יום חמישי, 7 במרץ 2013

מנוע חיפוש זול במיוחד למלונות ומקומות לינה ב-קראקוב, פולין

קראקוב, פולין

קראקוב

למצוא את הדיל הטוב ביותר מבין מלונות בקראקוב עם hotels-seeker.com על ידי השוואה של מאות אתרי הזמנות בקליק אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר! עמוד 11 מתוך 23

Secret Garden Apartment III

דירות הנופש נמצאות במרחק מספר דקות נסיעה במונית מלב קראקוב והמחירים שלה הוגנים, זהו המקום האידיאלי לחופשה מקסימה וחסכונית.

Secret Garden Apartment III מציע אינטרנט אל- חוטי חינם, כספת ומכבסה. בדירות נופש תמצאו אחסון מזוודות ושירות הזמנת כרטיסים. הצוות הידידותי ישמח להזמין עבורכם סיורים מודרכים בקראקוב ולהציע רעיונות לבתי קפה ומסעדות בעיר.

בדירות המרווחות של Secret Garden Apartment III תמצאו כבלים / לוויין, מרפסת וטלוויזיה. הן כוללות כספת, פינת קפה ותה וחדר אמבטיה פרטי.

דירות הנופש נמצאות במרחק קצר מהמסעדות, בתי הקפה והברים הפופולריים של של קראקוב. הצוות דובר מגוון שפות וישמח לספק מידע מקומי ולעזור לארגן את שהייתכם בקראקוב.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, גינה

שירותים

צוות דובר מגוון שפות, כספת, מחשב, שירות הזמנת כרטיסים, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 181 ביקורות אורחים

Discover Cracow Angel City Apartments

Szlak 50-77, קלפראץ, קראקוב, פולין

המיקום המרכזי של Discover Cracow Angel City Apartments יאפשר לכם להגיע אל מיטב המקומות המומלצים של קראקוב כמו למשל גלריה קרקובסקה וGaleria Krypta U Pijarow אשר נמצאים רק 10 דקות הליכה.

שרותי דירות הנופש כוללים מספרה, סלון יופי ומעלית. בנוסף תמצאו חניה מקורה ושירות הזמנת כרטיסים. בנוסף יש מרכז קניות וכספומט בתוך שטח דירות הנופש.

כל אחת מ הדירות הגדולות של Discover Cracow Angel City Apartments מרוהטות בקפידה ותמצאו בהן גם טלוויזיה, כספת ומטבחון. ובנוסף היא מכילה מיקרוגל, מכונת כביסה ומקרר.

דירות הנופש נמצאות לנוחותכם קרוב למתחם הקניות של קראקוב. ונסיעה של חמש דקות מדירות הנופש תביא אתכם אל Archeological Museum וArtemis Galeria Sztuki.

כללי

פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, מקרר, מטבחון, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדרים משפחתיים, ידידותי לקהילה הגאה

פעילויות

טרקלין, סלון יופי

שירותים

מעלית, כספת, כספומט, שירות הזמנת כרטיסים, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון. במלון קיים חיבור אינטרנט דרך מודם/ חיבור טלפון

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Honey Hostel

Miodowa 2/10, קזימיריז, קראקוב, פולין

האכסניה נמצאת כ-20 דקות הליכה אל מרכז העיר ומציעה חדרים עם מכונת כביסה, אינטרנט אל- חוטי חינם ומטבחון.

Honey Hostel מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף אחסון מזוודות, קונסיירז' וחדר טלוויזיה. בHoney Hostel ישנה מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם לנצל כל רגע של חופשתכם. הצוות בדוכן הקבלה נכון לעזור בכל בקשה שתעלה בליבכם בזמן השהות באכסניה.

כל החדרים המודרניים של Honey Hostel מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כספת, טלוויזיה וכבלים / לוויין. בנוסף החדרים מכילים מגהץ, מיקרוגל ומקרר.

האכסניה ממוקמת כ-10 דקות הליכה אל High Synagogue והטירה המלכותית ואבל וכעשרים דקות של הליכה אל Archeological Museum וArtemis Galeria Sztuki. ונסיעה של חמש דקות מהאכסניה תביא אתכם אל Czartoryski Museum.

כללי

מסעדה, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, מיקרוגל, טלוויזיה, מכונות אוטומטיות, חדרים משפחתיים

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, הטלת חצים

שירותים

קונסיירז', עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


AAE Central Park Hostel

האכסניה נמצאת בלב קראקוב, ובמרחק הליכה קצר אל Czartoryski Museum, House of Jan Matejko וSt. Florian's Gate.

באכסניה תמצאו קבלה הפועלת 24 שעות, קונסיירז' וכספת. מתקני האכסניה כוללים אחסון מזוודות ושירות הזמנת כרטיסים. לנוחותכם, הרשת האל חוטית זמינה בכל שטחי האכסניה, כך שתוכלו להישאר מעודכנים גם במהלך החופשה שלכם. אורחים המחפשים אכסניה עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לדעת שAAE Central Park Hostel מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

החדרים באכסניה מכילים כספת, חדר אמבטיה פרטי ופינת קפה ותה. הם כוללים מקרר ומאוורר תקרה. בחדר האמבטיה ישנם מקלחת ומייבש שיער.

הAAE Central Park Hostel ממוקם בסמוך לCollegium Maius, קלות' הול וגלריה קרקובסקה. היא ממוקמת באזור הקניות המרכזי של העיר. ישנו מגוון רחב של מסעדות ומקומות בילוי במרחק הליכה מהאכסניה. International Centre of Culture, המוזיאון ההיסטורי של קרקוב וGaleria Krypta U Pijarow גם הם במרחק של 10 דקות הליכה.

כללי

מסעדה, חדרים ללא עישון, מקרר, מטבחון, מיקרוגל, מגבות, חדר אמבטיה משותף, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מכונות אוטומטיות, חדרים משפחתיים

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, טיולים מודרכים, הליכה

שירותים

קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, כספת, השכרת אופניים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Aparthotel Adler Krakow

Aparthotel Adler Krakow מציע ניקוי יבש, שירותי כביסה וקבלה הפועלת 24 שעות. בפונדק יש המרת מטבע זר, אחסון מזוודות וכספת. הפונדק גם מספק לאורחיו אינטרנט Wi-Fi.

החדרים הממוזגים בפונדק מציעים פינת קפה ותה, טלוויזיה עם מסך שטוח וכספת. המטבחון הכולל מכונת קפה ומקרר ותוכלו להכין את ארוחותיכם בזמנכם החופשי. כל חדר כולל מגהץ ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו.

בנוסף פועלים בAparthotel Adler Krakow מסעדה ובר.

מיקום הפונדק נוח ביותר עם אטרקציות תיירותיות רבות הממוקמות במרחק הליכה. בפונדק צוות דובר מגוון שפות אשר יבטיח שחופשתכם תהיה נינוחה וללא דאגות.

כללי

מסעדה, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, פינת קפה ותה, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, מקלחת, חדרים לסובלים מאלרגיות, חדרים משפחתיים, מבחר מצעים/כריות

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, שירותי כביסה, שולחן כתיבה, שירות הזמנת כרטיסים, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


AQQ Hostel Krakow

Florianska 43, קלפראץ, קראקוב, פולין

האכסניה יושבת במיקום מרכזי, עם המוזיאון ההיסטורי של קרקוב במרכז הליכה קצר וFoto-Medium-Art Gallery, Archeological Museum וArtemis Galeria Sztuki במרחק של עשר דקות הליכה. האכסניה נמצאת במרחק 5 דקות הליכה מכל האטרקציות כולל Galeria Krypta U Pijarow וCzartoryski Museum.

AQQ Hostel Krakow מציע אינטרנט אל- חוטי חינם, שירותי כביסה וניקוי יבש. באכסניה תמצאו מכבסה אוטומטית במטבעות, אחסון מזוודות והמרת מטבע זר. צוות הקבלה הידידותי של האכסניה ישמח לסייע לכם בכל בקשה נוספת שתעלה בזמן שהייתכם.

כל אחד מהחדרים המודרניים של AQQ Hostel Krakow מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם מיקרוגל, כספת וטלוויזיה.

בAQQ Hostel Krakow יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. האכסניה מפעיל שרות חדרים מסביב לשעון והוא מוקף במבחר גדול של מסעדות.

מיקום האכסניה מאפשר לאורחים להגיע למגוון לאטרקציות התיירותיות שבאזור בהליכה. המרחק של נמל התעופה ג'ון פול ה-2 קראקוב-באליצה מן האכסניה הוא רק 20 דקות במכונית.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, מיקרוגל, טלוויזיה, מגבות

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

שירותים

ניקוי יבש, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירותי כביסה, מחשב, שירות הזמנת כרטיסים, ציוד אודיו/וידאו, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Muzyczny Apartment Krakow

Karmelicka Street 5, קלפראץ, קראקוב, פולין

דירות הנופש ממוקמות בסטארה מיאסטו, הליכה קצרה להמוזיאון ההיסטורי של קרקוב וFoto-Medium-Art Gallery. דירות הנופש ממוקמות בסמוך למקומות המעניינים שיש לקראקוב להציע.

נוחה ומודרנית, נהנת ממיקום מרכזי ומדורגת 4 כוכבים. לשימושכם, ניתן להתחבר לרשת האלחוטית בכל שטחי דירות הנופש, ואתם מוזמנים לנצל אותה ולהישאר מעודכנים גם במהלך החופשה שלכם. מתקנים נוספים שתמצאו במקום כוללים שירותי כביסה וקונסיירז'.

בMuzyczny Apartment Krakow תמצאו 5 דירות מודרניות ושקטות. בנוסף יש מגוון דירות מרווחות הערוכות לשהייה של משפחות.

מסעדת דירות הנופש מציעה תפריט מקורי ואווירה אינטימית.

הMuzyczny Apartment Krakow ממוקם בסמוך לArcheological Museum, Galeria Krypta U Pijarow וJan Fejkiel Gallery. Czartoryski Museum ממוקם במרחק הליכה קצרה של 10 דקות מדירות הנופש.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, חדרים משפחתיים

שירותים

קונסיירז', צוות דובר מגוון שפות, שירותי כביסה

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 14:00

ביקורות אורחים

סיכום של 6 ביקורות אורחים

Crystal Suites Krakow

Kochanowskiego 6, קלפראץ, קראקוב, פולין

את Crystal Suites Krakow תמצאו במרחק של 20 דקות ממרכז העיר עם דירות נוחות ומגוון שרותים אטרקטיביים כמו למשל מרכז עסקים, מעלית וקונסיירז'.

Crystal Suites Krakow מציע ניקוי יבש, שירותי כביסה ואינטרנט אל- חוטי חינם. בCrystal Suites Krakow ישנה מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם להנות מכל רגע במהלך חופשתכם. בנוסף עומדים לרשותכם שירות הסעות לשדה התעופה ודוכן של מכירת הכרטיסים.

כל הדירות המסוגננות של Crystal Suites Krakow מרוהטות בקפידה ותמצאו בהן גם כבלים / לוויין, מטבחון וטלוויזיה עם מסך שטוח. הדירות מכילות במקרר, מרפסת ומטבח מאובזר ולנוחותכם דירות הנופש מציעות בנוסף שירות חדרים לנוחות כלל האורחים.

מסעדת דירות הנופש מציעה תפריט מגוון ואווירה אינטימית. ובנוסף יש מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה שנמצאים בסמוך לדירות נופש. דירות הנופש מציעות גם ארוחת בוקר מידי יום.

מקומות אטרקטיביים מגוונים ופופולריים נמצאים במרחק הליכה קצר מדירות הנופש. בדירות נופש צוות דובר מגוון שפות אשר יבטיח שחופשתכם תהיה נינוחה וללא דאגות.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, נגן DVD, חדרים משפחתיים

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

שירותים

קונסיירז', מעלית, ניקוי יבש, צוות דובר מגוון שפות, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 129 ביקורות אורחים
מצאנו 10 ביקורות שאמרו שהמיטות היו נוחות
מתוך 33 ביקורות על המיקום של המלון, 32 אמרו שהוא במיקום נוח
19 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 18 מצאו אותו מסייע ומנומס
5 אורחים ציינו את אפשרויות הקניות בביקורתם, 5 אמרו שהן היו די טובות
מצאנו 5 ביקורות שממליצות לאכול במסעדה, ורק 1 אמרו להמנע מכך
6 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 6 חשבו שהמחיר היה הוגן

Off White Business & Leisure Apartments Krakow

Kupa 6, קזימיריז, קראקוב, פולין

Off White Business & Leisure Apartments Krakow מציע אינטרנט אל- חוטי חינם, מעלית ומרכז עסקים. כמו כן תמצאו בדירות נופש שירותי כביסה, ניקוי יבש וכספת. אתם מוזמנים לנצל את מערכת צ'ק אין אקספרס של דירות הנופש אשר תחסוך לכם זמן יקר ותאפשר לכם ללהנות מכל רגע של חופשתכם.

הדירות כוללות מטבחון המצוייד במקרר ומכונת קפה. הם כולם ממוזגים וכוללים מרפסת, טלוויזיה עם מסך שטוח וכספת. כמו כן, יש בדירות טלפון, מיני בר ונגן תקליטורים.

מסעדת דירות הנופש מציעה תפריט מקורי ואווירה שקטה. ובנוסף יש מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה אשר נמצאים בשכנות לדירות נופש. ארוחת הבוקר מפנקת מוצעת לאורחי הדירות נופש מידי יום.

מיקום דירות הנופש מאפשר לאורחים להגיע אל רוב לאטרקציות התיירותיות שבאזור ברגל. מרכז העיר קראקוב נמצא במרחק הליכה של 20 דקות בלבד.

כללי

מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, מטבחון, פינת קפה ותה, טלוויזיה, נגן תקליטורים, מגבות

שירותים

מעלית, כספת, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Aparthostel

Henryka Siemiradzkiego 15, קלפראץ, קראקוב, פולין

במרחק של כ-10 דקות הליכה למרכז העיר תמצאו את Aparthostel עם חדרים ובנוסף מכונת קפה, מטבחון ואינטרנט אל- חוטי חינם.

Aparthostel מציע ניקוי יבש, קבלה הפועלת 24 שעות וקונסיירז'. באכסניה יש כספת, מגרש משחקים ומכבסה. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לספק המלצות ולעזור בארגון שהייתכם בקראקוב ולהמליץ על מסעדות מקומיות.

כל החדרים המודרניים של Aparthostel מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין, כספת וטלוויזיה. כל חדר מצוייד במיקרוגל, פינת קפה ותה ומקרר.

מיקום האכסניה מצויין עם יעדים תיירותיים רבים הנמצאים בקרבת מקום. הצוות של המלון ישמח לעזור בהזמנת סיורים במהלך ביקורכם בקראקוב ובנוסף ישמח לתת רעיונות למסעדות.

כללי

מסעדה, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, טלוויזיה, חדרים משפחתיים

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, טיולים מודרכים, גינה, אופניים, מגרש משחקים

שירותים

קונסיירז', עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, השכרת אופניים, מכונת צילום , שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Golden Lion Apartments

Szewska 19, קלפראץ, קראקוב, פולין

במרכז סטארה מיאסטו תמצאו את Golden Lion Apartments, מרחק הליכה קצר אל Town Hall Tower. דירות הנופש ממוקמות בסמוך ללאטרקציות הרבות שיש לקראקוב להציע.

Golden Lion Apartments מציע אינטרנט אל- חוטי חינם, המרת מטבע זר וקונסיירז'. בין השאר תמצאו בדירות נופש שירות הזמנת כרטיסים ואחסון מזוודות. צוות הקבלה הידידותי של דירות הנופש ישמח לסייע לכם בכל דרישה נוספת שתעלה בזמן שהייתכם.

כל אחת מ הדירות הנוחות של Golden Lion Apartments מרוהטות בקפידה ותמצאו בהן גם כספת. משכימי קום יוכלו להנות מארוחת בוקר מפנקת בדירות.

בGolden Lion Apartments יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. שרות החדרים פועל בשעות קבועות במשך היום.

דירות הנופש נמצא במרחק של כדקה הליכה אל Narodowy Teatr Stary, בעוד המרחק אל Artemis Galeria Sztuki וArcheological Museum הוא כ-10 דקות הליכה. המוזיאון ההיסטורי של קרקוב וBagatela Theatre נמצאים במרחק של שתי דקות הליכה אל דירות הנופש.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, מסאז'

שירותים

קונסיירז', המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, השכרת אופניים, מכונת צילום , שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 9 ביקורות אורחים
4 אורחים ציינו את הצוות, 2 חשבו שהוא היה ידידותי, ו-2 אמרו שלא
מצאנו 3 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
מתוך 2 ביקורות על נקיון החדרים, 2 אמרו שהם היו מצוחצחים

Krakus Hotel

Nowohucka 35, קראקוב, פולין

Krakus Hotel מציע חדרים נהדרים במחירים הוגנים, טלוויזיה, כבלים / לוויין וחיבור אל-חוטי בחינם. הצוות הידידותי והמיקצועי זמין במהלך כל שעות היממה וישמח לעזור בייעוץ והזמנת טיולים וכרטיסים. הצוות האדיב בעמדת הקבלה יעמוד לרשותכם וישמח לענות לכל שאלה ודרישה שיעלו בזמן שהייתכם.

כל החדרים הגדולים של Krakus Hotel מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כספת, מגהץ וטלפון.

הבר של Krakus Hotel מציע מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה.

כללי

מסעדה, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, גינה, טרקלין

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, כספת, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שרותי פקס, אחסון מזוודות, חנות מזכרות/מתנות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 7 ביקורות אורחים
3 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 2 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח

Guest Rooms Bed & Breakfast Antica Krakow

Czarnowiejska 76, קראקוב, פולין

Guest Rooms Bed & Breakfast Antica Krakow מציע אינטרנט אל- חוטי חינם, חדר/י ישיבות וחדרי דיונים. כמו כן תמצאו בbed & breakfast חנייה מאובטחת, שירות הזמנת כרטיסים ואחסון מזוודות. הצוות של המלון ישמח לעזור בהזמנת סיורים במהלך ביקורכם בקראקוב ובנוסף ישמח להציע רעיונות למסעדות.

בחדרים הנוחים של Guest Rooms Bed & Breakfast Antica Krakow תמצאו טלוויזיה, כבלים / לוויין וכספת. בין השאר, תמצאו בחדרים טלפון ומגהץ.

הבר של Guest Rooms Bed & Breakfast Antica Krakow מציע מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. בנוסף, הbed and breakfast מגיש ארוחת בוקר מידי יום.

נמל התעופה ג'ון פול ה-2 קראקוב-באליצה ממוקם במרחק של 20 דקות נסיעה במכונית. Potocka Gallery, Foto-Medium-Art Gallery וJagiellonian Library נמצאים במרחק של 20 דקות הליכה מה-bed and breakfast.

כללי

חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, ארוחות צהריים ארוזות

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

שירותים

מעלית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, כספת, חדרי דיונים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 12 ביקורות אורחים
6 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 6 מצאו אותו מסייע ומנומס
מצאנו 6 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
מתוך 3 ביקורות על נקיון החדרים, 3 אמרו שהם היו מצוחצחים
2 אורחים ציינו את נוחות המיטה בביקורתם, 2 אמרו שהמיטות היו נוחות
2 אורחים ציינו בביקורתם את ארוחת הבוקר, 2 אמרו שהיא הייתה טעימה
מצאנו 2 ביקורות שאמרו שהחדרים היו די גדולים

Hotel Fero Express

Boleslawa Smialego 60, קראקוב, פולין

בנוסף לטראסה על הגג, המלון מציע חדרים ממוזגים עם מרפסת וטלוויזיית פלזמה/ LCD.

Hotel Fero Express מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם חדר/י ישיבות, בריכה פנימית ומעלית. בנוסף תמצאו מרכז עסקים, חדרי דיונים ואינטרנט אל- חוטי חינם. המלון כולל בנק וחנות מזכרות/מתנות.

החדרים הנוחים בHotel Fero Express כוללים חדר אמבטיה פרטי, כספת ומגהץ.

במסעדה של Hotel Fero Express תוכלו להנות ממבחר מאכלים מהתפריט האירופאי ופולני. האורחים מוזמנים לשבת ולהירגע בבר של המלון.

ישנה חניה חינם עבור האורחים שמגיעים למלון עם אוטו. מרכז קראקוב נמצא במרחק 20 דקות נהיגה.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, בית קפה

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, גינה, פעילויות ימיות, ביליארד, הטלת חצים, שייט בקייאק, מתקני כושר, מסאז', בריכה מקורה

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, משק בית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירותי מזכירות, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אולם נשפים, ציוד אודיו/וידאו, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, חנות מזכרות/מתנות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 14 ביקורות אורחים
3 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 3 אמרו שהם היו מאוד נקיים
מצאנו 3 ביקורות שאמרו שארוחת הבוקר של המלון הייתה טעימה מאוד

NF Hostel Krakow

Westerplatte 7, ווזולה, קראקוב, פולין

נמצא במיקום מרכזי, NF Hostel Krakow מאפשר גישה קלה אל למרכזי התרבות ולאטרקציות של קראקוב. האכסניה מדורגת 3 כוכבים וממוקמת באופן אידיאלי סמוך לכל המקומות שמומלץ לבקר בזמן השהות בקראקוב.

NF Hostel Krakow מציע מרכז עסקים ואינטרנט אל- חוטי חינם. הצוות הידידותי יכול להזמין עבורכם סיורים מודרכים בקראקוב ולספק המלצות על מסעדות ובתי קפה באזור.

כללי

מסעדה, חדרים ללא עישון, מגבות, מקלחת

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

שירותים

מרכז עסקים, שולחן כתיבה

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-16:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Euro Hostel

Westerplatte 13/2, City Center, ווזולה, קראקוב, פולין

ממוקם במרכז, Euro Hostel מאפשר גישה קלה אל למרכזי התרבות ולאטרקציות של קראקוב.

באכסניה תמצאו אחסון מזוודות ואינטרנט אל- חוטי חינם. האכסניה מתגאה בהכנסת האורחים החמה שהיא מציעה עבור חיות הבית של האורחים.

כל אחד מהחדרים הנוחים של האכסניה מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כספת, טלוויזיה ומטבחון. כמו כן החדרים מכילים מכונת כביסה, פינת קפה ותה וחדר אמבטיה פרטי.

האכסניה נמצאת באופן מושלם קרוב למתחם הקניות של קראקוב. השהיה בEuro Hostel תבטיח לכם מיקום מושלם עם מרחק הליכה מברים המפורסמים של קראקוב.

כללי

שירות חדרים, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, מטבחון, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחות צהריים ארוזות, חדרים משפחתיים

שירותים

כספת, השכרת אופניים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Red Kurka Apartments

נמצא במיקום מרכזי, Red Kurka Apartments מאפשר גישה קלה אל מרכז הקניות, התרבות והתיירות של קראקוב. בRed Kurka Apartments תיהנו מתמורה טובה לכסף שלכם עם תעריפים נמוכים ללילה ואינטרנט אל-חוטי על חשבון הבית.

בRed Kurka Apartments תמצאו מבחר רחב של מתקנים ושרותים מודרניים אשר יאפשרו לכם להנות מכל רגע, בין השאר תמצאו שם אחסון מזוודות ושירות הזמנת כרטיסים. בRed Kurka Apartments פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם להנות מכל רגע במהלך חופשתכם. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לתת מידע ולסייע בארגון שהייתכם בקראקוב ולהמליץ על מסעדות מקומיות.

כל דירה מצויידת היטב על מנת לאפשר לכם את הנוחות המירבית וכוללת טלוויזיה, כבלים / לוויין ופינת קפה ותה. כמו כן הדירות מכילות מקרר ופינת אוכל בחדר. בנוסף יש מספר דירות מרווחות המיועדות לאירוח משפחות.

מסעדת דירות הנופש מציעה תפריט מגוון ואווירה אינטימית. ובנוסף יש מגוון רחב של מסעדות ובתי קפה שנמצאים בשכנות לדירות נופש. ארוחת הבוקר מפנקת מוגשת לאורחים בדירות נופש מידי יום.

Red Kurka Apartments נמצא לנוחותכם קרוב לאזור הקניות של קראקוב. הסעות אל ומנמל התעופה זמינות עבור אורחי דירות הנופש.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדרים לסובלים מאלרגיות, חדרים משפחתיים

שירותים

צוות דובר מגוון שפות, שירות הזמנת כרטיסים, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 34 ביקורות אורחים
5 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 5 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
2 אורחים ציינו את המסעדה בביקורתם, 2 ימליצו עליה

Mama's Hostel Main Market Square Krakow

Bracka 4, ואבל, קראקוב, פולין

ממוקמת במרכז קראקוב ורק מרחק הליכה קצר מJan Fejkiel Gallery, Archeological Museum וArtemis Galeria Sztuki, האכסניה מתגאה במחירים נוחים ושרות אישי ומקצועי. Mama's Hostel Main Market Square Krakow נמצא במרחק 5 דקות הליכה מכל האטרקציות כולל המוזיאון ההיסטורי של קרקוב וNarodowy Teatr Stary.

Mama's Hostel Main Market Square Krakow מציע שירותי כביסה, אינטרנט אל- חוטי חינם ואחסון מזוודות. בנוסף תמצאו מכבסה אוטומטית במטבעות וטראסה. הצוות הידידותי ישמח להזמין עבורכם סיורים לאתרים פופולריים במהלך חופשתכם בקראקוב ולספק המלצות על בתי קפה ומסעדות בעיר.

כל אחד מהחדרים הנוחים של Mama's Hostel Main Market Square Krakow מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כספת ומרפסת.

מסעדת האכסניה מציעה תפריט מגוון ואווירה רגועה. ובנוסף יש מגוון רחב של מסעדות ובתי קפה אשר ממוקמים באזור לאכסניה. בנוסף, האכסניה מגישה ארוחת בוקר יומית.

האכסניה ממוקמת באופן אידיאלי ליד כל האטרקציות של קראקוב, עם Town Hall Tower במרחק של 2 דקות הליכה בלבד. אזורי קניות וחיי לילה תוססים הינם במרחק הליכה קצרה מהאכסניה.

כללי

מסעדה, חדרים ללא עישון, מגבות, מקלחת, בית קפה

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, סיוע רפואי זמין

שירותים

צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, שירותי כביסה, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Indalo Rooms

Tarłowska 15, ואבל, קראקוב, פולין

המלון ממוקם במרחק 5 דקות נסיעה מלב קראקוב ותעריפיו לא יקרים, זהו המקום האידיאלי לחופשה מקסימה וחסכונית.

בין השרותים והמתקנים שיש בIndalo Rooms תמצאו שירות הזמנת כרטיסים ואחסון מזוודות. הגישה לרשת האלחוטית היא על חשבון הבית. בIndalo Rooms ישנה מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם. הצוות של המלון יכול לעזור בהזמנת סיורים במהלך ביקורכם בקראקוב ובנוסף ישמח להציע רעיונות למקומות בילוי.

כל החדרים המודרניים של Indalo Rooms מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, מקרר וכבלים / לוויין. החדרים מצויידים במגהץ ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים. משכימי קום מוזמנים להנות מארוחת בוקר מפנקת בחדרים.

הבר של Indalo Rooms מציע מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. בנוסף ישנם מבחר מקומות בילוי בקרבת מקום.

המלון נמצא כ-10 דקות הליכה אל Artemis Galeria Sztuki וArcheological Museum, בעוד קלות' הול, Collegium Maius וSmocza Jama במרחק של פחות מ-20 דקות הליכה. במרחק הליכה נמצאים גם International Centre of Culture, Jagiellonian University והמוזיאון ההיסטורי של קרקוב. הוא נמצא באזור הקניות המרכזי של העיר. המלון נמצא במרחק של כ- 20 דקות הליכה אל Potocka Gallery.

כללי

שירות חדרים, פתוח לחיות מחמד, בר / לאונג', חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מגבות, מקלחת, מיטת תינוק, בית קפה, ארוחת בוקר בחדר, חדרים לסובלים מאלרגיות

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, אופניים, מסלולי הליכה

שירותים

חנויות, שירות הזמנת כרטיסים, אחסון מזוודות, חנות מזכרות/מתנות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Bracka 6 Apartment Krakow

Ulica Bracka 6, ואבל, קראקוב, פולין

דירות הנופש נמצאות באופן אידיאלי בלב העיר, פחות מדקה הליכה אל Town Hall Tower ו5 דקות הליכה אל Archeological Museum, Jan Fejkiel Gallery וArtemis Galeria Sztuki. דירות הנופש נמצאות במרחק 5 דקות הליכה מכל האטרקציות כולל Narodowy Teatr Stary והמוזיאון ההיסטורי של קרקוב.

דירות הנופש הינן מודרניות, חסינות לרעש עם אינטרנט אל-חוטי בחינם ובנוסף אינטרנט אל- חוטי חינם, מעלית ואחסון מזוודות. השרותים כוללים בין השאר שירות הזמנת כרטיסים ודוכן השכרות רכב. בנוסף עומדים לרשותכם שירות הסעות לשדה התעופה ודוכן של מכירת הכרטיסים.

הדירות נעימים של דירות הנופש מספקות בין השאר, מטבחון וכספת. דיסקרטיות ופאר מובטחים בדירות VIP יחד עם שירות אישי, מקצועי ומהיר.

בסביבת Bracka 6 Apartment Krakow תמצאו את החנויות ובתי הקפה הפופולריים של העיר. המרחק של נמל התעופה ג'ון פול ה-2 קראקוב-באליצה מן דירות הנופש הינו 20 דקות ברכב.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, מטבחון, טלוויזיה

שירותים

כספת, מכונת צילום , שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 34 ביקורות אורחים
מתוך 4 ביקורות על המיקום של המלון, 4 אמרו שהוא במיקום נוח
2 אורחים ציינו בביקורתם את העיצוב, 2 ציינו כמה הוא היה מודרני
2 אורחים ציינו את המקלחת בביקורתם, 2 אמרו שהיא הייתה נקייה ועבדה בצורה מושלמת
מצאנו 2 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס

La Gioia Modern Designed Apartments Krakow

Władysława Syrokomli 3/10, ואבל, קראקוב, פולין

את La Gioia Modern Designed Apartments Krakow תמצאו במרחק של 20 דקות ממרכז העיר עם דירות נעימות ומגוון שרותים אטרקטיביים כמו למשל שירות הזמנת כרטיסים, אינטרנט אל- חוטי חינם ומכבסה.

הוא מדורג 4 כוכבים וידוע כנוח ומודרני. בLa Gioia Modern Designed Apartments Krakow ישנה מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם להנות מכל רגע במהלך חופשתכם. הצוות המקצועי ישמח לעזור לכם בארגון והזמנת פעילויות וסיורים מודרכים בקראקוב ולהציע רעיונות לבתי קפה ומסעדות בעיר.

הדירות כוללות מטבחון המצוייד במקרר, פינת קפה ותה ומכונת קפה. כל דירה כוללת בין השאר טלוויזיה, כבלים / לוויין ונגן די וי די. בכל הדירות יש מיזוג אוויר, מגהץ ומיקרוגל.

הLa Gioia Modern Designed Apartments Krakow ממוקם בסמוך להמוזיאון הלאומי בקרקוב וJagiellonian Library. במרחק הליכה נמצאים גם Artemis Galeria Sztuki, Potocka Gallery וArcheological Museum.

כללי

מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, נגן DVD, מקלחת, מיטת תינוק

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, מסלולי הליכה

שירותים

צוות דובר מגוון שפות, שולחן כתיבה, שירות הזמנת כרטיסים, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 278 ביקורות אורחים
9 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 8 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
2 אורחים ציינו את גודל החדרים בביקורתם, 2 חשבו שהם היו די גדולים

Villa Zakamycze

Zakamycze 38, קראקוב, פולין

Villa Zakamycze הוא מלון המדורג 3 כוכבים וממוקם פחות מ-20 דקות נהיגה מנמל התעופה ג'ון פול ה-2 קראקוב-באליצה וממרכז העיר.

תוכלו לטבול בבריכה פנימית או למצוא מרגוע לגוף ולנפש בג'קוזי המפנק. במלון תמצאו חדר/י ישיבות, טראסה וסאונה. המלון גם מציע לאורחיו אינטרנט Wi-Fi.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Villa Zakamycze מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה.

מתוך מגוון אתרי התיירות האטרקטיביים אשר בקרבת המלון תמצאו גם את Foto-Medium-Art Gallery, גלריה קזימיריז וArtemis Galeria Sztuki. ההמוזיאון הלאומי בקרקוב, Archeological Museum וגלריה קרקובסקה נמצאים במרחק של 20 דקות במכונית.

כללי

מסעדה, ארוחות צהריים ארוזות, חדרים משפחתיים

פעילויות

בריכת שחייה, סאונה, גינה, ג'קוזי, בריכה מקורה, משחקי וידאו

שירותים

צוות דובר מגוון שפות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Hotel Kolna

Kolna 2, קראקוב, פולין

המלון מציע חדרים נוחים, מרכז בריאות וספא והוא נמצא במרחק של 10 דקות נסיעה מנמל התעופה ג'ון פול ה-2 קראקוב-באליצה.

אורחי המלון יכולים להירגע על שפת הבריכה המקורה או לנצל את המועדון כושר לפעילות גופנית. בHotel Kolna פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם. אינטרנט אל חוטיעל חשבון הבית מוצע לכלל האורחים.

החדרים הממוזגים במלון מכילים חדר אמבטיה פרטי, טלוויזיה ומקרר. החדרים כוללים טלפון ולנוחותכם המלון מציע בנוסף שירות חדרים. האורחים יהנו ממקלחת ואמבטיה נפרדת בחדרי האמבטיה.

בבר של Hotel Kolna תמצאו מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

מתוך מגוון האטרקציות הפופולריות אשר בקרבת המלון תמצאו גם את Artemis Galeria Sztuki, Foto-Medium-Art Gallery והמוזיאון הלאומי בקרקוב. Archeological Museum וCzartoryski Museum ממוקמים במרחק של נסיעה קלה מHotel Kolna.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, גישה לכסא גלגלים, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, בית קפה, מכונות אוטומטיות

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, ספא /מכון יופי, סאונה, אמבטיה, אופניים, פעילויות ימיות, דיג, מגרש משחקים, שייט בקאנו, מסלולי הליכה, מתקני כושר, סאונה, מסאז', ספא ומכון בריאות, בריכה מקורה

שירותים

קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, שירות השכמה, שולחן כתיבה, שרותי פקס, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


City Hotel SM

Gajowa 16 Street, לגייוניקי, קראקוב, פולין

ממוקם בלגייוניקי, המלון מציע חופשה מהנה במחירים נוחים.

City Hotel SM מציע סאונה, מעלית וקבלה הפועלת 24 שעות. בCity Hotel SM פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם להנות מכל רגע של חופשתכם. לשעות הפנאי המלון מציע ג'קוזי, סאונה ובריכה פנימית.

החדרים הנוחים בCity Hotel SM כוללים כספת, טלפון ומגהץ. כל החדרים הממוזגים של הCity Hotel SM הינם חסינים לרעש.

במסעדה של City Hotel SM תוכלו להנות ממבחר מאכלים מהמטבח הבין-לאומי ומקומי. תוכלו להתחיל את היום קפה טרי, כל שעליכם לעשות זה להתקשר עם שרות החדרים ולהזמין מתפריט ארוחת הבוקר. האווירה בבר של המלון הינה מושלמת ללגימת משקה לאחר יום עמוס.

מתוך מגוון האטרקציות הפופולריות אשר ליד המלון תמצאו גם את המוזיאון הלאומי בקרקוב, Artemis Galeria Sztuki וFoto-Medium-Art Gallery. גלריה קזימיריז וArcheological Museum נמצאים במרחק של פחות מ-10 דקות נסיעה ברכב.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיטת תינוק, בית קפה, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, מכונות אוטומטיות

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, סאונה, גינה, מתקני כושר, ג'קוזי, סאונה, מסאז', ספא ומכון בריאות, בריכה מקורה

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, המרת מט"ח, כספת, נושאי מזוודות, שירות השכמה, חנויות, מכונת צילום , שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, חנות מזכרות/מתנות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר.

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 10 ביקורות אורחים
מתוך 4 ביקורות על הצוות, 4 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס
2 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 2 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח

The Piano Guest House

Katowa 4, סטארה מיאסטו, קראקוב, פולין

במרחק של כ-10 דקות הליכה למרכז העיר תמצאו את The Piano Guest House עם חדרים נעימים ובנוסף מכונת כביסה ואינטרנט אל- חוטי חינם.

The Piano Guest House מציע קונסיירז', המרת מטבע זר וניקוי יבש. בין השאר תמצאו במקום טראסה, דוכן השכרות רכב ואחסון מזוודות. הגינה היא המקום המושלם למנוחה בסופו של יום עמוס.

החדרים המסוגננים בThe Piano Guest House מכילים מגהץ, כספת וחדר אמבטיה פרטי. בהמקום תמצאו מספר חדרים מרווחים המיועדים לאירוח משפחות.

מסעדת המקום מציעה תפריט מודרני ואווירה אינטימית. ארוחת הבוקר מוגשת מידי יום וניתן גם להזמינה ישירות לחדר וליהנות ממנה בפרטיות.

המקום ממוקם בסטארה מיאסטו, האזור המפורסם המפורסם בזכות בתי הקפה, המסעדות והמועדונים ומהווה נקודת מוצא אידיאלית לטיול הבא שלכם. המקום ממוקם כ-20 דקות הליכה אל גלריה קרקובסקה וב-10 דקות נסיעה תוכלו להגיע אל המוזיאון ההיסטורי של קרקוב וGaleria Krypta U Pijarow.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, מייבש שיער, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

גינה

שירותים

קונסיירז', ניקוי יבש, המרת מט"ח, כספת, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 113 ביקורות אורחים
מתוך 19 ביקורות על ארוחת הבוקר של המלון, 19 אמרו שהיא הייתה טעימה מאוד
11 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 11 מצאו אותו מסייע ומנומס
מתוך 7 ביקורות על נוחות החדרים, 6 אמרו שהחדרים היו נוחים
מצאנו 8 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
3 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 3 חשבו שהמחיר היה הוגן
7 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 6 אמרו שהם היו מאוד נקיים


View Larger Map

hotels-seeker.com , קראקוב בתי מלון, קראקוב, מלונות בקראקוב, קראקוב דילים על בתי מלון, השוואת בתי מלון בקראקוב, קראקוב - ביקורות אורחים , קראקוב - תמונות של בתי מלון

קראקוב: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Krakow_11.htm
פולין: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/Poland.htm


קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה