יום חמישי, 7 במרץ 2013

איך חוסכים במחירי לינה ב-קראקוב, פולין

קראקוב, פולין

קראקוב

למצוא את הדיל הטוב ביותר מבין מלונות בקראקוב עם hotels-seeker.com על ידי השוואה של מאות אתרי הזמנות בקליק אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר! עמוד 15 מתוך 23

Boomerang Apartments Krakow

המלון הנוח ממוקם באזור מרכזי ופופולרי והוא במרחק 10 דקות הליכה אל Archeological Museum, Jan Fejkiel Gallery והטירה המלכותית ואבל. בBoomerang Apartments Krakow תיהנו מתמורה הולמת לכסף שלכם עם מחירים נמוכים ללילה ואינטרנט אלחוטי בחינם.

Boomerang Apartments Krakow מציע אחסון מזוודות ומעלית. הצוות המקצועי ישמח לעזור לכם בארגון והזמנת פעילויות וסיורים מודרכים בקראקוב ולהציע רעיונות למסעדות ובתי קפה באזור.

כל החדרים הנעימים של Boomerang Apartments Krakow מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם חדר אמבטיה פרטי, מקרר וטלוויזיה. כמו כן, יש בחדרים מכונת קפה וארונות.

הBoomerang Apartments Krakow ממוקם בסמוך לIzaak Synagogue וHigh Synagogue. במרחק הליכה נמצא גם Artemis Galeria Sztuki.

כללי

מסעדה, חדרים ללא עישון, פינת קפה ותה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

שירותים

אחסון מזוודות

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Nicholas Studio Hotel Krakow

Slawkowska 16, קלפראץ, קראקוב, פולין

המלון יושב בליבה של קראקוב, ובמרחק הליכה קצר אל Czartoryski Museum, קלות' הול וInternational Centre of Culture. במרחק מספר דקות הליכה מן המלון נמצא המוזיאון ההיסטורי של קרקוב. Nicholas Studio Hotel Krakow נמצא במרחק 5 דקות הליכה מכל האטרקציות כולל Narodowy Teatr Stary וHouse of Jan Matejko.

האורחים יכולים להנות מרשת האינטרנט ולהישאר מעודכנים גם במהלך החופשה. חיות הבית שלכם לא יצטרכו להישאר מאחור, המלון מוכן וערוך עבורן וצוות המקום ישמח לסייע לכם בכל דבר נוסף שתצטרכו. הוא נמצא באזור הקניות המרכזי של העיר. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לתת מידע ולסייע בארגון שהייתכם בקראקוב ולהמליץ על מסעדות מקומיות.

החדרים כוללים מטבחון המצוייד בפינת קפה ותה, מקרר ומכונת קפה. בכולם תמצאו חדר אמבטיה פרטי, טלוויזיה וכבלים / לוויין. כל חדר כולל מקרר קטן ומגהץ.

האזור בו ממוקם המלון הינו מוביל את חיי הלילה ואתם תיהנו ממבחר גדול של מקומות בילוי.

המלון נמצא שתי דקות הליכה אל Galeria Krypta U Pijarow, בעוד המרחק אל Archeological Museum הוא כ-20 דקות הליכה. Artemis Galeria Sztuki ממוקם במרחק הליכה קצרה של 10 דקות מהמלון.

כללי

פתוח לחיות מחמד, מקרר, מטבחון, פינת קפה ותה, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

שירותים

צוות דובר מגוון שפות, חנויות, חנויות במלון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


U Pana Cogito Hotel

ממוקם בסטארה מיאסטו, המלון מציע חופשה מהנה במחירים נוחים. הוא נמצא לנוחותכם במרחק של 10 דקות נסיעה למרכז העיר קראקוב.

בחדרים האלגנטיים ומודרנים של U Pana Cogito Hotel תמצאו טלוויזיה עם מסך שטוח, כבלים / לוויין וכספת. כל חדר מציע גם מיני בר, מקרר וחדר אמבטיה פרטי. האמבטיה כוללת מייבש שיער ומקלחת.

במסעדה של U Pana Cogito Hotel תוכלו להנות ממגוון מאכלים מהתפריט הפולני. בנוסף, המלון מגיש ארוחת בוקר מידי יום.

נמל התעופה ג'ון פול ה-2 קראקוב-באליצה ממוקם במרחק קצר של 20 דקות נסיעה ברכב. המלון ממוקם כ-20 דקות הליכה אל Archeological Museum, Manggha Museum of Japanese Art and Technology והמוזיאון הלאומי בקרקוב וב-10 דקות נסיעה תוכלו להגיע אל המוזיאון ההיסטורי של קרקוב וFoto-Medium-Art Gallery.

כללי

מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

גינה

שירותים

כספת, השכרת אופניים, מכונת צילום , שרותי פקס

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 9 ביקורות אורחים
6 אורחים כתבו ביקורת על המסעדה, 5 ימליצו לאכול בה
7 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 5 מצאו אותו מסייע ומנומס
מצאנו 5 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
2 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 2 חשבו שהמחיר היה הוגן
2 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 2 אמרו שהם היו מאוד נקיים
6 אורחים ציינו בביקורתם את ארוחת הבוקר, 5 אמרו שהיא הייתה טעימה

Lemon Apartments Krakow

Szlak 50, קלפראץ, קראקוב, פולין

המיקום המרכזי של Lemon Apartments Krakow יאפשר לכם להגיע אל מיטב המקומות המומלצים של קראקוב כמו למשל גלריה קרקובסקה אשר נמצאים רק 10 דקות הליכה. בLemon Apartments Krakow תיהנו מתמורה טובה לכסף שלכם עם תעריפים נמוכים לחדר ואינטרנט אלחוטי על חשבון הבית.

בדירות נופש תמצאו הסעות חינם אל ומשדה התעופה, מכבסה ומעלית.

בדירות המרווחות של Lemon Apartments Krakow תמצאו מטבחון, טלוויזיה וכבלים / לוויין. הן כוללות פינת קפה ותה, נגן די וי די ומטבח מאובזר.

מיקום דירות הנופש מושלם עם אטרקציות תיירותיות רבות הממוקמות במרחק הליכה. הLemon Apartments Krakow נמצא במרחק של פחות מ- 20 דקות הליכה אל Czartoryski Museum, המוזיאון ההיסטורי של קרקוב וFoto-Medium-Art Gallery.

כללי

פתוח לחיות מחמד, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, נגן DVD, מקלחת, מיטת תינוק, חדרים משפחתיים

שירותים

מעלית, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 33 ביקורות אורחים
מצאנו 3 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח

Kazimierz Residence

דירות הנופש נמצאות מרחק הליכה קצרה מHigh Synagogue וIzaak Synagogue וכ-10 דקות הליכה אל מרכז העיר. בKazimierz Residence תיהנו מתמורה טובה לכסף שלכם עם מחירים נמוכים ללילה ואינטרנט אל-חוטי על חשבון הבית.

כל דירת נופש מכילה מטבחון, כבלים / לוויין וטלוויזיה. כל דירה מצויידת במקרר, פינת קפה ותה ומגהץ. חדר האמבטיה כולל מקלחת ומייבש שיער.

מסעדת דירות הנופש מציעה תפריט מגוון ואווירה רגועה. בשכנות לדירות נופש יש מגוון רחב של מקומות בילוי.

Kazimierz Residence נמצא באופן מושלם קרוב לאזור הקניות של קראקוב. דירות הנופש נמצאות במרחק של פחות מ- 20 דקות הליכה אל Jan Fejkiel Gallery, Artemis Galeria Sztuki וAcademy of Music in Krakow.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, מגבות, מקלחת

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Art-Mont Guest Rooms

נמצא בלב סטארה מיאסטו, המקום האטרקטיבי הינו רק מרחק הליכה קצר אל המוזיאון ההיסטורי של קרקוב, Foto-Medium-Art Gallery וCzartoryski Museum. המקום הפופולרי נמצא לנוחותכם במרכז העיר.

Art-Mont Guest Rooms מציע אחסון מזוודות ומגרש משחקים. לנוחותכם, הרשת האל חוטית זמינה בכל שטחי המקום, כך שתוכלו להיות מעודכנים גם במהלך החופשה שלכם. אתם מוזמנים לנצל את מערכת צ'ק אין אקספרס של המקום אשר תפנה לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל את חופשתכם בצורה מקסימלית.

המקום מתהדר ב-14 חדרים מעוצבים ומרווחים. הם מציעים טלוויזיה, כספת ופינת קפה ותה. כל חדר כולל נגן די וי די ומקרר.

הArt-Mont Guest Rooms ממוקם בסמוך לתיאטרון יוליס סלובאצקי וHouse of Jan Matejko. Art-Mont Guest Rooms מוקף במבחר מסעדות ובתי קפה.

כללי

שירות חדרים, חדרים ללא עישון, מקרר, פינת קפה ותה, טלוויזיה, נגן DVD, מקלחת, ארוחת בוקר בחדר, חדרים לסובלים מאלרגיות, חדרים משפחתיים

פעילויות

גינה, מגרש משחקים

שירותים

כספת, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Dama Da Vinci

ul Starowislna 68/2, קזימיריז, קראקוב, פולין

דירות הנופש המרכזיות נמצאות בסטארה מיאסטו, הליכה קצרה אל High Synagogue. דירות הנופש ממוקמות בסמוך למקומות המעניינים שיש לקראקוב להציע.

בדירות המרווחות של Dama Da Vinci תיהנו ממטבחון, טלוויזיה וכבלים / לוויין. בנוסף הדירות מאובזרות במקרר, מכונת קפה וחדר אמבטיה פרטי. בהדירות נופש תמצאו כמה דירות גדולות במיוחד המיועדות לאירוח משפחות.

דירות הנופש נמצאות כ-10 דקות הליכה אל גלריה קזימיריז, בעוד Jan Fejkiel Gallery, Archeological Museum וArtemis Galeria Sztuki במרחק של פחות מ-20 דקות הליכה. המרחק של נמל התעופה ג'ון פול ה-2 קראקוב-באליצה מן דירות הנופש הינו 20 דקות ברכב.

כללי

חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, חדרים משפחתיים

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Apartmenty Mona Lisa Krakow

Warszauera 3/24, קזימיריז, קראקוב, פולין

דירות הנופש ממוקמות במרחק 5 דקות נסיעה נסיעה מלב קראקוב והמחירים שלה הוגנים, זהו המקום המושלם לחופשה נפלאה וחסכונית.

מתקני דירות הנופש כוללים דוכן השכרות רכב, מעלית וחנייה במקום. בנוסף יש כספומט בתוך שטח דירות הנופש.

הדירות הנוחות בApartmenty Mona Lisa Krakow מכילים פינת קפה ותה, מטבח מאובזר ומקרר. בין השאר, תמצאו בדירות מגהץ, מיקרוגל ומכונת קפה.

דירות הנופש נמצאות בסמוך למסעדות, מקומות בילוי ומועדוני הלילה הפופולריים של של קראקוב. מקומות אטרקטיביים שונים ופופולריים נמצאים במרחק של מספר דקות הליכה מדירות הנופש.

כללי

פתוח לחיות מחמד, מקרר, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, מקלחת, חדרים משפחתיים

שירותים

מעלית, כספומט

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Kajzer Hostel

Limanowskiego 12, קזימיריז, קראקוב, פולין

באכסניה Kajzer Hostel יש בריכת שחייה, אינטרנט אל- חוטי חינם, ובנוסף קבלה הפועלת 24 שעות. במרחק מספר דקות הליכה מן האכסניה נמצא Starmach Art Gallery.

האכסניה מספק לוקרים לציוד סקי במהלך עונת הסקי. באכסניה יש שירותי בייביסיטר, קונסיירז' ואחסון מזוודות. האכסניה ידידותית לחיות המחמד של אורחיה.

החדרים המודרנים בKajzer Hostel כוללים כספת, טלוויזיה עם מסך שטוח וחדר אמבטיה פרטי. החדרים מכילים בנגן די וי די, פינת קפה ותה ומקרר ולנוחותכם האכסניה מציעה בנוסף שירות חדרים. משכימי קום מוזמנים להנות מארוחת בוקר עשירה בחדרים.

בKajzer Hostel יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. ובנוסף יש מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה אשר נמצאים בשכנות לאכסניה.

נמל התעופה ג'ון פול ה-2 קראקוב-באליצה ממוקם במרחק של 20 דקות נסיעה ברכב. האכסניה ממוקמת כ-20 דקות הליכה אל High Synagogue וגלריה קזימיריז וב-10 דקות נסיעה תוכלו להגיע אל המוזיאון הלאומי בקרקוב וArcheological Museum.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, בר / לאונג', חדרים ללא עישון, מקרר, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, נגן DVD, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, חדרים לסובלים מאלרגיות, חדרים משפחתיים

פעילויות

גינה, אופניים, משחקי וידאו

שירותים

קונסיירז', עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, כספת, השכרת אופניים, מכונת צילום , שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

קיים חניון בתשלום. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Giraffe Hostel

Krowoderska 31, קלפראץ, קראקוב, פולין

האכסניה הרגועה נמצאת באופן אידיאלי במרכז קראקוב ומציעה אינטרנט אל- חוטי חינם, מגרשי טניס חיצוניים ובריכת שחייה.

מתקני האכסניה כוללים ניקוי יבש, קבלה הפועלת 24 שעות וקונסיירז'. כמו כן תמצאו באכסניה חדר טלוויזיה, שירותי כביסה ואחסון מזוודות. אורחים שרוצים לעשות כושר במהלך שהייתם בהאכסניה ישמחו לדעת שהמקום מפעיל חדר כושר.

כל החדרים המודרניים של Giraffe Hostel מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם מטבח מאובזר, מטבחון וטלוויזיה. בנוסף החדרים מכילים מגהץ, כספת ומיקרוגל. לרשותכם חדרים ללא עישון.

הבר של Giraffe Hostel מציע מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. בנוסף ישנם מבחר בתי קפה ומסעדות במרחק הליכה קצר.

האכסניה נמצאת כ-10 דקות הליכה אל Czartoryski Museum, Foto-Medium-Art Gallery וGaleria Krypta U Pijarow, בעוד תיאטרון יוליס סלובאצקי במרחק של פחות מ-20 דקות הליכה. House of Jan Matejko והמוזיאון ההיסטורי של קרקוב ממוקמים במרחק 10 דקות הליכה מהאכסניה.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, בר / לאונג', חדרים ללא עישון, מטבחון, מיקרוגל, טלוויזיה, מגבות, בית קפה, מכונות אוטומטיות

פעילויות

חדר כושר, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, מגרשי טניס, טיולים מודרכים, קריוקי, ביליארד, מגרשי טניס - חיצוניים, מתקני כושר, משחקי וידאו

שירותים

קונסיירז', עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שרותי אירועים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירותי כביסה, השכרת אופניים, מכונת צילום , שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אולם נשפים, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-9:00

צ'ק אאוט

לפני 14:00


P&J Apartamenty Sw. Krzyza

Florianska 39, קלפראץ, קראקוב, פולין

את P&J Apartamenty Sw. Krzyza תמצאו במרכז קראקוב, מספר דקות הליכה אל Czartoryski Museum ו-10 דקות הליכה אל Artemis Galeria Sztuki. P&J Apartamenty Sw. Krzyza ממוקם במתחם התוסס סטארה מיאסטו , סמוך למסעדות ולמקומות בילוי רבים.

P&J Apartamenty Sw. Krzyza מציע אינטרנט אל- חוטי חינם, אחסון מזוודות וקונסיירז'. לנוחיות האורחים, הP&J Apartamenty Sw. Krzyza נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם דירות מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

הדירות הנוחות בP&J Apartamenty Sw. Krzyza מכילים חדר אמבטיה פרטי, מטבחון וטלוויזיה עם מסך שטוח. כל דירה מציעה גם פינת קפה ותה, מגהץ ומקרר. בנוסף יש מגוון דירות מרווחות המיועדות לאירוח משפחות.

התעוררו לארוחת בוקר קונטיננטלית מפנקת לפני שאתם יוצאים ליום של חוויות בקראקוב. ארוחת הבוקר מוגשת בכל יום והאורחים יכולים לקבל אותה בדירה.

P&J Apartamenty Sw. Krzyza ממוקם לנוחותכם קרוב לאזור הקניות של קראקוב. גם Archeological Museum וגלריה קרקובסקה נמצאים במרחק הליכה.

כללי

שירות חדרים, פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, חדרים ללא עישון, מקרר, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, גישה לכסא גלגלים, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, טיולים מודרכים

שירותים

קונסיירז', מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Red Diamond Apartment

דירות הנופש המודרניות נמצאות באופן אידיאלי במרכז קראקוב ומציעות חדר כושר, אינטרנט אל- חוטי חינם ומועדון כושר.

Red Diamond Apartment מציע המרת מטבע זר, חניה מקורה ומעלית. בין השאר, תמצאו בדירות נופש ספריה.

בRed Diamond Apartment תמצאו 2 דירות מודרניות ושקטות. בין השאר, תמצאו בדירות מטבחון, טלוויזיה עם מסך שטוח וכבלים / לוויין. יש גם נגן תקליטורים, ערוצי סרטים איכותייים ונגן די וי די להנאת האורחים.

מיקום דירות הנופש מאפשר לאורחים להגיע אל מגוון לאטרקציות התיירותיות שבאזור ברגל. הRed Diamond Apartment נמצא במרחק של כ- 20 דקות הליכה אל גלריה קרקובסקה, Foto-Medium-Art Gallery וGaleria Krypta U Pijarow.

כללי

חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, נגן תקליטורים, נגן DVD, מגבות, מקלחת

פעילויות

חדר כושר, מתקני כושר

שירותים

מעלית, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Secret Garden Apartment II

עם נוף מרהיב של העיר, דירות הנופש ממוקמות בסטארה מיאסטו. המרחק למרכז העיר קראקוב הוא רק 10 דקות נהיגה.

בSecret Garden Apartment II תמצאו דירות נהדרות במחירים הוגנים, כבלים / לוויין וטלוויזיה וחיבור אל-חוטי ללא תשלום. בדירות נופש יש מכבסה, קבלה הפועלת 24 שעות ואחסון מזוודות. מתקנים נוספים שתמצאו במקום כוללים שירות הזמנת כרטיסים ועמדת קונסיירז'.

הדירות הנוחות בSecret Garden Apartment II מכילים פינת קפה ותה, כספת ומקרר. הן מציעות מגהץ ומיקרוגל. חדרי האמבטיה מציעים מראת איפור מוארת וכמו כן מקלחת.

התעוררו לבופה עשיר לארוחת הבוקר לפני שאתם יוצאים ליום של חוויות בקראקוב. בנוסף פועלת בדירות נופש מסעדה.

נמל התעופה ג'ון פול ה-2 קראקוב-באליצה ממוקם במרחק של 30 דקות נסיעה ברכב. במרחק הליכה של פחות מ-20 דקות נמצאים Jan Fejkiel Gallery, Artemis Galeria Sztuki וArcheological Museum.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, בית קפה

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, טיולים מודרכים

שירותים

קונסיירז', עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, שירות הזמנת כרטיסים, אחסון מזוודות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Apartament Przy AWF

Apartament Przy AWF מציע חנייה במקום ואינטרנט אל- חוטי חינם. הגינה היא המקום האידיאלי למנוחה בסופו של יום עמוס.

הדירות המודרניות בApartament Przy AWF מכילים טלוויזיה, מטבחון וכבלים / לוויין. כל דירה כוללת גם מקרר, פינת קפה ותה וחדר אמבטיה פרטי.

הApartament Przy AWF ממוקם בסמוך לHipermarket Carrefour. הנסיעה אל גלריה קזימיריז לוקחת פחות מ-20 דקות.

כללי

פתוח לחיות מחמד, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, שילוב אמבטיה ומקלחת, חדרים משפחתיים

פעילויות

גינה, אופניים, מסלולי הליכה

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Apartamenty Florianska 30

דירות הנופש נמצאות באזור הידוע סטארה מיאסטו שבקראקוב, הליכה קצרה מGaleria Krypta U Pijarow וAcademy of Music in Krakow. ממוקמות במרכז העיר, דירות הנופש הפופולריות מאפשרות גישה קלה לבידור, לחנויות ולאטרקציות.

Apartamenty Florianska 30 מציע מכבסה, אינטרנט אל- חוטי חינם ושירות הזמנת כרטיסים. בנוסף עומדים לרשותכם שירות הסעות לשדה התעופה ודוכן של מכירת הכרטיסים.

כל הדירות המסוגננות של Apartamenty Florianska 30 מרוהטות בקפידה ותמצאו בהן גם כבלים / לוויין, טלוויזיה עם מסך שטוח ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו. בין השאר, תמצאו בדירות מגהץ ומקרר. המטבח המרכזי מאובזר לשרותכם על מנת שתוכלו להכין לעצמכם ארוחות בכל זמן שתירצו.

בהדירות נופש תמצאו מסעדה ובר בהם תוכלו להתרווח עם ארוחה טובה או קוקטייל בסוף היום.

במרחק קצר נמצאות כמה מן האטרקציות היותר מעניינות של קראקוב, כמו למשל גלריה קרקובסקה, Artemis Galeria Sztuki וArcheological Museum. Czartoryski Museum נמצא במרחק של שתי דקות הליכה אל דירות הנופש.

כללי

מסעדה, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, מקלחת

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

שירותים

שולחן כתיבה, שירות הזמנת כרטיסים, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


AAE Okna Attic Krakow City Centre

7 Dietla Street 41, קזימיריז, קראקוב, פולין

AAE Okna Attic Krakow City Centre נמצא בסטארה מיאסטו, רק חמש דקות נהיגה ממרכז העיר.

החדרים הנוחים בAAE Okna Attic Krakow City Centre מכילים חדר אמבטיה פרטי. האמבטיה כוללת מקלחת ומגבות.

האכסניה ממוקמת ליד מגוון מקומות בילוי פופולריים, בקרבת מקום תמצאו מועדוני ריקודים, פאבים, ומסעדות אופנתיות. ונסיעה של חמש דקות מהאכסניה תביא אתכם אל Czartoryski Museum, Manggha Museum of Japanese Art and Technology והמוזיאון ההיסטורי של קרקוב.

כללי

מגבות, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

שירותים

כביסה בשירות עצמי

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Mint's Place

Florianska 51/5, קלפראץ, קראקוב, פולין

המלון יושב במיקום מרכזי, עם Galeria Krypta U Pijarow במרחק שתי דקות הליכה וגלריה קרקובסקה, Artemis Galeria Sztuki והמוזיאון ההיסטורי של קרקוב במרחק של עשר דקות הליכה. Mint's Place נמצא בלב של סטארה מיאסטו עם Czartoryski Museum הינו במרחק מספר צעדים בלבד.

Mint's Place מציע אינטרנט אל- חוטי חינם, שירותי כביסה ומכבסה. בנוסף יש אחסון מזוודות.

בMint's Place תמצאו 4 חדרים מוארים. הם כוללים מקרר, טלוויזיה ומיקרוגל. חדר האמבטיה כולל מקלחת ומגבות.

מסעדת המלון מציעה תפריט מודרני ואווירה רגועה. בסמוך למלון יש מגוון רחב של בתי קפה ומסעדות. ארוחת הבוקר מפנקת מוגשת לאורחי המלון מידי יום.

Mint's Place נמצא באופן מושלם קרוב לאזור הקניות של קראקוב. Academy of Music in Krakow נמצא בקירבת מקום.

כללי

מסעדה, חדרים ללא עישון, מקרר, מיקרוגל, טלוויזיה, מגבות, מקלחת, חדרים משפחתיים

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, מסלולי הליכה

שירותים

שירות השכמה, שירותי כביסה, אחסון מזוודות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Aparthotel Weekend in Krakow

Szlak 77, קלפראץ, קראקוב, פולין

דירות הנופש נמצאות בסטארה מיאסטו בקראקוב , עשר דקות הליכה אל גלריה קרקובסקה, Czartoryski Museum וGaleria Krypta U Pijarow. ממוקמות במרכז העיר, דירות הנופש הגדולות מאפשרות גישה קלה לבידור, לחנויות ולאטרקציות.

דירות הנופש Aparthotel Weekend in Krakow עברו שיפוץ לא מזמן ומכיל קונסיירז', אינטרנט אל- חוטי חינם ומעלית. השרותים כוללים בין השאר חנייה במקום ודוכן השכרות רכב.

בדירות המודרניות של Aparthotel Weekend in Krakow תיהנו מנגן די וי די, מקרר וטלוויזיה. הן מציעות מכונת כביסה ומיקרוגל. לנוחות מירבית, כלולים בחדר גם חלוקי רחצה.

דירות הנופש ממוקמות כ-10 דקות הליכה אל House of Jan Matejko וכעשרים דקות של הליכה אל Archeological Museum וArtemis Galeria Sztuki. Aparthotel Weekend in Krakow מוקף במבחר מסעדות ובתי קפה.

כללי

נגישות לנכים, מקרר, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, נגן DVD, חדרי מלון נגישים לנכים, חלוקי רחצה, מגבות, מקלחת

שירותים

קונסיירז', מעלית

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

קיים חניון בתשלום.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Silver Wolf Apartments

Bożego Miłosierdzia 4/4, ואבל, קראקוב, פולין

דירות הנופש נמצאות בקראקוב סטארה מיאסטו, מרחק קטן מהמוזיאון הלאומי בקרקוב, Potocka Gallery וArcheological Museum. דירות הנופש ממוקמות בסמוך למקומות המעניינים שיש לקראקוב להציע.

הדירות מצויידות בקפידה על מנת לספק נוחות מקסימלית ומכילות מכונת כביסה, מקרר ומיקרוגל. בנוסף הינכם מוזמנים לנצל את האינטרנט אלחוטי ולהיות מעודכנים בזמן חופשתכם.

דירות הנופש נמצאות כ-10 דקות הליכה אל Collegium Maius והמוזיאון ההיסטורי של קרקוב, בעוד Foto-Medium-Art Gallery במרחק של פחות מ-20 דקות הליכה. מרכז העיר קראקוב נמצא במרחק הליכה של 20 דקות בלבד.

כללי

פתוח לחיות מחמד, מקרר, מיקרוגל, מיטת תינוק, חדרים משפחתיים

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Apartamenty Straszewskiego

Straszewskiego 24/6A, Stare Miasto, ואבל, קראקוב, פולין

דירות הנופש נמצאות מרחק הליכה קצרה מBagatela Theatre, Collegium Maius וPotocka Gallery והליכה של 10 דקות אל מרכז העיר. דירות הנופש ממוקמות בסמוך ללאטרקציות הרבות שלקראקוב יש להציע.

Apartamenty Straszewskiego מציע שירות הזמנת כרטיסים ודוכן השכרות רכב. הגישה לרשת האלחוטית היא על חשבון הבית. אתם מוזמנים להנות ממערכת צ'ק אין אקספרס של דירות הנופש אשר תחסוך לכם זמן חשוב ותאפשר לכם ללהנות מכל רגע של חופשתכם.

הדירות בדירות נופש מכילות חדר אמבטיה פרטי, כבלים / לוויין וטלוויזיה. בדירות תמצאו המטבחון הכולל מקרר.

במרחק קצר נמצאות כמה מן האטרקציות היותר מעניינות של קראקוב, כמו למשל קלות' הול, Archeological Museum וArtemis Galeria Sztuki. Jagiellonian University, Narodowy Teatr Stary וFoto-Medium-Art Gallery ממוקמים במרחק 10 דקות הליכה מדירות הנופש.

כללי

מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

שירותים

שירות הזמנת כרטיסים, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-16:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Novum House

Straszewskiego 24, II piętro, ואבל, קראקוב, פולין

דירות הנופש ממוקמות בסטארה מיאסטו, קרוב לPlanty, Narodowy Teatr Stary וPotocka Gallery. דירות הנופש האלגנטיות נמצאת במרחק 5 דקות הליכה אל Bagatela Theatre.

בדירות נופש תמצאו ניקוי יבש, אחסון מזוודות ואינטרנט אל- חוטי חינם. בנוסף תמצאו דוכן השכרות רכב ושירות הזמנת כרטיסים. הינכם מוזמנים להנות ממערכת צ'ק אין אקספרס של דירות הנופש אשר תפנה לכם זמן חשוב ותאפשר לכם לנצל את חופשתכם בצורה מקסימלית.

הדירות הנוחות בהדירות נופש כוללים מטבחון, טלוויזיה עם מסך שטוח וכבלים / לוויין. בין השאר, תמצאו בדירות כספת ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו. משכימי קום יוכלו להנות מארוחת בוקר מפנקת בדירות.

דירות הנופש ממוקמות לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של קראקוב, כמו למשל Artemis Galeria Sztuki וArcheological Museum שנמצא במרחק של הליכה קצר. המרחק מנמל התעופה ג'ון פול ה-2 קראקוב-באליצה הוא רק 20 דקות במכונית.

כללי

שירות חדרים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, ארוחת בוקר בחדר, חדרים לסובלים מאלרגיות, חדרים משפחתיים

שירותים

ניקוי יבש, כספת, שירות הזמנת כרטיסים, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


University Apartments

כללי

חדרים ללא עישון, מקרר, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

מגרש משחקים

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Apartament Z Kominkiem

Wietora 2/13, קזימיריז, קראקוב, פולין

דירות הנופש הפופולריות ממוקמות באזור מרכזי ופופולרי והיא במרחק הליכה קצר אל High Synagogue. המרחק למרכז העיר קראקוב הוא רק 10 דקות נסיעה.

הדירות הנוחות בApartament Z Kominkiem כוללים חדר אמבטיה פרטי, מכונת כביסה ומטבחון. ישנה גם גישה אלחוטית ללא עלות.

נמל התעופה ג'ון פול ה-2 קראקוב-באליצה נמצא במרחק קצר של 30 דקות נסיעה במכונית. במרחק 20 דקות הליכה נמצאים Jan Fejkiel Gallery, גלריה קזימיריז וArtemis Galeria Sztuki.

כללי

פתוח לחיות מחמד, מטבחון, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, שילוב אמבטיה ומקלחת, אח

פעילויות

ספא /מכון יופי, אמבטיה, מסאז'

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

קיים חניון בתשלום.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Szeroka 33

Krakow, קזימיריז, קראקוב, פולין

את Szeroka 33 תמצאו במרחק של 20 דקות ממרכז העיר עם חדרים אינטימיים ומגוון שרותים אטרקטיביים כמו למשל אחסון מזוודות, אינטרנט אל- חוטי חינם ולוקרים לציוד סקי. במרחק מספר דקות הליכה מן המקום נמצא High Synagogue.

בחדרים המרווחים של Szeroka 33 תיהנו ממטבחון, כבלים / לוויין וטלוויזיה. ובנוסף מגהץ, מרפסת וחדר אמבטיה פרטי.

המקום ממוקם באופן אידיאלי ליד כל האטרקציות של קראקוב, עם Izaak Synagogue במרחק של 2 דקות הליכה בלבד. Archeological Museum, Artemis Galeria Sztuki וגלריה קזימיריז נמצאים במרחק הליכה מהמקום.

כללי

מסעדה, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, טלוויזיה, מגבות, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

ספא /מכון יופי, מסאז'

שירותים

אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Hostel Ramzes

האכסניה הפופולרית ממוקמת ברחוב מרכזי ופופולרי והיא במרחק הליכה קצר אל Foto-Medium-Art Gallery.

האכסניה ממוקמת במרחק חמש דקות נסיעה אל Archeological Museum ופחות מעשר דקות נסיעה אל Artemis Galeria Sztuki. הHostel Ramzes נמצא במרחק של כ- 20 דקות הליכה אל המוזיאון ההיסטורי של קרקוב, המוזיאון הלאומי בקרקוב וCzartoryski Museum.



View Larger Map

hotels-seeker.com , קראקוב בתי מלון, קראקוב, מלונות בקראקוב, קראקוב דילים על בתי מלון, השוואת בתי מלון בקראקוב, קראקוב - ביקורות אורחים , קראקוב - תמונות של בתי מלון

קראקוב: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Krakow_15.htm
פולין: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/Poland.htm


קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה