יום רביעי, 6 במרץ 2013

ב-קראצ'קובה, פולין. יש עסקאות למלונות, צימרים, אכסניות מומלצים

קראצ'קובה, פולין

קראצ'קובה

למצוא את הדיל הטוב ביותר מבין מלונות בקראצ'קובה עם hotels-seeker.com על ידי השוואה של מאות אתרי הזמנות בקליק אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר! עמוד 1 מתוך 1

Hotel Sezam Kraczkowa

Kraczkowa 1629,, קראצ'קובה, פולין

המלון ממוקם רק 20 דקות הליכה ממרכז הכפר וכולל מגרשי טניס, חדר כושר ואינטרנט אל- חוטי חינם.

בחדרים המרווחים של Hotel Sezam Kraczkowa תמצאו טלוויזיה, כבלים / לוויין וחדר אמבטיה פרטי. בכולם תמצאו טלפון. ואפשר גם להזמין חדרים ללא עישון.

בHotel Sezam Kraczkowa יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. בנוסף, המלון מגיש ארוחת בוקר יומית.

נמל התעופה רזאשזאו-יאסיונקה נמצא במרחק קצר של 30 דקות נסיעה ברכב. Rzeszow Castle, Pobitno Cemetery וBWA Rzeszow נמצאים במרחק של מספר דקות נסיעה מהמלון.

כללי

מסעדה, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

חדר כושר, מגרשי טניס, גינה, ביליארד, מתקני כושר

שירותים

שרותי אירועים, שולחן כתיבה

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Hotel Classic Rzeszow

Aleja Armii Krajowej 32, ז'שוב, פולין

Hotel Classic Rzeszow מציע חדר/י ישיבות, מעלית וקבלה הפועלת 24 שעות. הגישה לאינטרנט האל-חוטי היא בחינם. בין השאר, תמצאו במלון מרכז עסקים, קונסיירז' ושירותי כביסה.

בחדרים המודרנים ואלגנטיים של Hotel Classic Rzeszow תיהנו מטלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי ומגהץ. כל החדרים הממוזגים של הHotel Classic Rzeszow הם חסינים לרעש.

בנוסף פועלים בHotel Classic Rzeszow מסעדה ובר. את ארוחת הבוקר ניתן להזמין אל החדר.

נמל התעופה רזאשזאו-יאסיונקה נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה במכונית. Rzeszow Castle, BWA Rzeszow וRzeszow Town Hall נמצאים במרחק של פחות מ-10 דקות נסיעה ברכב.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, שילוב אמבטיה ומקלחת, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

קריוקי, מסלולי הליכה

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, שירותי כביסה, חנויות, מכונת צילום , שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, שירותי קייטרינג, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, חנויות במלון, חנות מזכרות/מתנות

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Blue Diamond Hotel Wellness & Spa

Nowa Wies 414, טשבובניסקו, פולין

המלון ממוקם פחות מ-10 דקות נסיעה אל נמל התעופה רזאשזאו-יאסיונקה, ומציע חדרים ממוזגים וחסינים לרעש, מועדון כושר, בריכה פנימית, ומסעדה.

אורחי המלון יכולים להירגע בסאונה או לקבוע תור למסז'. אם הינכם רוצים להישאר אקטיביים בזמן חופשתכם, תוכלו לנצל את מועדון הכושר המודרני והמיקצועי. לשעות הפנאי המלון מציע סלון יופי, סאונה טורקית ומספרה.

בBlue Diamond Hotel Wellness & Spa תמצאו 51 חדרים מודרניים ושקטים. כל חדר מכיל גם כספת, כבלים / לוויין וטלוויזיה עם מסך שטוח. האורחים יהנו ממקלחת וחלוקי רחצה בחדרי האמבטיה.

מידי בוקר מוגש בBlue Diamond Hotel Wellness & Spa מזנון ארוחת בוקר מפנק וניתן גם להזמין את הארוחה לחדר. בבר תימצאו קוקטיילים ומגוון רחב של משקאות.

מתוך מגוון המקומות המעניינים אשר בקרבת המלון תמצאו גם את BWA Rzeszow, Pobitno Cemetery וRzeszow Castle. Rzeszow Town Hall וLubomirski Family Summer Palace נמצאים במרחק של מספר דקות נסיעה מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, חלוקי רחצה, מקלחת, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, ספא /מכון יופי, מגרשי טניס, סאונה, אמבט ספא / ג'קוזי, גינה, מגרש משחקים, כדורעף, טרקלין, מתקני כושר, מסאז', אמבטיית אדים, ספר/מכון יופי, סלון יופי, בריכה מקורה

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, ניקוי יבש, שרותי אירועים, כספת, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Hilton Garden Inn Rzeszow

Hilton Garden Inn Rzeszow מציע מרכז עסקים הפועל 24 שעות, מעלית וחדר/י ישיבות. הגישה לרשת האלחוטית היא בחינם. אורחים המעוניינים במלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לדעת שHilton Garden Inn Rzeszow מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

כל החדרים המודרניים של Hilton Garden Inn Rzeszow מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כספת, פינת קפה ותה וטלוויזיית פלזמה/ LCD. החדרים מכילים מקרר, מרכז בידור ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו ולנוחותכם המלון מציע בנוסף שירות חדרים.

הינכם מוזמנים להנות ממאכלים מהמטבח הפולני ובין-לאומי המוגשים מידי יום במסעדה המודרנית של ההמלון או להתרווח עם משקה בבר. ובנוסף יש מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה אשר ממוקמים בסמוך למלון. ארוחת הבוקר מוגשת בכל יום והאורחים מוזמנים להזמין אותה אל חדר.

ישנה חניה ללא תשלום עבור האורחים שמגיעים למלון עם רכב. הצוות של המלון ישמח לעזור בהזמנת סיורים במהלך ביקורכם בז'שוב ובנוסף ישמח להציע המלצות למקומות בילוי.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, גישה לכסא גלגלים, חלוקי רחצה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק, בית קפה, ארוחת בוקר בחדר, מבחר מצעים/כריות

פעילויות

חדר כושר, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, גינה, מתקני כושר, מסאז'

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, ניקוי יבש, משק בית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, עמדת עיתונים, כספומט, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, מחשב, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שירות הזמנת כרטיסים, דיקטפון, שרותי פקס, אולם נשפים, ציוד אודיו/וידאו, חלל לתצוגות, אחסון מזוודות, חנויות במלון, חנות מזכרות/מתנות, צחצוח נעליים, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Hotel Korona

Litewska 33 B, ז'שוב, פולין

הינכם מוזמנים ליהנות מהאוויר הצח בטראסה או ללגום כוסית בבר. לשרותכם, המלון מציע חיבור Wi-Fi לאינטרנט.

כל החדרים המודרניים של Hotel Korona מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין, מרפסת וטלוויזיה. הם מציעים חדר אמבטיה פרטי ונגן די וי די.

נמל התעופה רזאשזאו-יאסיונקה ממוקם במרחק של 20 דקות נהיגה. Rzeszow Town Hall, BWA Rzeszow וRzeszow Castle ממוקמים במרחק של 10 דקות נהיגה.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, נגן DVD, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

ספא /מכון יופי, מסאז'

שירותים

שירות השכמה, מכונת צילום , שרותי פקס

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Ostoya Inn & Granary

Jasionka 1A, טשבובניסקו, פולין

Ostoya Inn & Granary מציע מרכז עסקים, בריכה וסאונה. בנוסף תמצאו מגרש משחקים, ניקוי יבש ומשחקיה לילדים. במלון ישנן מגוון אפשרויות לפעילויות אקטיביות כמו למשל כדורגל וכדורעף חופים, כדורעף ורכיבת סוסים.

כל החדרים המרווחים של Ostoya Inn & Granary מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. החדרים מכילים מגהץ ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים. משכימי קום מוזמנים להנות מארוחת בוקר עשירה בחדרים.

המסעדה של Ostoya Inn & Granary מציעה תפריט בין-לאומי והונגרי משובח ומבטיחה לאורחיה בילוי מושלם ללא צורך לצאת מן המלון.

מתוך מבחר האטרקציות המפורסמות אשר ליד המלון תמצאו גם את Pobitno Cemetery, BWA Rzeszow וRzeszow Castle. Lubomirski Family Summer Palace וRzeszow Town Hall נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מOstoya Inn & Granary.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

בריכת שחייה, סאונה, אופניים, רכיבת סוסים, מגרש משחקים, כדורעף, כדורגל וכדורעף חופים, ג'קוזי, בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, ניקוי יבש, שרותי אירועים, כספת, השכרת אופניים, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Icam House Hotel Rzeszow

Aleja Tadeusza Rejtana 1, ז'שוב, פולין

המלון ממוקם במרחק 5 דקות נסיעה ממרכז ז'שוב ותעריפיו הוגנים, זהו המקום המושלם לחופשה מקסימה וחסכונית.

Icam House Hotel Rzeszow מציע מרכז עסקים, חדר/י ישיבות ואינטרנט אל- חוטי חינם. השרותים כוללים בין השאר חדרי דיונים, סלון יופי וכספת. הצוות של המלון ישמח לעזור בארגון טיולים ופעילויות במהלך ביקורכם בז'שוב ובנוסף ישמח להציע המלצות למסעדות.

כל החדרים המודרניים של Icam House Hotel Rzeszow מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה עם מסך שטוח וטלפון.

בהמלון ישנו בר עם אווירה נעימה ותפריט משקאות מגוון. ארוחת הבוקר מפנקת מוצעת לאורחי המלון בכל בוקר.

ישנה חניה ללא תשלום עבור האורחים שמגיעים למלון עם רכב. במלון צוות דובר מגוון שפות אשר יוודא ששהייתכם נעימה.

כללי

מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מייבש שיער, טלוויזיה, בית קפה

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, גינה, טרקלין, סלון יופי

שירותים

מרכז עסקים, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירותי מזכירות, חדרי דיונים, שולחן כתיבה

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Hotel Villa Riviera

Aleja Sikorskiego 118, ז'שוב, פולין

Hotel Villa Riviera מציע מגרש משחקים, מעלית ואינטרנט אל- חוטי חינם. בנוסף תמצאו חנייה במקום, אחסון מזוודות וטראסה. הגינה היא המקום האידיאלי לתפוס שלווה.

כל החדרים המוארים של Hotel Villa Riviera מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כספת, טלוויזיה עם מסך שטוח וחדר אמבטיה פרטי. החדרים הממוזגים כוללים טלפון.

בבר של Hotel Villa Riviera תמצאו מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. מסעדת המלון מציעה תפריט מגוון וארוחת בוקר מפנקת המוגשת בכל יום.

נמל התעופה רזאשזאו-יאסיונקה ממוקם במרחק של 30 דקות נסיעה ברכב. Rzeszow Town Hall, BWA Rzeszow וRzeszow Castle נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מהמלון.

כללי

מסעדה, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

גינה, מגרש משחקים

שירותים

מעלית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, כספת, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Park Hotel & Wellness

Paderewskiego 124A, ז'שוב, פולין

Park Hotel & Wellness עבר שיפוץ לאחרונה. בנוסף תמצאו סאונה, מרכז עסקים ומעלית. שרותים נוספים כוללים גם סלון יופי, מרכז בריאות וספא, אינטרנט אל- חוטי חינם , ועל מנת שתוכלו להישאר מעודכנים יש גם שרות של אינטרנט אל חוטי.

בחדרים המרווחים של Park Hotel & Wellness תיהנו מכספת, טלוויזיה וכבלים / לוויין. תמצאו בהם מגהץ ומיני בר.

בבר של Park Hotel & Wellness תמצאו מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. תוכלו ליהנות מארוחה במסעדת המלון או לנצל את שרות החדרים בשעות הפעילות המוגדרות שלו.

נמל התעופה רזאשזאו-יאסיונקה ממוקם במרחק קצר של 20 דקות נהיגה. Rzeszow Castle, Rzeszow Town Hall וBWA Rzeszow ממוקמים במרחק של 10 דקות נהיגה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, ארוחות צהריים ארוזות

פעילויות

חדר כושר, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, סאונה, גינה, אופניים, ביליארד, מסלולי הליכה, טרקלין, מתקני כושר, מסאז', ספא ומכון בריאות, סלון יופי

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, ניקוי יבש, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, כספת, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מכונת צילום , שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, צחצוח נעליים, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 6 ביקורות אורחים
3 אורחים כתבו ביקורת על החדרים, 2 אמרו דברים טובים
2 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 2 מצאו אותו מסייע ומנומס
מצאנו 2 ביקורות שממליצות לאכול במסעדה, ורק 1 אמרו להמנע מכך

Hotel Dymarka

Dąbrówki 431, לנצוט, פולין

Hotel Dymarka מציע מגרש משחקים, אינטרנט אל- חוטי חינם וטראסה. הצוות בדוכן הקבלה ישמח לעזור בכל בקשה שתהיה לכם בזמן השהות במלון.

כל החדרים המודרניים של Hotel Dymarka מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין, טלוויזיה ומרפסת.

הבר של Hotel Dymarka מציע מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. ניתן להנות מארוחת הבוקר העשירה והמפנקת בחדר.

ישנה חניה ללא תשלום עבור האורחים שמגיעים למלון עם רכב. מרכז לנצוט נמצא במרחק נסיעה של 20 דקות.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

גינה, אופניים, הטלת חצים, רכיבת סוסים, מגרש משחקים, מסלולי הליכה, משחקי וידאו

שירותים

שרותי אירועים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Noclegi Sezam

המלון ממוקם באופן מושלם בלב העיר ומהווה נקודת פתיחה מצויינת לחופשתכם בלנצוט.

Noclegi Sezam מציע אינטרנט אל- חוטי חינם ומגרש משחקים. הצוות הידידותי בדוכן הקבלה עומד לשרותכם וישמח לענות לכל שאלה ודרישה שיעלו במשך חופשתכם.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Noclegi Sezam מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין, חדר אמבטיה פרטי וטלוויזיה. החדרים הממוזגים כוללים טלפון.

התחילו את היום עם בופה מגוון לארוחת הבוקר לפני שאתם מתחילים יום של חוויות בלנצוט. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

מתוך מגוון האטרקציות הפופולריות אשר בקרבת המלון תמצאו גם את Pobitno Cemetery, Rzeszow Town Hall וBWA Rzeszow. המלון נמצא במרחק של פחות מ- 20 דקות הליכה אל Lancut Castle.

כללי

מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

גינה, מגרש משחקים

שירותים

שרותי אירועים, שולחן כתיבה

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Pokoje Goscinne Rzeszow

Warnenczyka 85A, ז'שוב, פולין

Pokoje Goscinne Rzeszow מציע שירותי כביסה ואינטרנט אל- חוטי חינם.

כל החדרים המודרניים של Pokoje Goscinne Rzeszow מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם מטבחון, טלוויזיה וכבלים / לוויין. ובנוסף הוא מכיל מקרר, חדר אמבטיה פרטי ומיקרוגל.

המלון ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל Pobitno Cemetery ופחות מעשר דקות נסיעה אל Rzeszow Castle, Rzeszow Town Hall וBWA Rzeszow. המרחק של נמל התעופה רזאשזאו-יאסיונקה מן המלון הינו 20 דקות ברכב.

כללי

מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, מיקרוגל, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

שירותים

שירותי כביסה

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Icam House Residential Suites Rzeszow

Warnenczyka 85A, ז'שוב, פולין

דירות הנופש ממוקמות במרחק חמש דקות נסיעה אל Pobitno Cemetery ופחות מעשר דקות נסיעה אל BWA Rzeszow, Rzeszow Castle וRzeszow Town Hall. המרחק של נמל התעופה רזאשזאו-יאסיונקה מן דירות הנופש הוא רק 20 דקות נסיעה.

שירותים

מרכז עסקים

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Alfred

Plac Sobieskiego 14, לנצוט, פולין

המלון המדורג 3 כוכבים נמצא בלב לנצוט.

Alfred מציע מכון יופי, חדר/י ישיבות ומעלית. בנוסף תמצאו סלון יופי, חדרי דיונים וקבלה הפועלת 24 שעות. הצוות של המלון יכול לעזור בארגון והזמנת סיורים ופעילויות במהלך ביקורכם בלנצוט ובנוסף ישמח להציע רעיונות למקומות בילוי.

כל החדרים המסוגננים של המלון מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם רצפה מחוממת.

מסעדת המלון מציעה תפריט מגוון ואווירה אינטימית.

מיקום המלון נוח ביותר עם כל האטרקציות המרכזיות שנמצאות בקרבת מקום. אורחי ההמלון נהנים מחניה ללא תשלום.

כללי

מסעדה, חדרים ללא עישון

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

שירותים

מעלית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, חדרי דיונים, שירות הזמנת כרטיסים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


The Ostoya Manor

Jasionka 1A, 36-002, טשבובניסקו, פולין

בדירות נופש The Ostoya Manor תמצאו ג'קוזי, בריכה, ובנוסף סאונה. המרחק למרכז הכפר טשבובניסקו הוא רק 10 דקות נסיעה.

The Ostoya Manor מציע הסעות חינם אל ומשדה התעופה, פעילויות לילדים ומרכז עסקים. יש גם ציוד לברביקיו ואזור לפיקניק להנאת האורחים. בדירות נופש תמצאו מגוון אפשרויות לפעילויות אקטיביות כמו למשל רכיבת סוסים וכדורעף.

בדירות המרווחות של The Ostoya Manor תמצאו טלוויזיה, כבלים / לוויין וכספת. הן כוללות טלפון, מגהץ ושיחות מקומיות בחינם. בנוסף יש מספר דירות מרווחות הערוכות לאירוח משפחות.

המסעדה של The Ostoya Manor מגישה תפריט בין-לאומי, גורמה והונגרי נהדר ומבטיחה לאורחיה בילוי מושלם מבלי לצאת מן הדירות נופש. בבר דירות הנופש תמצאו מגוון משקאות ומידי יום תוכלו ליהנות מבופה לארוחת בוקר.

מתוך מגוון אתרי התיירות האטרקטיביים אשר ליד דירות הנופש תמצאו גם את BWA Rzeszow, Rzeszow Castle וPobitno Cemetery. Rzeszow Town Hall וLubomirski Family Summer Palace נמצאים במרחק של נסיעה קלה מThe Ostoya Manor.

כללי

מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, חדרים צמודים, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, מיטת תינוק, אזור/שולחנות פיקניק, חדרים משפחתיים

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, סאונה, גינה, רכיבת סוסים, מגרש משחקים, כדורעף, מתקני כושר, ג'קוזי, מסאז', בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, מרכז כנסים, שרותי אירועים, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, שרותי פקס, ציוד אודיו/וידאו, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון. במלון קיים חיבור אינטרנט דרך מודם/ חיבור טלפון

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00



View Larger Map

hotels-seeker.com , קראצ'קובה בתי מלון, קראצ'קובה, מלונות בקראצ'קובה, קראצ'קובה דילים על בתי מלון, השוואת בתי מלון בקראצ'קובה, קראצ'קובה - ביקורות אורחים , קראצ'קובה - תמונות של בתי מלון

קראצ'קובה: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Kraczkowa_1.htm
פולין: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/Poland.htm


קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה