יום רביעי, 6 במרץ 2013

סקירה ודרוג מלונות מומלצים ב-קונסטנטינוב לוצקי, פולין

קונסטנטינוב לוצקי, פולין

קונסטנטינוב לוצקי

למצוא את הדיל הטוב ביותר מבין מלונות בקונסטנטינוף ווצקי עם hotels-seeker.com על ידי השוואה של מאות אתרי הזמנות בקליק אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר! עמוד 2 מתוך 3

Motel Flora

Szczecinska 111, לודז', פולין

שרותי המוטל כוללים חנייה מאובטחת, אינטרנט אל- חוטי חינם ואחסון מזוודות. הצוות הידידותי בעמדת הקבלה זמין עבורכם וישמח לענות לכל שאלה ודרישה שיעלו במשך חופשתכם.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Motel Flora מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם חדר אמבטיה פרטי, כבלים / לוויין וטלוויזיה. בנוסף, תמצאו בחדרים מגהץ וטלפון.

הבר של Motel Flora מציע מבחר משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. ארוחי המוטל מוזמנים ליהנות מארוחה טובה במסעדה כמו גם מארוחת בוקר עשירה המוגשת מידי יום.

כללי

מסעדה, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחות צהריים ארוזות, חדרים משפחתיים

פעילויות

גינה

שירותים

שרותי אירועים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Aparts Loft Bed&Breakfast

את Aparts Loft Bed&Breakfast תמצאו במרחק של 20 דקות ממרכז העיר עם דירות נוחות ומגוון שרותים אטרקטיביים כמו למשל מעלית, אינטרנט אל- חוטי חינם וסלון יופי.

בAparts Loft Bed&Breakfast תמצאו מגוון רחב של מתקנים ושרותים מודרניים אשר יאפשרו לכם להנות מכל רגע, בין השאר תמצאו שם מספרה ואחסון מזוודות. בAparts Loft Bed&Breakfast פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם להנות מכל רגע במהלך חופשתכם. הצוות הידידותי בדוכן הקבלה יעמוד לרשותכם וישמח לתת מענה לכל שאלה ודרישה שיעלו בזמן חופשתכם.

הדירות מאובזרות היטב על מנת לספק נוחות מקסימלית ומציעות מטבחון, כבלים / לוויין וטלוויזיית פלזמה/ LCD. הדירות כוללות בחדר אמבטיה פרטי ומיקרוגל ולנוחותכם דירות הנופש מציעות גם שירות חדרים לנוחות האורחים. משכימי קום יוכלו להנות מארוחת בוקר עשירה בדירות.

ישנה חניה חינם עבור האורחים שמגיעים לדירות נופש עם רכב. אורחי המלון ימצאו הרבה מסעדות וחנויות בקרבת מקום.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, מיקרוגל, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, מכונות אוטומטיות, חדרים משפחתיים

פעילויות

טרקלין, סלון יופי

שירותים

מעלית, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Boutique Hostel

Stefanowskiego 17, לודז', פולין

המיקום המרכזי של Boutique Hostel יאפשר לכם להגיע אל מיטב המקומות המומלצים של לודז' כמו למשל Charlie Cinema אשר נמצאים במרחק הליכה קצר.

Boutique Hostel מציע קבלה הפועלת 24 שעות, ספריה ואינטרנט אל- חוטי חינם. בנוסף יש בנק בתוך שטח האכסניה.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Boutique Hostel מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה. חדרי האמבטיה כוללים מייבש שיער, מגבות ומקלחת.

מיקום האכסניה מושלם עם אטרקציות תיירותיות רבות הממוקמות בקרבת מקום. Manhattan Gallery, Ewald Kern Palace וThe Central Museum of Textiles נמצאים במרחק של כ-20 דקות הליכה מהאכסניה.

כללי

שירות חדרים, חדרים ללא עישון, טלוויזיה, מגבות, חדר אמבטיה משותף, ארוחת בוקר בחדר

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שירות השכמה

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Zajazd Arka

Zajazd Arka מציע אינטרנט אל- חוטי חינם וחנייה במקום. בתוך שטח הפונדק יש גם מרכז קניות.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Zajazd Arka מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם מטבח מאובזר, טלוויזיה וכבלים / לוויין. חדרי האמבטיה הפרטיים כוללים מקלחת.

מתוך מגוון אתרי התיירות הפופולריים אשר בקרבת הפונדק תמצאו גם את Old Cemetery, New Jewish Cemetery וAlexander Nevsky Cathedral. Charlie Cinema וAcademy of Music in Lodz ממוקמים במרחק של 20 דקות נהיגה מZajazd Arka.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מכונות אוטומטיות, חדרים משפחתיים

פעילויות

גינה

שירותים

מכונת צילום , שרותי פקס, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Loft Aparts

Loft Aparts מציע אינטרנט אל- חוטי חינם, מעלית ומרכז עסקים. בLoft Aparts ישנה מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם להנות מכל רגע של חופשתכם. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לספק מידע ולעזור בארגון שהייתכם בלודז' ולספק מידע מקיף על האזור.

הדירות המודרניות של דירות הנופש מציעות כבלים / לוויין, מטבחון וטלוויזיה. בין השאר, תמצאו בדירות מיקרוגל, חדר אמבטיה פרטי ומקרר. בנוסף יש מגוון דירות מרווחות המעוצבות לאירוח משפחות.

בבר של Loft Aparts תמצאו מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. האורחים מוזמנים ליהנות ממזנון בופה לארוחת בוקר המוגש מידי בוקר.

נמל התעופה לודג' ווטאדישטאו ריימונט ממוקם במרחק של 20 דקות נסיעה. ונסיעה קצרה במכונית תביא אתכם לAlexander Nevsky Cathedral, The Central Museum of Textiles וCharlie Cinema.

כללי

מסעדה, נגישות לנכים, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, מיקרוגל, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, גישה לכסא גלגלים, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, שילוב אמבטיה ומקלחת, חדרים משפחתיים

פעילויות

ספא /מכון יופי, מגרש משחקים, מסאז'

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, ניקוי יבש, שרותי אירועים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, שירותי כביסה, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

קיים חניון בתשלום. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Cynamon Hostel

המיקום המרכזי של Cynamon Hostel יאפשר לכם לראות את מיטב המקומות המומלצים של לודז' כמו למשל Juliusz Heinzl Palace, Alexander Nevsky Cathedral וGustaw Adolf Kindermann Palace אשר נמצאים רק 10 דקות הליכה.

Cynamon Hostel מציע חדר טלוויזיה, חנייה מאובטחת ואינטרנט אל- חוטי חינם. הצוות האדיב בעמדת הקבלה עומד לשרותכם וישמח לתת מענה לכל שאלה ודרישה שיעלו בזמן חופשתכם.

המיקום בלב אזור הבילויים של לודז' מבטיח שפע מסעדות מצוינות ובתי קפה טרנדיים עם אווירה נהדרת. הCynamon Hostel נמצא במרחק של כ- 20 דקות הליכה אל Muzeum Kinematografii, Ewald Kern Palace וCharlie Cinema.

כללי

חדר אמבטיה משותף, חדרים משפחתיים

פעילויות

טיולים מודרכים, משחקי וידאו

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

קיים חניון בתשלום.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Boutique Hotel's II

המלון יושב במרחק של 20 דקות הליכה בלבד למרכז העיר לודז' ורק הליכה קצרה אל Town Hall וPlanetarium and Astronomic Observatory. המלון פופולרי ממוקם בסמוך לאטרקציות הרבות שיש ללודז' להציע.

במלון תמצאו אחסון מזוודות, חנייה במקום ואינטרנט אל- חוטי חינם. בBoutique Hotel's II פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם. ניתן גם להזמין חדרים ללא עישון ולהנות מאוויר נקי.

כל אחד מהחדרים המודרנים של Boutique Hotel's II מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה עם מסך שטוח, כבלים / לוויין ומכונת קפה. חדר האמבטיה כולל מקלחת ומייבש שיער.

הBoutique Hotel's II ממוקם בסמוך לAcademy of Music in Lodz. במרחק הליכה של כ-20 דקות נמצאים Alexander Nevsky Cathedral, מנופקטורה וGaleria Balucka.

כללי

חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת

שירותים

שולחן כתיבה, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Iness Hotel

Wróblewskiego 19/23, לודז', פולין

Iness Hotel מציע מעלית, אחסון מזוודות ומרכז עסקים. בIness Hotel פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם לנצל כל רגע של חופשתכם. תוכלו לנצל את חיבור לאינטרנט ולהישאר בקשר עם משפחה וחברים גם בזמן החופשה.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Iness Hotel מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. כמו כן החדרים מכילים טלפון, מכונת קפה ופינת קפה ותה. בהמלון תמצאו מספר חדרים מרווחים המיועדים לאירוח משפחות.

במסעדה של Iness Hotel תוכלו להנות ממבחר מאכלים מהתפריט הבין-לאומי. ארוחת הבוקר מפנקת מוצעת לאורחים במלון מידי בוקר.

המלון ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל Charlie Cinema ופחות מעשר דקות נסיעה אל Juliusz Heinzl Palace, Juliusz Kindermann Palace וGustaw Adolf Kindermann Palace. המלון נמצא במרחק של פחות מ- 20 דקות הליכה אל The Central Museum of Textiles.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, גישה לכסא גלגלים, מקלחת, מיטת תינוק, ארוחות צהריים ארוזות, חדרים משפחתיים

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, מרכז כנסים, שרותי אירועים, כספת, חדרי דיונים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 6 ביקורות אורחים
מתוך 3 ביקורות על מיקום המלון, 3 אמרו שהוא היה במיקום לא נוח

RJ Hotel

Ul Jutrzkowicka 52/54, פביאניצה, פולין

המלון נמצא במרחק נסיעה קצר ממרכז פביאניצה ומחיריו אטרקטיביים, זהו המקום האידיאלי לחופשה נפלאה וחסכונית.

RJ Hotel מציע בריכת שחייה, מועדון כושר ואינטרנט אל- חוטי חינם. בנוסף תמצאו מגרש משחקים ואחסון מזוודות. הצוות הידידותי בעמדת הקבלה זמין עבורכם וישמח לענות לכל שאלה ודרישה שיעלו במהלך חופשתכם.

החדרים הנוחים בRJ Hotel כוללים נגן די וי די, טלוויזיית פלזמה/ LCD וחדר אמבטיה פרטי.

הבר של RJ Hotel מציע מבחר משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה, נגן DVD, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

הטלת חצים, מגרש משחקים

שירותים

שרותי אירועים, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Hostel Luna Lodz

כל החדרים המודרניים של Hostel Luna Lodz מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין, מטבחון ופינת קפה ותה. בנוסף, הם מכילים מכונת קפה, מקרר ומיקרוגל. בחדר האמבטיה המשותף תמצאו מקלחת, מייבש שיער ומגבות.

מסעדת האכסניה מציעה תפריט מגוון ואווירה רגועה. ארוחת הבוקר מוגשת בכל יום בחדר האוכל וניתן להזמינה ל לחדר.

האכסניה ממוקמת במרחק חמש דקות נסיעה אל Galeria Balucka ופחות מעשר דקות נסיעה אל Alexander Nevsky Cathedral, Academy of Music in Lodz ומנופקטורה. המרחק של נמל התעופה לודג' ווטאדישטאו ריימונט מן האכסניה הינו 20 דקות נסיעה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, מגבות, חדר אמבטיה משותף, מקלחת, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

שירותים

חנויות, שולחן כתיבה, אזורים יעודיים לעישון, חנויות במלון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


M Hotel Lodz

M Hotel Lodz מציע חדר/י ישיבות, אינטרנט אל- חוטי חינם ומעלית. בנוסף תמצאו ניקוי יבש, שירותי כביסה וחדרי דיונים. הצוות בדוכן הקבלה יעזור בשמחה בכל בקשה שתעלה בליבכם בזמן השהות במלון.

כל החדרים המודרניים של M Hotel Lodz מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. החדרים מכילים טלפון ולנוחותכם המלון מציע בנוסף שירות חדרים. משכימי קום מוזמנים להנות מארוחת בוקר מפנקת בחדרים.

בבר של M Hotel Lodz תמצאו מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה אלגנטית. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

מתוך מבחר המקומות המעניינים אשר בקרבת המלון תמצאו גם את Alexander Nevsky Cathedral, Galeria Balucka וOld Cemetery. במרחק 20 דקות נסיעה תמצאו את הThe Central Museum of Textiles, Muzeum Kinematografii וCharlie Cinema.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מקלחת, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר

שירותים

מעלית, ניקוי יבש, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, כספת, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Holiday Inn Lodz

המיקום המרכזי של Holiday Inn Lodz יאפשר לכם לראות את מיטב המקומות המומלצים של לודז' כמו למשל The Central Museum of Textiles, Ewald Kern Palace וManhattan Gallery אשר נמצאים רק 10 דקות הליכה. המלון המודרני נמצא במרחק 5 דקות הליכה אל Charlie Cinema.

Holiday Inn Lodz מציע סאונה, קונסיירז' ומעלית. בHoliday Inn Lodz ישנה מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם לנצל כל רגע של חופשתכם. אורחים שרוצים לעשות כושר במהלך חופשתם בהמלון ישמחו לשמוע שהמקום מפעיל חדר כושר.

כל החדרים המודרנים של Holiday Inn Lodz מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה עם מסך שטוח, כספת וכבלים / לוויין. ובנוסף הוא מכיל פינת קפה ותה, מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו וחדר אמבטיה פרטי. האמבטיה כוללת מייבש שיער ומקלחת.

מסעדת המלון מעוצבת ועכשווית ומציעה מאכלים מהמטבח הפולני ובין-לאומי. את ארוחת הבוקר אפשר לקבל בחדר. האווירה בבר של המלון היא אידיאלית לשתיית כוסית לאחר יום עמוס.

נמל התעופה לודג' ווטאדישטאו ריימונט ממוקם במרחק קצר של 20 דקות נסיעה במכונית. במרחק 20 דקות הליכה נמצאים Open-Air Museum of the Lodz Wooden Architecture וMuzeum Kinematografii.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, חדרים צמודים, פינת קפה ותה, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, נגן תקליטורים, חדרי מלון נגישים לנכים, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, מכונת קרח

פעילויות

חדר כושר, סאונה, אופניים, מתקני כושר

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, ניקוי יבש, משק בית, שרותי אירועים, כספת, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מחשב, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שרותי פקס, חדרי אירועים, ציוד אודיו/וידאו, לוח גיליונות להרצאות, מקרן LCD, לוח לבן, מקרן שקופיות, קומת מנהלים, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, צחצוח נעליים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Hotel Alicja Lodz

בחדרים המרווחים של Hotel Alicja Lodz תיהנו ממרפסת, כבלים / לוויין וטלוויזיה. בין השאר, תמצאו בחדרים מגהץ, מיני בר וכספת. ותוכלו גם להזמין חדרים ללא עישון.

בבר של Hotel Alicja Lodz תמצאו מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

המלון ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל Open-Air Museum of the Lodz Wooden Architecture ופחות מעשר דקות נסיעה אל Ewald Kern Palace, Charlie Cinema וMuzeum Kinematografii. באזור בו ממוקם המלון תמצאו מבחר פעילויות ואתרים תיירותיים, בין השאר Gustaw Adolf Kindermann Palace במרחק של פחות מ 10 דקות נסיעה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, בר / לאונג', חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מקלחת, חדרים משפחתיים, ידידותי לקהילה הגאה

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שרותי אירועים, כספת, חדרי דיונים, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Villa Albero Della Vita

Kopcińskiego 34 A, לודז', פולין

Villa Albero Della Vita מציע טראסה ואחסון מזוודות. הגינה היא המקום האידיאלי למנוחה בסופו של יום עמוס.

החדרים הנוחים בVilla Albero Della Vita מכילים חדר אמבטיה פרטי, כבלים / לוויין וטלוויזיה עם מסך שטוח. משכימי קום מוזמנים להנות מארוחת בוקר מפנקת בחדרים.

מסעדת המקום מציעה תפריט מגוון ואווירה אינטימית.

המקום ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל Edward Herbst Palace ופחות מעשר דקות נסיעה אל Charlie Cinema, Galeria Balucka וManhattan Gallery. המקום ממוקם כ-20 דקות הליכה אל Alexander Nevsky Cathedral וב-10 דקות נסיעה תוכלו להגיע אל Muzeum Kinematografii.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

גינה, טרקלין, סלון יופי

שירותים

מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


NoBo

Ul Lisciasta 86, לודז', פולין

NoBo מציע אינטרנט אל- חוטי חינם, קונסיירז' ואחסון מזוודות. בתוך שטח האכסניה יש גם מרכז קניות.

בחדרים המרווחים של NoBo תיהנו מכספת, חדר אמבטיה פרטי וטלוויזיה עם מסך שטוח. משכימי קום מוזמנים להנות מארוחת בוקר עשירה בחדרים.

בNoBo יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. שרות החדרים זמין בשעות קבועות במשך היום.

נמל התעופה לודג' ווטאדישטאו ריימונט ממוקם במרחק של 20 דקות נסיעה במכונית. ובמרחק 10 דקות נסיעה נמצאים New Jewish Cemetery, Academy of Music in Lodz וGaleria Balucka.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

מסלולי הליכה

שירותים

קונסיירז', שרותי אירועים, כספת, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Apartament Pod Sowa

Apartament Pod Sowa מציע סאונה וחנייה במקום. כחלק משרותי דירות הנופש, הינכם יכולים להשכיר מחשבים לתקופת השהייה במקום. בנוסף יש מרכז קניות בתוך שטח דירות הנופש.

כל דירת נופש מכילה מטבחון, חדר אמבטיה פרטי וטלוויזיית פלזמה/ LCD.

דירות הנופש נמצאות במרחק קצר מהמסעדות, מקומות בילוי וחיי הלילה הפופולריים של של לודז'. אתרים תירותיים שונים ופופולריים נמצאים במרחק של מספר דקות הליכה מדירות הנופש.

כללי

פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, מטבחון, טלוויזיה, מגבות, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, בידה, חדרים משפחתיים, ידידותי לקהילה הגאה, אח

פעילויות

ספא /מכון יופי, סאונה, סאונה, מסאז'

שירותים

מחשב

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון. במלון קיים חיבור אינטרנט דרך מודם/ חיבור טלפון

חניון

במלון ישנו חניון חינם קיים חניון בתשלום.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Nocleg Basniowy

Basniowa 14, לודז', פולין

Nocleg Basniowy מציע טראסה ואינטרנט אל- חוטי חינם. הגינה היא המקום האידיאלי לשבת ולהירגע.

כל החדרים המודרניים של Nocleg Basniowy מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה וחדר אמבטיה פרטי.

המקום ממוקם במרחק של 10 דקות נהיגה מנמל התעופה לודג' ווטאדישטאו ריימונט. במרחק 20 דקות נסיעה תמצאו את הAlexander Nevsky Cathedral, Muzeum Kinematografii וEwald Kern Palace.

כללי

מסעדה, חדרים ללא עישון, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, חדרים משפחתיים

פעילויות

גינה

שירותים

שרותי אירועים, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

קיים חניון בתשלום. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Hotel Leszczynski

Hotel Leszczynski מציע סאונה, קבלה הפועלת 24 שעות ובריכת שחייה. בנוסף תמצאו אינטרנט אל- חוטי חינם, מגרשי טניס חיצוניים וסאונה. אורחים המעוניינים במלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לשמוע שHotel Leszczynski מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

כל החדרים המודרניים של Hotel Leszczynski מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, כבלים / לוויין וכספת.

הבר של Hotel Leszczynski מציע מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

נמל התעופה לודג' ווטאדישטאו ריימונט ממוקם במרחק קצר של 30 דקות נסיעה ברכב. מרכז העיירה קונסטנטינוף ווצקי הינו מרחק של נסיעה קצרה.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, בר / לאונג', חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, גישה לכסא גלגלים, מקלחת

פעילויות

מגרשי טניס, סאונה, אמבטיה, גינה, ביליארד, מגרש משחקים, מגרשי טניס - חיצוניים, ג'קוזי, סאונה

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, כספת, השכרת אופניים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שרותי פקס, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Aviator

המלון המדורג 3 כוכבים יושב בלב פביאניצה.

Aviator מציע אינטרנט אל- חוטי חינם, קונסיירז' ומעלית. בAviator ישנה מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם להנות מכל רגע של חופשתכם. מתקנים נוספים שתמצאו במקום כוללים טראסה ואחסון מזוודות.

בחדרים הנוחים של Aviator תיהנו מכספת, חדר אמבטיה פרטי וכבלים / לוויין. הם מציעים טלפון ומגהץ. כל החדרים הממוזגים בAviator הם חסינים לרעש.

במסעדה של Aviator תוכלו להנות ממגוון מאכלים מהתפריט הים תיכוני ופולני. את ארוחת הבוקר אפשר לקבל בחדר. הרשו לעצמכם לשבת ולהתרווח עם משקה בבר של המלון ולהירגע בסופו של יום.

נמל התעופה לודג' ווטאדישטאו ריימונט ממוקם במרחק קצר של 20 דקות נסיעה ברכב. במרחק של 20 דקות נהיגה נמצא The Central Museum of Textiles.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחת בוקר בחדר

שירותים

קונסיירז', מעלית, שרותי אירועים, כספת, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Rent-a-Pad Apartments

דירות הנופש יושבות במרחק של 20 דקות הליכה בלבד למרכז העיר לודז' ורק חמש דקות הליכה אל Academy of Music in Lodz. דירות הנופש ממוקמות בסמוך ללאטרקציות הרבות שיש ללודז' להציע.

כל דירת נופש מכילה טלוויזיה, מטבחון ומקרר. ובנוסף היא מכילה מכונת כביסה ומייבש כביסה, מגהץ ומכונת כביסה. ישנה גם גישה אלחוטית ללא עלות.

דירות הנופש ממוקמות לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של לודז', כמו למשל Town Hall, מנופקטורה וPlanetarium and Astronomic Observatory שנמצא במרחק של הליכה קצר. המרחק של נמל התעופה לודג' ווטאדישטאו ריימונט מן דירות הנופש הוא רק 20 דקות ברכב.

כללי

חדרים ללא עישון, מקרר, מטבחון, טלוויזיה, חדרים משפחתיים

שירותים

צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


BedRooms Piotrkowska 64

במרחק של כ-10 דקות הליכה למרכז העיר תמצאו את BedRooms Piotrkowska 64 עם חדרים ובנוסף טלוויזיה עם מסך שטוח ואינטרנט אל- חוטי חינם. המלון פופולרי ממוקם בסמוך לאטרקציות הרבות שיש ללודז' להציע.

בהמלון יש 12 חדרים נוחים מרוהטים ומאובזרים בקפידה. הם כוללים פינת קפה ותה, חדר אמבטיה פרטי ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו. בנוסף יש מספר חדרים מרווחים הערוכים לאירוח משפחות.

בBedRooms Piotrkowska 64 יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. בנוסף, המלון מגיש ארוחת בוקר יומית.

הBedRooms Piotrkowska 64 ממוקם בסמוך לTown Hall, Juliusz Heinzl Palace וAlexander Nevsky Cathedral. Galeria Balucka ממוקם במרחק של 10 דקות נהיגה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, חדרים משפחתיים

שירותים

קונסיירז', שולחן כתיבה

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Linat Orchim Dom Goscinny

כללי

שירות חדרים, מסעדה, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

שירותים

ניקוי יבש, המרת מט"ח, השכרת אופניים, חנויות, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות, חנות מזכרות/מתנות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Studio-Loft

Studio-Loft מציע אינטרנט אל- חוטי חינם, מעלית ומגרש משחקים. בStudio-Loft ישנה מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם להנות מכל רגע במהלך חופשתכם. מתקנים נוספים שתמצאו במקום כוללים ספר ומספרה.

בדירות המרווחות של Studio-Loft תיהנו ממטבחון, טלוויזיה וחדר אמבטיה פרטי. בכולם תמצאו מדיח כלים. דיסקרטיות ופאר מובטחים בדירות VIP יחד עם שירות אישי, מקצועי ומהיר.

דירות הנופש נמצא כחמש דקות הליכה אל Edward Herbst Palace, בעוד המרחק אל Muzeum Kinematografii הוא כ-20 דקות הליכה. Charlie Cinema, Alexander Nevsky Cathedral וThe Central Museum of Textiles נמצאים גם כן בקרבת מקום.

כללי

מסעדה, מטבחון, מייבש שיער, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, חדרים משפחתיים

פעילויות

מגרש משחקים

שירותים

מעלית, מחשב נייד, ציוד אודיו/וידאו, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Polonia Palast

Ulica Narutowicza 38, לודז', פולין

המלון נמצא במרחק 5 דקות נסיעה ממרכז לודז' ומחיריו לא יקרים, זהו המקום האידיאלי לחופשה נפלאה וחסכונית. המלון ממוקם במרחק של מספר דקות הליכה אל Alexander Nevsky Cathedral.

Polonia Palast מציע מעלית, קונסיירז' ואינטרנט אל- חוטי חינם. בתוך שטח המלון יש גם מרכז קניות.

כל אחד מהחדרים האלגנטיים של Polonia Palast מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי וכספת.

התחילו את היום עם בופה מפנק לארוחת הבוקר לפני שאתם מתחילים יום של חוויות בלודז'. את שאר הארוחות תוכלו לאכול באחת ממגוון המסעדות הנמצאות באזור.

נמל התעופה לודג' ווטאדישטאו ריימונט נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה. המלון ממוקם כ-20 דקות הליכה אל Academy of Music in Lodz וPlanetarium and Astronomic Observatory וב-10 דקות נסיעה תוכלו להגיע אל Ewald Kern Palace.

כללי

פתוח לחיות מחמד, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

שירותים

קונסיירז', מעלית, כספת, שולחן כתיבה, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Luksusowe Apartamenty Lodz

Kasprzaka 11A, לודז', פולין

Luksusowe Apartamenty Lodz מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם מגרש משחקים ואינטרנט אל- חוטי חינם. בLuksusowe Apartamenty Lodz פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם להנות מכל רגע של חופשתכם. הצוות המקצועי בדוכן הקבלה זמין עבורכם וישמח להקשיב ולעזור עם כל שאלה ודרישה שיעלו בזמן חופשתכם.

בדירות המרווחות של Luksusowe Apartamenty Lodz תמצאו מרפסת, טלוויזיה ומטבח מאובזר. כמו כן הדירות מאובזרות במקרר, מדיח כלים ונגן די וי די.

נמל התעופה לודג' ווטאדישטאו ריימונט נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה ברכב. Academy of Music in Lodz, Galeria Balucka ומנופקטורה נמצאים גם כן בקרבת מקום.

כללי

חדרים ללא עישון, מקרר, מיקרוגל, טלוויזיה, נגן DVD

פעילויות

מגרש משחקים

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, השכרת אופניים, מחשב, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00



View Larger Map

hotels-seeker.com , קונסטנטינוף ווצקי בתי מלון, קונסטנטינוף ווצקי, מלונות בקונסטנטינוף ווצקי, קונסטנטינוף ווצקי דילים על בתי מלון, השוואת בתי מלון בקונסטנטינוף ווצקי, קונסטנטינוף ווצקי - ביקורות אורחים , קונסטנטינוף ווצקי - תמונות של בתי מלון

קונסטנטינוב לוצקי: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Konstantynow_Lodzki_2.htm
פולין: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/Poland.htm


קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה