יום חמישי, 28 בפברואר 2013

עיינו בחוות הדעת על המלונות ב-זיילונה גורה, פולין ומצאו את המחיר הטוב ביותר

זיילונה גורה, פולין

זיילונה גורה

למצוא את הדיל הטוב ביותר מבין מלונות בז'לונה גורה עם hotels-seeker.com על ידי השוואה של מאות אתרי הזמנות בקליק אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר! עמוד 1 מתוך 1

Qubus Hotel Zielona Gora

Ceglana 14a, ז'לונה גורה, פולין

המלון נמצא לנוחותכם במרכז העיר ומהווה נקודת פתיחה מצויינת לחופשתכם בז'לונה גורה.

Qubus Hotel Zielona Gora מציע מרכז עסקים, חדר/י ישיבות ואינטרנט אל- חוטי חינם. במלון יש ניקוי יבש, חדרי דיונים ושירותי כביסה. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לספק מידע ולעזור בתכנון שהייתכם בז'לונה גורה ולהמליץ על מסעדות מקומיות.

בחדרים המרווחים של Qubus Hotel Zielona Gora תיהנו מטלוויזיה, כבלים / לוויין וכספת. כל החדרים ממוזגים וכוללים מגהץ, מיני בר וטלפון.

הבר של Qubus Hotel Zielona Gora מציע מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה

שירותים

מרכז עסקים, ניקוי יבש, שרותי אירועים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, חדרי דיונים, שירותי כביסה, שולחן כתיבה

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 8 ביקורות אורחים
מצאנו 3 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס
מתוך 2 ביקורות על המיקום של המלון, 2 אמרו שהוא במיקום נוח
2 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 2 אמרו שהם היו מאוד נקיים

MiniHotel Zielna Gora

Truskawkowa 1a, ז'לונה גורה, פולין

המלון נמצא לנוחותכם במרכז העיר ומהווה נקודת פתיחה מצויינת לשהייתכם בז'לונה גורה.

בMiniHotel Zielna Gora ישנו מבחר רחב של מתקנים ושרותים מודרניים אשר יאפשרו לכם להנות מכל רגע, בין השאר תמצאו שם טראסה, בריכת שחייה וקונסיירז'. בMiniHotel Zielna Gora ישנה מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם להנות מכל רגע של חופשתכם. המלון גם מספק לאורחיו אינטרנט אל-חוטי.

כל החדרים הנוחים של MiniHotel Zielna Gora מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם מגהץ.

הבר של MiniHotel Zielna Gora מציע מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה.

ישנה חניה ללא תשלום עבור האורחים שמגיעים למלון עם אוטו. חנויות, ברים ובידור נמצאים במרחק קצר מן המלון.

כללי

מסעדה, חדרים ללא עישון

פעילויות

גינה, פעילויות ימיות, הטלת חצים, דיג, משחקי וידאו

שירותים

קונסיירז', צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Ruben Hotel

Aleja Konstytucji 3 Maja 1 A, ז'לונה גורה, פולין

המלון המודרני ממוקם לנוחותכם במרכז ז'לונה גורה ומציע סאונה, ג'קוזי וסאונה טורקית. המלון הייחודי נמצא רק מספר דקות הליכה אל Town Hall.

Ruben Hotel מציע חדר/י ישיבות, מעלית וקונסיירז'. השרותים כוללים בין השאר חדרי דיונים, מרכז עסקים וניקוי יבש. לנוחיות האורחים, הRuben Hotel נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

כל החדרים המודרניים של Ruben Hotel מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין, כספת וטלוויזיה עם מסך שטוח. החדרים מעוצבים בסגנון עכשווי ומכילים מיזוג אוויר, מקרר, מיני בר ומגהץ. בחדר האמבטיה המשותף תמצאו מקלחת, חלוקי רחצה ומייבש שיער.

תוכלו להנות מתפריט מהמטבח הפיוז'ן במסעדה הנפלאה של המלון ולקנח עם משקה מהמבחר הרחב המוצע בבר. עבור אלו שמעדיפים לסעוד בחוץ, במרחק הליכה יש מבחר רחב של מסעדות וברים. ניתן להנות מארוחת הבוקר העשירה והמפנקת בחדר.

המלון ממוקם לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של ז'לונה גורה, כמו למשל Focus Mall שנמצא במרחק 10 דקות הליכה בלבד. Lubuskie Muzeum Wojskowe וEthnographic Museum in Ochla נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מייבש שיער, טלוויזיה, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, חדרים לסובלים מאלרגיות

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, סאונה, אמבט ספא / ג'קוזי, ג'קוזי, אמבטיית אדים

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, ניקוי יבש, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 11 ביקורות אורחים
4 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 4 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
3 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 3 מצאו אותו מסייע ומנומס
מצאנו 2 ביקורות שאמרו שהחדרים היו די גדולים

Amadeus Hotel

המיקום המרכזי של Amadeus Hotel יאפשר לכם לראות את מיטב המקומות האטרקטיביים של ז'לונה גורה כמו למשל Town Hall אשר נמצאים במרחק הליכה קצר. בAmadeus Hotel תיהנו מתמורה הולמת לכסף שלכם עם מחירים נמוכים ללילה ואינטרנט אל-חוטי על חשבון הבית.

בחדרים המסוגננים ואלגנטיים של Amadeus Hotel תמצאו כספת, טלוויזיה עם מסך שטוח ומיני בר. הם מציעים מקרר וטלפון. האמבטיה כוללת מקלחת ומייבש שיער.

בכל בוקר מוגש בAmadeus Hotel בופה ארוחת בוקר מגוון וניתן גם להזמין את ארוחת הבוקר לחדר. בבר תמצאו מבחר רחב של משקאות איכותיים. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

מתוך מבחר האטרקציות המפורסמות אשר ליד המלון תמצאו גם את Ethnographic Museum in Ochla וLubuskie Muzeum Wojskowe. המרחק של נמל התעופה צילונה גורה מן המלון הינו 40 דקות נסיעה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

גינה

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, כספת, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

קיים חניון בתשלום.

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Zajazd Pocztowy

Jednosci 78, ז'לונה גורה, פולין

המיקום המרכזי של Zajazd Pocztowy יאפשר לכם להגיע אל מיטב המקומות המומלצים של ז'לונה גורה כמו למשל Town Hall אשר נמצאים במרחק הליכה קצר. בZajazd Pocztowy תיהנו מתמורה טובה לכסף שלכם עם תעריפים נמוכים ללילה ואינטרנט אל-חוטי בחינם.

Zajazd Pocztowy מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם ניקוי יבש, קונסיירז' ושירותי כביסה. בנוסף תמצאו דוכן השכרות רכב, חנייה מאובטחת ואבטחה. הגינה היא המקום המושלם ליהנות בשקט ושלווה.

כל אחד מהחדרים המודרנים של Zajazd Pocztowy מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין, טלוויזיה וכספת. החדרים כוללים מיני בר וחדר אמבטיה פרטי ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים. במקלחת המשותפת תמצאו מקלחת.

בבר של Zajazd Pocztowy תמצאו מבחר משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. האורחים יכולים ליהנות מארוחת בוקר קונטיננטלית המוגשת מידי בוקר.

נמל התעופה צילונה גורה נמצא במרחק קצר של 40 דקות נסיעה. Ethnographic Museum in Ochla וLubuskie Muzeum Wojskowe נמצאים במרחק של נסיעה קצרה מZajazd Pocztowy.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, פאב

פעילויות

גינה, סולריום

שירותים

קונסיירז', עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, כספת, מאבטח, שירותי כביסה, מכונת צילום , שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

קיים חניון בתשלום.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Hotel Aura Zielona Gora

Leśna 15b, ז'לונה גורה, פולין

Hotel Aura Zielona Gora מציע מרכז עסקים, סאונה וטראסה. לנוחותכם, הרשת האל חוטית זמינה בכל שטחי המלון, כך שתוכלו להיות מעודכנים גם במהלך החופשה שלכם.

בHotel Aura Zielona Gora תמצאו 17 חדרים מודרניים ושקטים. החדרים הממוזגים כוללים כספת.

במסעדה של Hotel Aura Zielona Gora תוכלו להנות ממגוון מאכלים מהמטבח האיטלקי ופולני. בבר תמצאו מבחר רחב של משקאות איכותיים. בנוסף, המלון מגיש ארוחת בוקר מידי יום.

מתוך מבחר האטרקציות המפורסמות אשר ליד המלון תמצאו גם את Lubuskie Muzeum Wojskowe וEthnographic Museum in Ochla. במרחק 10 דקות נהיגה בלבד תמצאו את Piastowski Park, Focus Mall וTown Hall.

כללי

מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, ארוחות צהריים ארוזות

פעילויות

סאונה, מסלולי הליכה

שירותים

מרכז עסקים, כספת, מכונת צילום , שרותי פקס

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Dana Hotel & Spa

המלון מציע בריכה פנימית, מגרש סקווש ומועדון כושר להנאת האורחים בשעות הפנאי. במלון תמצאו מעלית, סאונה ומכון יופי. אורחים המחפשים מלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לדעת שDana Hotel & Spa מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

Dana Hotel & Spa מציע חדרים מרוהטים מקפידה, ממוזגים ועם גישה לאינטרנט אלחוטי חינם. החדרים כוללים טלוויזיה, פינת קפה ותה וכספת ולנוחותכם המלון מציע בנוסף שירות חדרים. כל חדר מכיל מיני בר ומגהץ.

הבר של Dana Hotel & Spa מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. ארוחת הבוקר מוגשת מידי יום והאורחים מוזמנים ליהנות ממנה בחדר.

ישנה חניה חינם עבור האורחים שמגיעים למלון עם רכב. Piastowski Park, Focus Mall וTown Hall נמצאים במרחק של פחות מ-10 דקות נסיעה ברכב.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, פינת קפה ותה, מייבש שיער, חדרי מלון נגישים לנכים, גישה לכסא גלגלים, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, חדרים לסובלים מאלרגיות

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, סאונה, אמבטיה, אמבט ספא / ג'קוזי, מגרש סקווש, ביליארד, רחבת באולינג, מסלולי הליכה, מתקני כושר, סאונה, מסאז', ספא ומכון בריאות, אמבטיית אדים, בריכה מקורה

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, כספת, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, חדרי אירועים, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צחצוח נעליים, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 8 ביקורות אורחים

Willa Dana

Ul Mieczykowa 83, ז'לונה גורה, פולין

Willa Dana מציע אינטרנט אל- חוטי חינם, טראסה וניקוי יבש.

בחדרים המרווחים של Willa Dana תמצאו חדר אמבטיה פרטי, טלוויזיה עם מסך שטוח וכבלים / לוויין. בכולם תמצאו מקרר, מגהץ ומדיח כלים.

מתוך מגוון אתרי התיירות האטרקטיביים אשר בקרבת הפונדק תמצאו גם את Ethnographic Museum in Ochla וTown Hall. המרחק של נמל התעופה צילונה גורה מן הפונדק הוא רק 50 דקות במכונית.

כללי

חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

שירותים

ניקוי יבש, שרותי אירועים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Hotel Srodmiejski

המיקום המרכזי של Hotel Srodmiejski יאפשר לכם לראות את מיטב המקומות האטרקטיביים של ז'לונה גורה כמו למשל Focus Mall אשר נמצאים רק 10 דקות הליכה. בHotel Srodmiejski תיהנו מתמורה הולמת לכסף שלכם עם מחירים נמוכים לחדר ואינטרנט אלחוטי בחינם.

Hotel Srodmiejski מציע חנייה מאובטחת, מעלית ואחסון מזוודות. הגינה היא המקום האידיאלי לתפוס שלווה.

כל החדרים המודרניים של Hotel Srodmiejski מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. בנוסף החדרים מאובזרים בטלפון, מקרר ופינת קפה ותה.

הבר של Hotel Srodmiejski מציע מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה.

המלון נמצא כחמש דקות הליכה אל Town Hall, בעוד המרחק אל Piastowski Park הוא כ-20 דקות הליכה. המרחק מנמל התעופה צילונה גורה הינו 70 דקות ברכב.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, טלוויזיה, מקלחת

פעילויות

גינה

שירותים

מעלית, שרותי אירועים, כספת, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Hotel Fantom

Skokowa 18A, ז'לונה גורה, פולין

המלון נמצא במרחק מספר דקות נסיעה ממרכז פשילפ ומחיריו לא יקרים, זהו המקום האידיאלי לחופשה נפלאה וחסכונית.

במלון תמצאו סאונה, אינטרנט אל- חוטי חינם ומגרשי טניס. אם הינכם רוצים לשמור על כושר בזמן חופשתכם, תוכלו לנצל את מכון הכושר המאובזר והמיקצועי. הצוות בעמדת הקבלה ישמח לעזור בכל בקשה שתהיה לכם בזמן השהות במלון.

החדרים הנעימים בהמלון כוללים טלוויזיה, כספת וחדר אמבטיה פרטי.

בHotel Fantom יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

חדר כושר, מגרשי טניס, סאונה, מגרש משחקים, מתקני כושר

שירותים

כספת, מכונת צילום , שרותי פקס

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 13:00


Lesny Hotel Zielona Gora

ul Sulechowska 39, ז'לונה גורה, פולין

בLesny Hotel Zielona Gora תמצאו 111 חדרים מודרניים ושקטים.

בנוסף פועלים בLesny Hotel Zielona Gora מסעדה ובר.

מתוך מגוון האטרקציות הפופולריות אשר ליד המלון תמצאו גם את Ethnographic Museum in Ochla וLubuskie Muzeum Wojskowe. Focus Mall וPiastowski Park נמצאים במרחק של פחות מ-10 דקות נסיעה ברכב.

כללי

מסעדה

פעילויות

חדר כושר, מתקני כושר

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Orbis Hotel Polan

Staszica 9a, ז'לונה גורה, פולין

המלון נמצא במרחק מספר דקות נסיעה מלב ז'לונה גורה ומחיריו לא יקרים, זהו המקום המושלם לחופשה מקסימה וחסכונית.

Orbis Hotel Polan מציע מעלית, חדרי דיונים ואחסון מזוודות. לנוחותכם, המלון מציע גישה אלחוטית לאינטרנט.

החדרים הנוחים בOrbis Hotel Polan כוללים כבלים / לוויין, כספת וטלוויזיה. החדרים הממוזגים כוללים טלפון.

נמל התעופה צילונה גורה נמצא במרחק של 40 דקות נסיעה במכונית. Ethnographic Museum in Ochla וLubuskie Muzeum Wojskowe ממוקמים במרחק של 20 דקות נסיעה מOrbis Hotel Polan.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מקלחת

שירותים

מעלית, כספת, חדרי דיונים, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

המלון מציע שירות החנייה .

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 13:00


Euro Hotelik Drzonkow Zielona Gora

Kąpielowa 26, דז'ונקוף, פולין

Euro Hotelik Drzonkow Zielona Gora מציע סאונה, מגרשי טניס ובריכה. במלון תמצאו ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר ומגרש כדורגל. מתקני הפנאי של Euro Hotelik Drzonkow Zielona Gora כוללים רכיבת סוסים וטניס שולחן.

החדרים ממוזגים וכוללים כספת ומגהץ. באפשרותכם להזמין חדרים ללא עישון.

הבר של Euro Hotelik Drzonkow Zielona Gora מציע מבחר משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. תוכלו להנות מארוחת הבוקר המגוונת והמפנקת בחדר.

מתוך מגוון אתרי התיירות האטרקטיביים אשר ליד המלון תמצאו גם את Focus Mall, Piastowski Park וEthnographic Museum in Ochla. הצוות הידידותי של המלון יכול לעזור בארגון והזמנת סיורים ופעילויות במהלך ביקורכם בז'לונה גורה ובנוסף ישמח להציע המלצות למקומות בילוי.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, ארוחת בוקר בחדר, חדרים לסובלים מאלרגיות, חדרים משפחתיים

פעילויות

בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, מגרשי טניס, סאונה, אופניים, רכיבת סוסים, מגרש משחקים, מסלולי הליכה, ג'קוזי, מסאז', בריכה חיצונית

שירותים

ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, כספת, השכרת אופניים, מכונת צילום , שרותי פקס

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Hotel Wosir

Olimpijska 20, דז'ונקוף, פולין

המלון המקסים ממוקם באופן אידיאלי במרכז דז'ונקוף ומציע בריכה (בעונה), אינטרנט אל- חוטי חינם וסאונה.

Hotel Wosir מציע מעלית, מגרשי טניס ומרכז בריאות וספא. בנוסף, תמצאו במלון מועדון כושר, מגרש משחקים ואחסון מזוודות. מתקני הפנאי של Hotel Wosir כוללים דיג, רכיבת סוסים ופעילויות ימיות.

החדרים המרווחים של המלון מציעים טלוויזיה וחדר אמבטיה פרטי.

מסעדת המלון מציעה תפריט מודרני ואווירה רגועה.

נמל התעופה צילונה גורה נמצא במרחק של 40 דקות נסיעה ברכב. Focus Mall וEthnographic Museum in Ochla נמצאים במרחק של פחות מ-10 דקות נסיעה ברכב.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, חדרים ללא עישון, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מכונות אוטומטיות

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, ספא /מכון יופי, מגרשי טניס, סאונה, אופניים, פעילויות ימיות, הטלת חצים, דיג, מיני-גולף, רכיבת סוסים, מגרש משחקים, מסלולי הליכה, מתקני כושר, מסאז', סולריום, ספא ומכון בריאות, אמבטיית אדים, בריכה מקורה, בריכה חיצונית

שירותים

מעלית, שרותי אירועים, חנויות, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות, חנות מזכרות/מתנות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Villa Siesta

המלון האלגנטי Villa Siesta נמצא לנוחותכם במרכז הכפר ומציע אינטרנט אל- חוטי חינם, בריכה (בעונה) וסאונה.

Villa Siesta מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף מגרשי טניס, מכון יופי וקונסיירז'. למען הנוחות המקסימלית של כלל האורחים, יש במקום מגרש משחקים, מועדון כושר והמרת מטבע זר. מתקני הפנאי של Villa Siesta כוללים שיט בקנו, דיג ורכיבת סוסים.

כל החדרים ממוזגים, אטומים לרעש ומאובזרים במגהץ, טלוויזיה וכבלים / לוויין. משכימי קום מוזמנים להנות מארוחת בוקר עשירה בחדרים.

בבר של Villa Siesta תמצאו מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

נמל התעופה צילונה גורה ממוקם במרחק של 40 דקות נסיעה במכונית. Ethnographic Museum in Ochla וFocus Mall נמצאים במרחק 10 דקות נסיעה ברכב.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, חדרים לסובלים מאלרגיות, חדרים משפחתיים

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, ספא /מכון יופי, מגרשי טניס, סאונה, אמבטיה, גינה, אופניים, פעילויות ימיות, הטלת חצים, דיג, רכיבת סוסים, מגרש משחקים, שייט בקאנו, מסלולי הליכה, מתקני כושר, מסאז', סולריום, בריכה מקורה, בריכה חיצונית

שירותים

קונסיירז', עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, המרת מט"ח, השכרת אופניים, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

המלון מציע שירות החנייה .

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Villa Jasmin Zielona Gora

Jasminowa 9, דז'ונקוף, פולין

Villa Jasmin Zielona Gora מציע חדר/י ישיבות, קונסיירז' וקבלה הפועלת 24 שעות. בין השאר תמצאו במלון אינטרנט אל- חוטי חינם, חנייה מאובטחת ומרכז עסקים. הגינה היא המקום המושלם למנוחה בסופו של יום עמוס.

החדרים הנוחים בVilla Jasmin Zielona Gora כוללים מטבחון, טלוויזיה עם מסך שטוח וכבלים / לוויין. כל חדר מצוייד בפינת קפה ותה, מכונת קפה ומקרר. כל החדרים הממוזגים בVilla Jasmin Zielona Gora הם חסינים לרעש.

נמל התעופה צילונה גורה נמצא במרחק קצר של 40 דקות נסיעה במכונית. Ethnographic Museum in Ochla וPiastowski Park ממוקמים במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון.

כללי

שירות חדרים, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

גינה, רכיבת סוסים, מסלולי הליכה

שירותים

קונסיירז', שולחן כתיבה, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Hotelik Gosciniec Pod Sosnami Drzonkow

המלון האטרקטיבי Hotelik Gosciniec Pod Sosnami Drzonkow ממוקם באופן אידיאלי במרכז הכפר ומציע סאונה, מגרשי טניס ובריכה.

בחדרים המרווחים של Hotelik Gosciniec Pod Sosnami Drzonkow תמצאו טלוויזיה, כבלים / לוויין ומכונת קפה. בכולם תמצאו טלפון. חדר האמבטיה כולל מקלחת ומייבש שיער.

בבר של Hotelik Gosciniec Pod Sosnami Drzonkow תמצאו מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה.

המלון ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל Lubuskie Muzeum Wojskowe ופחות מעשר דקות נסיעה אל Focus Mall וEthnographic Museum in Ochla. Piastowski Park נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה.

כללי

חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת

פעילויות

בריכת שחייה, מגרשי טניס, סאונה, גינה, רכיבת סוסים, מסלולי הליכה, בריכה מקורה, בריכה חיצונית

שירותים

שולחן כתיבה

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Willa Natalia Guesthouse Zielona Gora

Szkolna 20 B, Stary Kisielin, פולין

במקום Willa Natalia Guesthouse Zielona Gora תמצאו סאונה, בריכה, ומעלית.

Willa Natalia Guesthouse Zielona Gora מציע מגרשי טניס, מגרש משחקים ומועדון כושר. בWilla Natalia Guesthouse Zielona Gora פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם לנצל כל רגע של חופשתכם. לנוחותכם, המקום מאפשר גישה אלחוטית לאינטרנט.

בחדרים המרווחים של Willa Natalia Guesthouse Zielona Gora תמצאו מרפסת, טלוויזיה וכבלים / לוויין. ובנוסף מטבח מאובזר וכספת.

הבר של Willa Natalia Guesthouse Zielona Gora מציע מבחר משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. את ארוחת הבוקר ניתן להזמין לחדרים ולהנות ממנה בנינוחות ובפרטיות.

נמל התעופה צילונה גורה נמצא במרחק קצר של 40 דקות נסיעה במכונית. Focus Mall וEthnographic Museum in Ochla ממוקמים במרחק של 20 דקות נסיעה מWilla Natalia Guesthouse Zielona Gora.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, מגרשי טניס, סאונה, גינה, אופני הרים, הליכה, ביליארד, רכיבת סוסים, מגרש משחקים, מסלולי הליכה, מתקני כושר, בריכה מקורה, בריכה חיצונית

שירותים

מעלית, שרותי אירועים, כספת, השכרת אופניים, מכונת צילום , שרותי פקס, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר.

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00



View Larger Map

hotels-seeker.com , ז'לונה גורה בתי מלון, ז'לונה גורה, מלונות בז'לונה גורה, ז'לונה גורה דילים על בתי מלון, השוואת בתי מלון בז'לונה גורה, ז'לונה גורה - ביקורות אורחים , ז'לונה גורה - תמונות של בתי מלון

זיילונה גורה: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Zielona_Gora_1.htm
פולין: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/Poland.htm


קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה