיעה אל Artemis Galeria Sztuki, Archeological Museum וCzartoryski Museum. הApart & Hostel Nazar Krakow נמצא במרחק של כ- 20 דקות הליכה אל Foto-Medium-Art Gallery.

כללי

חדרים ללא עישון, מקרר, מטבחון, מיקרוגל, חדרים משפחתיים

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, מסאז'

שירותים

קונסיירז', מכונת צילום , שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Cracow Old Town Guest House

ul sw Marka 29, Stare Miasto, ווזולה, קראקוב, פולין

Cracow Old Town Guest House ממוקם במרכז העיר, מציע גישה קלה אל מוקדי התיירות ומרכזי התרבות של קראקוב. בCracow Old Town Guest House תיהנו מתמורה טובה לכסף שלכם עם מחירים נמוכים לחדר ואינטרנט אלחוטי ללא תוספת תשלום.

שרותי המקום כוללים שירות הזמנת כרטיסים ושרות הכנת החדר לשינה. המקום שמח לפתוח דלתותיו לחיות המחמד של אורחיו.

כל אחד מהחדרים המסוגננים של Cracow Old Town Guest House מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי ומטבחון.

התחילו את היום עם ארוחת בוקר אנגלית עשירה לפני שאתם יוצאים ליום של חוויות בקראקוב. ואת שאר הארוחות תוכלו לאכול באחת ממגוון המסעדות אשר נמצאות באזור.

Cracow Old Town Guest House נמצא באופן אידיאלי קרוב למיתחם הקניות של קראקוב. הצוות הידידותי בעמדת ההזמנות ישמח להזמין סיורים לאתרים פופולריים במהלך חופשתכם בקראקוב.

כללי

פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחות צהריים ארוזות, חדרים משפחתיים

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

שירותים

צוות דובר מגוון שפות, שירות הזמנת כרטיסים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 13:00

ביקורות אורחים

סיכום של 20 ביקורות אורחים

Apartamenty Amber Krakow

Dietla 63, קזימיריז, קראקוב, פולין

דירות הנופש המרכזיות נמצאות בסטארה מיאסטו, כחמש דקות הליכה אל Izaak Synagogue וHigh Synagogue. דירות הנופש ממוקמות בסמוך ללאטרקציות הרבות שיש לקראקוב להציע.

מצויידות בכל מה שצריך על מנת להבטיח שהייה מהנה, בדירות תמצאו מקרר, מטבחון וחדר אמבטיה פרטי.

נמל התעופה ג'ון פול ה-2 קראקוב-באליצה ממוקם במרחק קצר של 20 דקות נסיעה ברכב. הApartamenty Amber Krakow נמצא במרחק של כ- 20 דקות הליכה אל Archeological Museum, Artemis Galeria Sztuki וJan Fejkiel Gallery.

כללי

פתוח לחיות מחמד, מקרר, מטבחון, מייבש שיער, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Venetian House Aparthotel

Rynek Główny 11, ואבל, קראקוב, פולין

את Venetian House Aparthotel תמצאו במרכז קראקוב, מספר דקות הליכה אל Jan Fejkiel Gallery ו-10 דקות הליכה אל Czartoryski Museum. המלון המודרני נמצא במרחק 5 דקות הליכה אל Archeological Museum, Artemis Galeria Sztuki והמוזיאון ההיסטורי של קרקוב.

במלון תמצאו אינטרנט אל- חוטי חינם, מעלית ומרכז עסקים. בנוסף תמצאו שירותי כביסה ואחסון מזוודות. בנוסף, הצוות בדלפק ישמח לספק מידע על כל האטרקציות המקומיות ולהזמין עבורכם טיולי יום וסיורים.

החדרים המודרנים בVenetian House Aparthotel מכילים מטבחון, כבלים / לוויין וטלוויזיה עם מסך שטוח. החדרים גדולים ומכילים נגן די וי די, כספת ופינת קפה ותה ובנוסף הם ממוזגים. בנוסף יש מספר חדרים מרווחים המיועדים לאירוח משפחות.

בVenetian House Aparthotel יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. בשכנות למלון תמצאו מגוון רחב של בתי קפה ומסעדות. ארוחת הבוקר מפנקת מוצעת לאורחי המלון בכל בוקר.

Venetian House Aparthotel ממוקם באופן מושלם באזור הפופולרי סטארה מיאסטו. Narodowy Teatr Stary נמצא במרחק קצר בלבד.

כללי

מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, טלוויזיה, נגן DVD, מגבות, מקלחת, מיטת תינוק, חדרים משפחתיים, ידידותי לקהילה הגאה

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, טיולים מודרכים, הליכה

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, כספת, שירותי כביסה, חנויות, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות, חנויות במלון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 10 ביקורות אורחים
16 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 16 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח

Hotel Pod Kamykiem Krakow

Ulica Balicka 51 Rząska, קראקוב, פולין

המלון ממוקם 10 דקות נסיעה מנמל התעופה ג'ון פול ה-2 קראקוב-באליצה, וכ- 20 דקות נהיגה ממרכז קראקוב.

Hotel Pod Kamykiem Krakow מציע מספרה ומגרש משחקים. הגישה לאינטרנט זמינה עבור כל אלו אשר מעוניינים להיות מעודכנים. ניתן גם להזמין חדרים ללא עישון ולהנות מאוויר נקי.

כל החדרים הגדולים של Hotel Pod Kamykiem Krakow מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין. משכימי קום מוזמנים להנות מארוחת בוקר עשירה בחדרים.

מסעדת המלון מציעה תפריט מגוון ואווירה רגועה.

מתוך מבחר האטרקציות המפורסמות אשר ליד המלון תמצאו גם את Foto-Medium-Art Gallery, גלריה קזימיריז וArtemis Galeria Sztuki. במרחק 20 דקות נסיעה תמצאו את הגלריה קרקובסקה, המוזיאון הלאומי בקרקוב וArcheological Museum.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מקלחת, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

גינה, מגרש משחקים, מסלולי הליכה, ספר/מכון יופי

שירותים

חנויות, שולחן כתיבה, חנויות במלון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Hostel Yellow Krakow

Dunajewskiego 6, ואבל, קראקוב, פולין

Hostel Yellow Krakow מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף שירותי כביסה, מעלית ואינטרנט אל- חוטי חינם. השרותים כוללים בין השאר שירות הזמנת כרטיסים ואחסון מזוודות. הצוות המקצועי ישמח להזמין עבורכם סיורים לאתרים פופולריים במהלך חופשתכם בקראקוב ולספק המלצות על מסעדות ובתי קפה באזור.

כל החדרים המודרניים של Hostel Yellow Krakow מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, מטבח מאובזר וכבלים / לוויין. הם מציעים כספת ומגהץ.

המיקום בלב חיי הלילה של קראקוב מבטיח שפע מסעדות מעולות ובתי קפה טרנדיים עם אווירה נהדרת. מרכז העיר קראקוב נמצא במרחק 20 דקות הליכה מהאכסניה.

כללי

חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מכונות אוטומטיות, חדרים משפחתיים

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירותי כביסה, מכונת צילום , שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 11 ביקורות אורחים
מצאנו 3 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח

Lemon Hostel Krakow

האכסניה נמצאת במרחק קצר של 10 דקות הליכה אל מרכז העיר. החדרים הינם שקטים ובמקום יש שירותי כביסה, קבלה הפועלת 24 שעות ואחסון מזוודות.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Lemon Hostel Krakow מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, מטבח מאובזר וכבלים / לוויין. בכל חדר תמצאו פינת קפה אשר תאפשר לכם ליהנות מכוס קפה או תה בפרטיות ובנוחות. ואפשר גם להזמין מראש חדרים ללא עישון.

בסביבת Lemon Hostel Krakow תמצאו את החנויות ובתי הקפה הפופולריים של העיר. אורחי ההאכסניה נהנים מחניה בחינם.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, מגבות, מקלחת, בית קפה

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, גינה, מועדון לילה

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, צוות דובר מגוון שפות, שירות השכמה, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Cinema Villa

Kielecka 16, גראגורזקי, קראקוב, פולין

דירות הנופש נמצאות כ-20 דקות הליכה ממרכז קראקוב ומציעות מגורים נוחים, אינטרנט אל- חוטי חינם ומגרשי טניס.

Cinema Villa מציע מכבסה אוטומטית במטבעות, אחסון מזוודות ושטח פיקניק וברביקיו. בין השאר תמצאו בדירות נופש חניה מקורה וטראסה. הגינה היא המקום המושלם לתפוס שלווה.

כל דירת נופש מכילה טלוויזיה, מטבחון וכספת. כל דירה מציעה בין השאר פינת קפה ותה, מקרר ומכונת קפה. בנוסף יש מספר דירות מרווחות הערוכות לאירוח משפחות.

דירות הנופש ממוקמות במרחק חמש דקות נסיעה אל Czartoryski Museum ופחות מעשר דקות נסיעה אל גלריה קזימיריז, Artemis Galeria Sztuki וArcheological Museum. דירות הנופש ממוקמת כ-20 דקות הליכה אל Rakowicki Cemetery וב-10 דקות נסיעה תוכלו להגיע אל הפארק הימי של קרקוב.

כללי

שירות חדרים, פתוח לחיות מחמד, מקרר, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, מגבות, מקלחת, אזור/שולחנות פיקניק, חדרים משפחתיים

פעילויות

מגרשי טניס, גינה, משחקי וידאו

שירותים

כספת, שירות השכמה, שולחן כתיבה, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Moon Hostel New

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, נגן DVD, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, חדרים משפחתיים

פעילויות

אופניים, מגרש כדורגל, הטלת חצים, משחקי וידאו

שירותים

כספת, שירות השכמה, השכרת אופניים, אחסון מזוודות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


4 Friends Hostel

4 Friends Hostel מציע אינטרנט אל- חוטי חינם, אחסון מזוודות וספריה. בתוך שטח האכסניה יש גם מיני מרקט.

ב4 Friends Hostel תמצאו 18 חדרים מודרניים ושקטים. הם כוללים טלוויזיה וחדר אמבטיה פרטי. המטבח המשותף מאובזר לשרותכם על מנת שתוכלו להכין לעצמכם ארוחות מתי שתחפצו.

נמל התעופה ג'ון פול ה-2 קראקוב-באליצה נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה ברכב. נהיגה קצרה מהאכסניה תביא אתכם אל Foto-Medium-Art Gallery, המוזיאון הלאומי בקרקוב וJan Fejkiel Gallery.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, מייבש שיער, טלוויזיה, מגבות, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, אזור/שולחנות פיקניק, מכונות אוטומטיות, חדרים משפחתיים

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, גינה

שירותים

כספת, מכונת צילום , שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Secret Garden Apartment

Szeroka 29/9, קזימיריז, קראקוב, פולין

דירות הנופש הממוקמות בסטארה מיאסטו, מרחק קצר מIzaak Synagogue וHigh Synagogue. דירות הנופש ממוקמות בסמוך ללאטרקציות הרבות שיש לקראקוב להציע.

בSecret Garden Apartment תמצאו דירות נהדרות במחירים הוגנים, טלוויזיה וכבלים / לוויין ואינטרנט אל-חוטי ללא תשלום. בנוסף תמצאו שירות הזמנת כרטיסים ועמדת קונסיירז'. הגינה היא המקום האידיאלי ליהנות בשקט ושלווה.

כל הדירות מטופחות, מצויידות בפינת קפה ותה, מקרר וחדר אמבטיה פרטי ומשקיפות על הנוף המרשים של העיר. כל דירה מציעה גם מגהץ ופינת אוכל בחדר. האורחים יהנו ממראת איפור מוארת ומקלחת בחדרי האמבטיה.

על מנת להבטיח התחלה מצויינת ליום, דירות הנופש מגיש בופה עשיר ומפנק לארוחת בוקר.

נמל התעופה ג'ון פול ה-2 קראקוב-באליצה ממוקם במרחק קצר של 20 דקות נסיעה. הSecret Garden Apartment נמצא במרחק של כ- 20 דקות הליכה אל Archeological Museum, Artemis Galeria Sztuki וגלריה קזימיריז.

כללי

פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, שילוב אמבטיה ומקלחת

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, טיולים מודרכים, גינה

שירותים

קונסיירז', צוות דובר מגוון שפות, שירות השכמה, שירות הזמנת כרטיסים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 495 ביקורות אורחים

Apartment Faust

Miodowa 23/8, קזימיריז, קראקוב, פולין

ממוקמות בסטארה מיאסטו, דירות הנופש נמצאות במרחק הליכה קצר מHigh Synagogue, Izaak Synagogue ובית הכנסת הישן. דירות הנופש ממוקמות בסמוך ללאטרקציות הרבות שיש לקראקוב להציע.

כל הדירות המרווחות של Apartment Faust מרוהטות בקפידה ותמצאו בהן גם כבלים / לוויין, מטבחון וטלוויזיה. תמצאו בהן מיקרוגל, מקרר וספת מיטה. בנוסף הינכם מוזמנים להנות מאינטרנט אלחוטי ולהישאר מעודכנים בזמן חופשתכם.

נמל התעופה ג'ון פול ה-2 קראקוב-באליצה ממוקם במרחק של 20 דקות נסיעה. Archeological Museum וArtemis Galeria Sztuki נמצאים במרחק של כ-20 דקות הליכה מדירות הנופש.

כללי

חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, מיקרוגל, טלוויזיה, חדרים משפחתיים

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Boutique Aparthotel & Apartments

כללי

חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


JB Hotel Krakow

Ujastek Mogilski 7, נובה הוטה, קראקוב, פולין

ממוקם בנובה הוטה, המלון מציע חופשה מהנה במחירים נוחים.

JB Hotel Krakow מציע מעלית, ניקוי יבש וקונסיירז'. במלון תמצאו אחסון מזוודות, המרת מטבע זר ושירותי כביסה. המלון כולל מיני מרקט וחנות מזכרות/מתנות.

כל אחד מהחדרים המודרניים של JB Hotel Krakow מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כספת, טלוויזיה וכבלים / לוויין. החדרים כוללים מקרר ומיני בר ולנוחותכם המלון מציע בנוסף שירות חדרים. כל החדרים הממוזגים בJB Hotel Krakow חסינים לרעש.

בנוסף פועלים בJB Hotel Krakow מסעדה ובר. את ארוחת הבוקר ניתן לקבל בחדר.

נמל התעופה ג'ון פול ה-2 קראקוב-באליצה נמצא במרחק קצר של 30 דקות נהיגה. גלריה קזימיריז, Czartoryski Museum וגלריה קרקובסקה נמצאים במרחק של מספר דקות נסיעה מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, סיוע רפואי זמין, גינה

שירותים

קונסיירז', מעלית, ניקוי יבש, שרותי אירועים, המרת מט"ח, כספת, שירותי כביסה, חנויות, מכונת צילום , שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, חנות מזכרות/מתנות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00



View Larger Map

hotels-seeker.com , קראקוב בתי מלון, קראקוב, מלונות בקראקוב, קראקוב דילים על בתי מלון, השוואת בתי מלון בקראקוב, קראקוב - ביקורות אורחים , קראקוב - תמונות של בתי מלון

קראקוב: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Krakow_18.htm
פולין: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/Poland.htm


קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה