יום חמישי, 7 במרץ 2013

בתי מלון זולים ב-קראקוב, פולין בהשוואת מחירים

קראקוב, פולין

קראקוב

למצוא את הדיל הטוב ביותר מבין מלונות בקראקוב עם hotels-seeker.com על ידי השוואה של מאות אתרי הזמנות בקליק אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר! עמוד 22 מתוך 23

Villa Aroma Spa

Hamernia 48, קראקוב, פולין

מתוך מבחר המקומות המעניינים אשר ליד הפונדק תמצאו גם את Artemis Galeria Sztuki וCzartoryski Museum. המוזיאון הלאומי בקרקוב, Archeological Museum וFoto-Medium-Art Gallery נמצאים במרחק של פחות מ-10 דקות נסיעה ברכב.


Studio Rentalent Sobieski Residence

Lobzowska 22/30, קלפראץ, קראקוב, פולין

נמצאות בלב סטארה מיאסטו, דירות הנופש הפופולריות הינן רק מרחק הליכה קצר אל Galeria Krypta U Pijarow, Foto-Medium-Art Gallery וCzartoryski Museum. ממוקמות במרכז העיר, דירות הנופש הפופולריות מאפשרות גישה קלה לבידור, לחנויות ולאטרקציות.

במרחק קצר נמצאות כמה מן האטרקציות היותר מעניינות של קראקוב, כמו למשל Narodowy Teatr Stary, המוזיאון ההיסטורי של קרקוב וBagatela Theatre. האורחים ימצאו הרבה מסעדות וברים מצוינוים המציאים תפריט מקומי ובינלאומי בסמיכות מקום.


Senny Krakow

Stefanii Sempołowskiej 36, קראקוב, פולין

נמל התעופה ג'ון פול ה-2 קראקוב-באליצה נמצא במרחק קצר של 20 דקות נסיעה. Starmach Art Gallery, Zakopianka Shopping Centre וArtemis Galeria Sztuki ממוקמים במרחק של 10 דקות ברכב.


Apartment Sport & Relax

Bobrzynskiego 31, קראקוב, פולין

מתוך מגוון המקומות המעניינים אשר ליד דירות הנופש תמצאו גם את גלריה קזימיריז, Artemis Galeria Sztuki וFoto-Medium-Art Gallery. המרחק של נמל התעופה ג'ון פול ה-2 קראקוב-באליצה מן דירות הנופש הוא רק 20 דקות באוטו.


Discover Cracow Slawkowska Apartments

המיקום המרכזי של Discover Cracow Slawkowska Apartments יאפשר לכם לראות את מיטב המקומות המומלצים של קראקוב כמו למשל Foto-Medium-Art Gallery, Archeological Museum וArtemis Galeria Sztuki אשר נמצאים במרחק הליכה קצר. Discover Cracow Slawkowska Apartments נמצא במרחק 5 דקות הליכה מכל האטרקציות כולל Czartoryski Museum וGaleria Krypta U Pijarow.

בסביבת Discover Cracow Slawkowska Apartments תמצאו את החנויות ובתי הקפה הפופולריים של העיר. המרחק מנמל התעופה ג'ון פול ה-2 קראקוב-באליצה הינו 20 דקות במכונית.


Discover Cracow Kolberga Apartments

Kolberga 3, קלפראץ, קראקוב, פולין

דירות הנופש נמצאות בקראקוב סטארה מיאסטו, הליכה מהירה מGaleria Krypta U Pijarow.

Discover Cracow Kolberga Apartments מציע דוכן השכרות רכב, שירות הזמנת כרטיסים ואינטרנט אל- חוטי חינם.

הדירות הנוחות בהדירות נופש מכילים מטבחון. בהדירות נופש תמצאו כמה דירות מרווחות המיועדות לאירוח משפחות.

דירות הנופש ממוקמות במרחק חמש דקות נסיעה אל המוזיאון הלאומי בקרקוב ופחות מעשר דקות נסיעה אל Archeological Museum וArtemis Galeria Sztuki. הDiscover Cracow Kolberga Apartments נמצא במרחק של כ- 20 דקות הליכה אל גלריה קרקובסקה וFoto-Medium-Art Gallery.

כללי

חדרים ללא עישון, מטבחון, חדרים משפחתיים

שירותים

שירות הזמנת כרטיסים

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Discover Cracow Dietla Apartments

Dietla 46, קזימיריז, קראקוב, פולין

דירות הנופש נמצאות בקראקוב סטארה מיאסטו, רק 10 דקות הליכה אל Izaak Synagogue וHigh Synagogue. דירות הנופש ממוקמות בסמוך ללאטרקציות הרבות שיש לקראקוב להציע.

בדירות נופש תמצאו דוכן השכרות רכב, שירות הזמנת כרטיסים ואינטרנט אל- חוטי חינם.

הדירות הנוחות בDiscover Cracow Dietla Apartments כוללים מקרר וטלוויזיה. בהדירות נופש תמצאו מספר דירות מרווחות המיועדות לאירוח משפחות.

נמל התעופה ג'ון פול ה-2 קראקוב-באליצה נמצא במרחק קצר של 20 דקות נהיגה. הDiscover Cracow Dietla Apartments נמצא במרחק של פחות מ- 20 דקות הליכה אל Jan Fejkiel Gallery, Archeological Museum וArtemis Galeria Sztuki.

כללי

חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה, מקלחת, חדרים משפחתיים

שירותים

שירות הזמנת כרטיסים

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


The 70s Apartments

Paulinska 8/10, קזימיריז, קראקוב, פולין

דירות הנופש ממוקמות בסטארה מיאסטו בקראקוב , הליכה קצרה אל High Synagogue, בית הכנסת הישן וIzaak Synagogue. המרחק למרכז העיר קראקוב הוא רק 10 דקות נסיעה.

המיקום במרכז חיי הלילה של קראקוב מבטיח מגוון מסעדות מעולות ובתי קפה טרנדיים עם אווירה נהדרת. הThe 70s Apartments נמצא במרחק של פחות מ- 20 דקות הליכה אל גלריה קזימיריז, Artemis Galeria Sztuki וArcheological Museum.


Secret Garden Guest House

Secret Garden Guest House ממוקם בסטארה מיאסטו, רק חמש דקות נסיעה ממרכז העיר.

נמל התעופה ג'ון פול ה-2 קראקוב-באליצה נמצא במרחק קצר של 20 דקות נסיעה במכונית. ונסיעה קצרה מהמקום תביא אתכם אל Archeological Museum וJan Fejkiel Gallery.


Apartament Novum

Garncarska 6/1, קלפראץ, קראקוב, פולין

דירות הנופש ממוקמות בסטארה מיאסטו בקראקוב , הליכה קצרה אל Jagiellonian Library, המוזיאון הלאומי בקרקוב וFoto-Medium-Art Gallery. דירות הנופש ממוקמות במרחק קצר מPotocka Gallery וכ-20 דקות הליכה ממרכז העיר.

הדירות כוללות מטבחון, כבלים / לוויין וטלוויזיה. כל דירה מצויידת בחדר אמבטיה פרטי ופינת קפה ותה.

דירות הנופש נמצאות במרחק כ-10 דקות הליכה אל Narodowy Teatr Stary, בעוד Planty במרחק של פחות מ-20 דקות הליכה. ישנם הרבה ברים ומסעדות בקירבת מקום.

כללי

פתוח לחיות מחמד, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, פינת קפה ותה, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, שילוב אמבטיה ומקלחת

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

קיים חניון בתשלום.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Inkrak Central

Juliusza Lea 6B, לובזוב, קראקוב, פולין

דירות הנופש ממוקמות בלובזוב, במרחק הליכה קצר Foto-Medium-Art Gallery.

Inkrak Central מציע אחסון מזוודות ושירותי בייביסיטר. ובנוסף דירות הנופש מספקות חיבור אלחוטי לאינטרנט.

מסעדת דירות הנופש מציעה תפריט מקורי ואווירה שקטה. או אם ברצונכם לגוון, ישנם בתי קפה ומסעדות במרחק של 10 דקות הליכה.

נמל התעופה ג'ון פול ה-2 קראקוב-באליצה ממוקם במרחק קצר של 20 דקות נסיעה ברכב. דירות הנופש ממוקמת כ-20 דקות הליכה אל Narodowy Teatr Stary, המוזיאון הלאומי בקרקוב וPotocka Gallery וב-10 דקות נסיעה תוכלו להגיע אל המוזיאון ההיסטורי של קרקוב וTown Hall Tower.

כללי

מסעדה, חדרים ללא עישון, מיטת תינוק, חדרים לסובלים מאלרגיות

פעילויות

מסלולי הליכה

שירותים

שירותי בייביסיטר, אחסון מזוודות

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Apartamenty na Kazimierzu

Izaaka Street 7, קזימיריז, קראקוב, פולין

דירות הנופש יושבות בסטארה מיאסטו, כ-20 דקות הליכה ממרכז העיר קראקוב.

דירות הנופש נמצאות לא רחוק ממגוון מקומות בילוי טרנדיים, בקרבת מקום תמצאו מועדוני ריקודים, פאבים, ומסעדות אופנתיות. דירות הנופש נמצאות במרחק של פחות מ- 20 דקות הליכה אל גלריה קזימיריז, Archeological Museum וArtemis Galeria Sztuki.


Downtown Apartments Krakow

Szewska 18, קלפראץ, קראקוב, פולין

דירות הנופש האטרקטיביות נמצאות במרכז קראקוב, מרחק של צעדים ספורים אל Collegium Maius, Bagatela Theatre והמוזיאון ההיסטורי של קרקוב. Downtown Apartments Krakow ממוקם במתחם התוסס סטארה מיאסטו , סמוך למסעדות ולמקומות בילוי רבים.

דירות הנופש ממוקמות לנוחותכם בסמוך לאתרי התיירות המפורסמים של קראקוב, עם Narodowy Teatr Stary במרחק של מספר צעדים ורק חמש דקות הליכה אל Town Hall Tower. גם Archeological Museum נמצא במרחק של כ-10 דקות הליכה.

ביקורות אורחים

סיכום של 7 ביקורות אורחים
5 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 5 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח

Herb Apartments Krakow

Obopólna 13, לובזוב, קראקוב, פולין

המלון ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל אוניברסיטת המדע והטכנולוגיה AGH ופחות מעשר דקות נסיעה אל קלות' הול, המוזיאון הלאומי בקרקוב וCollegium Maius. זה 10 דקות נסיעה אל המוזיאון ההיסטורי של קרקוב, International Centre of Culture וFoto-Medium-Art Gallery. ובמרחק של פחות מעשר דקות ברכב נמצאים Narodowy Teatr Stary וJagiellonian University.


Dom Wycieczkowy Lemon Hotel Krakow

Ulica 28 Lipca 1943r 8A, קראקוב, פולין

נמל התעופה ג'ון פול ה-2 קראקוב-באליצה ממוקם במרחק קצר של 20 דקות נסיעה ברכב. Jan Fejkiel Gallery, המוזיאון הלאומי בקרקוב וFoto-Medium-Art Gallery ממוקמים במרחק של 10 דקות נהיגה.


Pigeons & Doves Apartment Krakow

Gołębia, ואבל, קראקוב, פולין

ממוקם במרכז, Pigeons & Doves Apartment Krakow מציע גישה קלה אל מרכז הקניות, התרבות והתיירות של קראקוב. דירות הנופש ממוקמות בסמוך לכל האטרקציות שלקראקוב יש להציע.

Pigeons & Doves Apartment Krakow מציע מרכז עסקים, ניקוי יבש ושירותי כביסה. ניתן גם להזמין דירות ללא עישון ולהנות מאוויר נקי.

בדירות המרווחות של Pigeons & Doves Apartment Krakow תמצאו מטבחון, טלוויזיה ומיני בר.


Swan Old Town Guest House Krakow

המקום ממוקם בסטארה מיאסטו, רק חמש דקות מPotocka Gallery וBagatela Theatre. המקום ממוקם בסמוך למרכז העיר ובמרחק 10 דקות הליכה בלבד אל המוזיאון הלאומי בקרקוב, Foto-Medium-Art Gallery וArcheological Museum.

בסביבת Swan Old Town Guest House Krakow תמצאו את החנויות ובתי הקפה הפופולריים של העיר. המרחק אל המוזיאון ההיסטורי של קרקוב הוא עשר דקות הליכה , ובמרחק של 20 דקות נהיגה מן המקום נמצא נמל התעופה ג'ון פול ה-2 קראקוב-באליצה.


Apartamenty Wisla Residence

Piwna 24, קזימיריז, קראקוב, פולין

ממוקמות בסטארה מיאסטו, דירות הנופש מציעות חופשה מהנה במחירים נוחים. המרחק למרכז העיר קראקוב הוא רק 10 דקות נהיגה.

דירות הנופש נמצאות כ-10 דקות הליכה אל Starmach Art Gallery, בעוד High Synagogue, Izaak Synagogue וגלריה קזימיריז במרחק של פחות מ-20 דקות הליכה. Archeological Museum נמצא במרחק של פחות מ-10 דקות נסיעה ברכב.


Nefretete Spa & Resort Libertow

Szlachecka 2, קראקוב, פולין

כפר הנופש ממוקם במרחק 5 דקות נסיעה מלב ליברטוף ותעריפיו הוגנים, זהו המקום המושלם לחופשה מקסימה וחסכונית.

מתוך מבחר אתרי התיירות האטרקטיביים אשר בקרבת כפר הנופש תמצאו גם את Artemis Galeria Sztuki, גלריה קזימיריז וFoto-Medium-Art Gallery. המרחק של נמל התעופה ג'ון פול ה-2 קראקוב-באליצה מן כפר הנופש הינו 20 דקות באוטו.

כללי

טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, חלוקי רחצה, מקלחת

פעילויות

סאונה, אמבט ספא / ג'קוזי, גינה

שירותים

שולחן כתיבה, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Golden Lion Apartaments Krakow

Ulica Kalwaryjska 56, פודגרוצה, קראקוב, פולין

ממוקמות בפודגרוצה, דירות הנופש מציעות חופשה מהנה במחירים נוחים. המרחק למרכז העיר קראקוב הוא רק 10 דקות נסיעה.

בדירות נופש ישנה חניה ללא תשלום המיועדת לאורחים שמגיעים בנהיגה. Manggha Museum of Japanese Art and Technology, הטירה המלכותית ואבל והמוזיאון הלאומי בקרקוב נמצאים גם כן בקרבת מקום.

כללי

שירות חדרים, חדרים ללא עישון, ארוחת בוקר בחדר

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Affinity Roma Apartment Krakow

Zwierzyniecka 24, ואבל, קראקוב, פולין

ממוקם בסטארה מיאסטו, הAffinity Roma Apartment Krakow נמצא במרחק של 20 דקות הליכה ממרכז העיר.

במרחק של כ-10 דקות הליכה נמצאות כמה מן האטרקציות היותר מעניינות של קראקוב, כמו למשל Potocka Gallery, Jan Fejkiel Gallery והמוזיאון הלאומי בקרקוב. המרחק אל Archeological Museum, Collegium Maius וPlanty הוא עשר דקות הליכה , ובמרחק של 20 דקות נסיעה מן דירות הנופש נמצא נמל התעופה ג'ון פול ה-2 קראקוב-באליצה.


Affinity Milano Apartment Krakow

Syokomli 3, ואבל, קראקוב, פולין

ממוקם בסטארה מיאסטו, הAffinity Milano Apartment Krakow נמצא במרחק של 20 דקות הליכה ממרכז העיר.

דירות הנופש ממוקמות לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של קראקוב, כמו למשל המוזיאון הלאומי בקרקוב וJagiellonian Library שנמצא במרחק של הליכה קצר. דירות הנופש ממוקמת כ-20 דקות הליכה אל Potocka Gallery, Archeological Museum וArtemis Galeria Sztuki וב-10 דקות נסיעה תוכלו להגיע אל Foto-Medium-Art Gallery.


Krakowska 11

Krakowska 11, קזימיריז, קראקוב, פולין

דירות הנופש נמצאות במרחק 5 דקות נסיעה במונית מלב קראקוב והמחירים שלה אטרקטיביים, זהו המקום המושלם לחופשה נהדרת וחסכונית. Krakowska 11 נמצא במרחק 5 דקות הליכה מכל האטרקציות כולל High Synagogue וIzaak Synagogue.

אתרים תירותיים שונים ופופולריים ממוקמים במרחק של מספר דקות הליכה מדירות הנופש. הKrakowska 11 נמצא במרחק של פחות מ- 20 דקות הליכה אל Archeological Museum, הטירה המלכותית ואבל וArtemis Galeria Sztuki.


Atmosphere Apartments

Szlak 20, קלפראץ, קראקוב, פולין

ממוקמות בסטארה מיאסטו, דירות הנופש מציעות חופשה מהנה במחירים נוחים.

אתרים תירותיים מגוונים ופופולריים נמצאים במרחק הליכה קצר מדירות הנופש. הAtmosphere Apartments נמצא במרחק של פחות מ- 20 דקות הליכה אל גלריה קרקובסקה, Foto-Medium-Art Gallery וGaleria Krypta U Pijarow.


Balloon Hostel Krakow

Estery 12, קזימיריז, קראקוב, פולין

האכסניה ממוקמת במרחק מספר דקות נסיעה נסיעה מלב קראקוב והמחירים שלה אינם יקרים, זהו המקום המושלם לחופשה מקסימה וחסכונית.

Balloon Hostel Krakow מציע דוכן השכרות רכב, אינטרנט אל- חוטי חינם ואחסון מזוודות. בBalloon Hostel Krakow ישנה מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם להנות מכל רגע של חופשתכם. הגינה היא המקום האידיאלי לתפוס שלווה.

החדרים הנוחים בBalloon Hostel Krakow מכילים מטבח מאובזר ומכונת כביסה.

באזור המקיף את האכסניה יש מבחר של בתי קפה ומסעדות. כאורחי האכסניה הינכם מוזמנים להשכיר אפניים ולטייל באזור.

כללי

מסעדה, חדרים ללא עישון

פעילויות

גינה, אופניים

שירותים

השכרת אופניים, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00



View Larger Map

hotels-seeker.com , קראקוב בתי מלון, קראקוב, מלונות בקראקוב, קראקוב דילים על בתי מלון, השוואת בתי מלון בקראקוב, קראקוב - ביקורות אורחים , קראקוב - תמונות של בתי מלון

קראקוב: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Krakow_22.htm
פולין: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/Poland.htm


קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה