יום רביעי, 27 בפברואר 2013

בתי מלון, צימרים ואכסניות מומלצים מהיום להיום ב-ורוצלב, פולין

ורוצלב, פולין

ורוצלב

למצוא את הדיל הטוב ביותר מבין מלונות בורוצלב עם hotels-seeker.com על ידי השוואה של מאות אתרי הזמנות בקליק אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר! עמוד 4 מתוך 7

Lappo Hotel

הספא של המלון מציע מגוון טיפולים מרגיעים כמו למשל סאונה, סולריום וסאונה טורקית. מלבד מעלית, מרכז עסקים ובריכת שחייה, המלון מציע גם מועדון כושר. המקום מציע גלישה אלחוטית בחינם.

בחדרים המרווחים של Lappo Hotel תמצאו טלוויזיית פלזמה/ LCD, כבלים / לוויין וכספת. כל חדר מכיל גם מיני בר, חדר אמבטיה פרטי ומקרר. משכימי קום יוכלו להנות מארוחת בוקר מפנקת בחדרים.

בLappo Hotel יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון.

ישנה חניה חינם עבור האורחים שמגיעים למלון עם אוטו. מרכז קובייז'צה נמצא במרחק 20 דקות נהיגה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, מכונות אוטומטיות

פעילויות

חדר כושר, ספא /מכון יופי, סאונה, אמבט ספא / ג'קוזי, גינה, מועדון לילה, פעילויות ימיות, דיג, מתקני כושר, מסאז', אמבטיית אדים

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, שרותי אירועים, כספת, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Apartament24

ul Krawiecka 3/137, ורוצלב, פולין

דירות הנופש המדורגות 4 כוכבים נמצאות בלב ורוצלב, רק הליכה קצרה אל Galeria Dominikanska וBarasch Brothers' Department Store. דירות הנופש ממוקמות בסמוך ללאטרקציות הרבות שיש לורוצלב להציע.

בדירות תמצאו מטבחון, כבלים / לוויין וטלוויזיה עם מסך שטוח. בהדירות נופש תמצאו כמה דירות גדולות במיוחד הערוכות לאירוח משפחות.

במרחק קצר נמצאות כמה מן האטרקציות היותר מעניינות של ורוצלב, כמו למשל Raclawice Panorama, WRO Art Centre וNew Town Hall. המרחק של נמל התעופה קופרניקוס וורקלאו מן דירות הנופש הינו 30 דקות ברכב.

כללי

מיזוג אוויר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, טלוויזיה, חדרים משפחתיים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Hotel Jester

Kowalska 63, ורוצלב, פולין

Hotel Jester מציע קונסיירז' ואינטרנט אל- חוטי חינם. הצוות הידידותי בעמדת הקבלה זמין עבורכם וישמח להקשיב ולעזור עם כל שאלה ודרישה שיעלו במהלך ביקורכם.

כל אחד מהחדרים המוארים של Hotel Jester מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי וכבלים / לוויין. חדרי האמבטיה כוללים מקלחת.

במסעדה של Hotel Jester תוכלו להנות ממבחר מאכלים מהתפריט הפולני ובין-לאומי. בבר המלון תוכלו ליהנות מכוסית טובה ומאווירה רגועה. בכל בוקר מוגש בופה לארוחת בוקר בחדר האוכל של המלון.

נמל התעופה קופרניקוס וורקלאו נמצא במרחק קצר של 30 דקות נסיעה במכונית. Raclawice Panorama, Museum of Architecture וMuzeum Etnograficzne נמצאים במרחק של מספר דקות נסיעה מהמלון.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

גינה

שירותים

קונסיירז', שרותי אירועים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Exclusive Apartments Market Square

Rynek 27-28, ורוצלב, פולין

המיקום המרכזי של Exclusive Apartments Market Square יאפשר לכם לראות את מיטב המקומות המומלצים של ורוצלב כמו למשל Entropia Gallery וRenoma אשר נמצאים במרחק הליכה קצר. Exclusive Apartments Market Square נמצא במרחק 5 דקות הליכה מכל האטרקציות כולל WRO Art Centre וGaleria Miejska.

Exclusive Apartments Market Square ממוקם לנוחותכם קרוב לאזור הקניות של ורוצלב. Exclusive Apartments Market Square מוקף במבחר מסעדות ובתי קפה.

כללי

שירות חדרים, מיזוג אוויר

שירותים

מעלית

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Brown Sugar Apartment

Ul Boleslawa Prusa 1 65, ורוצלב, פולין

דירות הנופש נמצאות במרחק מספר דקות נסיעה במונית ממרכז ורוצלב והתעריפים שלה נוחים, זהו המקום האידיאלי לחופשה נהדרת וחסכונית.

Brown Sugar Apartment מציע מרכז עסקים, מעלית ואינטרנט אל- חוטי חינם. בין השאר תמצאו בדירות נופש המרת מטבע זר, ספריה וחניה מקורה. הגינה היא המקום המושלם לשבת ולהירגע.

בדירות הגדולות של Brown Sugar Apartment תמצאו טלוויזיה עם מסך שטוח, כבלים / לוויין ומטבחון. הן כוללות מרפסת, נגן די וי די ופינת קפה ותה. יש גם סרטים בחדר ונגן תקליטורים להנאת האורחים.

אתרים תירותיים רבים ופופולריים ממוקמים במרחק הליכה קצר מדירות הנופש. האורחים ימצאו מגוון רחב של מסעדות וחנויות בסביבה הקרובה.

כללי

מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, מטבחון, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, נגן תקליטורים, נגן DVD, מקלחת, בידה, חדרים משפחתיים

פעילויות

גינה

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, המרת מט"ח, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Exclusive Apartments Prestige Wroclaw

Czysta 2, ורוצלב, פולין

ממוקם במרכז העיר, Exclusive Apartments Prestige Wroclaw מאפשר גישה קלה אל למרכזי התרבות ולאטרקציות של ורוצלב. דירות הנופש ממוקמות בסמוך למקומות המעניינים שלורוצלב יש להציע.

Exclusive Apartments Prestige Wroclaw מציע קונסיירז', סאונה ומעלית. בנוסף תמצאו טראסה וחניה מקורה. בנוסף יש מרכז קניות בתוך שטח דירות הנופש.

מצויידות בכל מה שצריך על מנת להבטיח שהייה מהנה, בדירות תמצאו מטבח מאובזר, טלוויזיה עם מסך שטוח ומטבחון. בנוסף הדירות מכילות מיקרוגל, מכונת כביסה ונגן די וי די.

כללי

שירות חדרים, חדרים ללא עישון, מטבחון, טלוויזיה, מקלחת, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

סאונה

שירותים

קונסיירז', מעלית, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון. במלון קיים חיבור אינטרנט דרך מודם/ חיבור טלפון

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Apartament Conces Wroclaw

דירות הנופש נמצאות כ-20 דקות הליכה אל מרכז העיר ומציעות אינטרנט אל- חוטי חינם, מטבח מאובזר ומטבחון.

הדירות מצויידות בקפידה על מנת להבטיח שהייה נוחה במיוחד ומכילות טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. בנוסף, הם מכילים נגן די וי די, מכונת קפה ופינת קפה ותה.

נמל התעופה קופרניקוס וורקלאו ממוקם במרחק קצר של 30 דקות נהיגה. הApartament Conces Wroclaw נמצא במרחק של כ- 20 דקות הליכה אל Barasch Brothers' Department Store, Galeria Miejska וEntropia Gallery.

כללי

חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, פינת קפה ותה, טלוויזיה, מיטת תינוק, חדרים משפחתיים

שירותים

כספת, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Capital Apartments Wroclaw

המיקום המרכזי של Capital Apartments Wroclaw יאפשר לכם להגיע אל מיטב המקומות המומלצים של ורוצלב כמו למשל WRO Art Centre אשר נמצאים במרחק הליכה קצר. דירות הנופש ממוקמות בסמוך לכל האטרקציות שלורוצלב יש להציע.

בדירות נופש תמצאו מרכז עסקים, מעלית ואחסון מזוודות. בנוסף תמצאו חניה מקורה וטראסה. ובנוסף לכל השרותים, בדירות הנופש יש גם גישה לאינטרנט Wi-Fi.

הדירות הנוחות בCapital Apartments Wroclaw כוללים טלוויזיה, מטבחון ומרפסת. כמו כן הדירות מכילות מקרר, פינת קפה ותה וספת מיטה.

נמל התעופה קופרניקוס וורקלאו נמצא במרחק קצר של 20 דקות נסיעה ברכב. הCapital Apartments Wroclaw נמצא במרחק של פחות מ- 20 דקות הליכה אל Galeria Miejska, Entropia Gallery וBarasch Brothers' Department Store.

כללי

פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, מקרר, מטבחון, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, מיטת תינוק, חדרים משפחתיים

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון. במלון קיים חיבור אינטרנט דרך מודם/ חיבור טלפון

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Apartament Orchidea Wroclaw

המיקום המרכזי של Apartament Orchidea Wroclaw יאפשר לכם להגיע אל מיטב המקומות האטרקטיביים של ורוצלב כמו למשל Galeria Dominikanska, WRO Art Centre וRenoma אשר נמצאים במרחק הליכה קצר.

בדירות נופש תמצאו אינטרנט אל- חוטי חינם ומגרש משחקים. בApartament Orchidea Wroclaw פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם.

בדירות תמצאו כבלים / לוויין, טלוויזיה ומדיח כלים. מטבח הדירה מאובזר לחלוטין ומאפשר לאורחים להכין לבד את הארוחות אם זה מה שהם מעדיפים.

Apartament Orchidea Wroclaw נמצא באופן אידיאלי קרוב למיתחם הקניות של ורוצלב. Entropia Gallery, Galeria Miejska וBarasch Brothers' Department Store נמצאים במרחק של כ-20 דקות הליכה מדירות הנופש.

כללי

חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מיטת תינוק

פעילויות

מגרש משחקים

שירותים

צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Apartament Bonsai Tree Wroclaw

obrza 10, ורוצלב, פולין

Apartament Bonsai Tree Wroclaw מציע מעלית ואינטרנט אל- חוטי חינם.

בדירות המרווחות של Apartament Bonsai Tree Wroclaw תמצאו מרפסת, מטבחון ופינת קפה ותה. הן כוללות פינת אוכל בחדר ומכונת קפה.

נמל התעופה קופרניקוס וורקלאו נמצא במרחק קצר של 20 דקות נסיעה ברכב. Galeria Miejska, Barasch Brothers' Department Store וEntropia Gallery נמצאים במרחק של פחות מ-10 דקות נסיעה ברכב.

כללי

חדרים ללא עישון, מטבחון, פינת קפה ותה, מקלחת, חדרים משפחתיים

שירותים

מעלית

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-17:00

צ'ק אאוט

לפני 14:00


Vincent Apartment Wroclaw

Ruska 39, ורוצלב, פולין

במרחק של כ-10 דקות הליכה למרכז העיר תמצאו את Vincent Apartment Wroclaw עם דירות ובנוסף מטבחון, מדיח כלים ואינטרנט אל- חוטי חינם.

בדירות נופש תמצאו טראסה, כביסה בשירות עצמי ומעלית.

בדירות המרווחות של Vincent Apartment Wroclaw תמצאו מכונת קפה, פינת קפה ותה וחדר אמבטיה פרטי. הדירות כוללות במכונת כביסה ולנוחותכם דירות הנופש מציעות בנוסף שירות חדרים לרווחת כלל האורחים.

הבר של Vincent Apartment Wroclaw מציע מבחר משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה מעוצבת. בנוסף תמצאו מבחר מקומות בילוי הנמצאים בשכנות.

מיקום דירות הנופש אידיאלי עם כל האטרקציות המרכזיות שנמצאות בקרבת מקום.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מטבחון, פינת קפה ותה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

שירותים

שרותי אירועים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


24Apart Rynek Apartments Wroclaw

דירות הנופש המודרניות מדורגות 3 כוכבים ונמצאות בלב ורוצלב, רק 5 דקות הליכה אל Galeria Miejska, WRO Art Centre וEntropia Gallery. דירות הנופש ממוקמות בסמוך ללאטרקציות הרבות שלורוצלב יש להציע.

ב24Apart Rynek Apartments Wroclaw תמצאו 90 דירות וגם בריכה (בעונה) ומגרשי טניס. בדירות נופש יש מעלית, מסלול גולף וסאונה. ישנן מבחר פעילויות מים אטרקטיביות ובלעדיות.

בדירות המרווחות של 24Apart Rynek Apartments Wroclaw תיהנו מכבלים / לוויין, מטבחון וטלוויזיה עם מסך שטוח. הדירות מכילות במרפסת, מטבח מאובזר ופינת קפה ותה ולנוחותכם דירות הנופש מציעות גם שירות חדרים לרווחת האורחים. כמה מן הדירות הינן גדולות במיוחד והן עוצבו לאירוח משפחות.

הבר של 24Apart Rynek Apartments Wroclaw מציע מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. בנוסף פועלת בדירות נופש מסעדה.

ה24Apart Rynek Apartments Wroclaw ממוקם בסמוך לWroclaw Town Hall. Barasch Brothers' Department Store נמצא בקירבת מקום.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, נגן תקליטורים, נגן DVD, מקלחת, בית קפה, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, חדרים לסובלים מאלרגיות, מכונות אוטומטיות, חדרים משפחתיים, ידידותי לקהילה הגאה

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, מגרשי טניס, מסלול גולף, סאונה, קזינו, טיולים מודרכים, מגרש גולף (באזור), אופניים, קריוקי, מועדון לילה, פעילויות ימיות, הטלת חצים, דיג, רכיבת סוסים, מגרש משחקים, רחבת באולינג, מסלולי הליכה, טרקלין, מתקני כושר, סאונה, מסאז', ספא ומכון בריאות, אמבטיית אדים, ספר/מכון יופי, סלון יופי, בריכה מקורה, בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספומט, שירותי כביסה, השכרת אופניים, חנויות, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, חנות מזכרות/מתנות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, צחצוח נעליים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Aparthouse Wroclaw

Ulica Oltaszynska 24, ורוצלב, פולין

הדירות הנוחות בAparthouse Wroclaw מכילים כספת. בנוסף יש מגוון דירות מרווחות המיועדות לאירוח משפחות.

נמל התעופה קופרניקוס וורקלאו ממוקם במרחק קצר של 30 דקות נסיעה ברכב. Barasch Brothers' Department Store, Galeria Miejska וEntropia Gallery נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מדירות הנופש.

כללי

חדרים ללא עישון, חדרים משפחתיים

פעילויות

גינה, אופניים, מרוצי סוסים, רכיבת סוסים, מסלולי הליכה, סולריום

שירותים

כספת, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Hotel Bacero Wroclaw

Ołtaszyńska 107, ורוצלב, פולין

Hotel Bacero Wroclaw מציע חדרי דיונים, שירותי כביסה וחדר/י ישיבות. במלון יש חנייה במקום ואחסון מזוודות. האורחים יכולים להנות מחיבור לאינטרנט ולהמשיך ולהתעדכן גם במהלך החופשה. צוות הקבלה החם והמקצועי ישמח לעמוד לרשותכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה. הHotel Bacero Wroclaw מאיר פנים לחיות הבית של כלל האורחים.

מצויידים בכל מה שצריך על מנת להבטיח שהייה מהנה, בחדרים תמצאו טלפון, טלוויזיה וכבלים / לוויין.

מתוך מבחר אתרי התיירות אשר בקרבת המלון תמצאו גם את Military Museum, Barasch Brothers' Department Store וEntropia Gallery. Galeria Miejska, Museum of Architecture וMarket Square נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מהמלון. במרחק 20 דקות נסיעה תמצאו את הNew Town Hall. Muzeum Etnograficzne וCapitol Musical Theatre ממוקמים במרחק של 10 דקות נהיגה.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

שירותים

מעלית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, כספת, חדרי דיונים, שירותי כביסה, שולחן כתיבה, ציוד אודיו/וידאו, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Royal Apartments Apartamenty Inowroclawska

Inowrocławska 17, ורוצלב, פולין

דירות הנופש ממוקמות במרחק 5 דקות נסיעה במונית מלב ורוצלב והתעריפים שלה אינם יקרים, זהו המקום המושלם לחופשה נהדרת וחסכונית.

מתקני דירות הנופש כוללים אבטחה, חניה מקורה ומעלית. כחלק מהשרותים של דירות הנופש, הינכם מוזמנים להשכיר מחשבים לתקופת השהייה במקום. הצוות בדוכן הקבלה יעזור בשמחה בכל בקשה שתעלה בליבכם בזמן השהות בדירות נופש.

הדירות הנוחות בRoyal Apartments Apartamenty Inowroclawska מכילים מרפסת, מגהץ ומטבחון. הן מציעות נגן תקליטורים, מאוורר תקרה ומיקרוגל.

כללי

חדרים ללא עישון, מקרר, מטבחון, חדרים משפחתיים

שירותים

מעלית, מאבטח, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Imperium Apartments Wroclaw

Ofiar Oświęcimskich 36, ורוצלב, פולין

דירות הנופש האטרקטיביות ממוקמות במרכז ורוצלב, מרחק קצר אל New Town Hall, WRO Art Centre וBarasch Brothers' Department Store. דירות הנופש ממוקמות בסמוך ללאטרקציות הרבות שלורוצלב יש להציע.

Imperium Apartments Wroclaw מציע קונסיירז', מעלית ואינטרנט אל- חוטי חינם. השרותים כוללים בין השאר אבטחה, מעקב מצלמות ואנשי בטחון באזורים ציבוריים ודוכן השכרות רכב. הינכם מוזמנים לנצל את מערכת צ'ק אין אקספרס של דירות הנופש אשר תחסוך לכם זמן יקר ותאפשר לכם ללהנות מכל רגע של חופשתכם.

בדירות תמצאו מטבחון, כבלים / לוויין וטלוויזיה עם מסך שטוח. הדירות כוללות במטבח מאובזר, פינת קפה ותה ומרפסת ולנוחותכם דירות הנופש מציעות גם שירות חדרים לנוחות האורחים. כל הדירות הממוזגות של הImperium Apartments Wroclaw הינן חסינות לרעש.

הImperium Apartments Wroclaw ממוקם בסמוך לGaleria Miejska, Entropia Gallery וRenoma. באזור תמצאו הרבה אתרים תיירותיים.

כללי

שירות חדרים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

שירותים

קונסיירז', מעלית, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Centrum Dikul Hotel

Cieszyńskiego 17-19, ורוצלב, פולין

המלון יושב במרכז של ורוצלב ורק הליכה קצרה אל Galeria Miejska, New Town Hall וEntropia Gallery.

במלון יש קבלה הפועלת 24 שעות, מעלית וקונסיירז'. בנוסף תמצאו שירות הזמנת כרטיסים, מרכז עסקים ואחסון מזוודות. אורחים המעוניינים במלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לדעת שCentrum Dikul Hotel מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

בCentrum Dikul Hotel תמצאו 26 חדרים נוחים ומודרנים. כל חדר כולל בין השאר טלוויזיה, כבלים / לוויין וכספת. החדרים הממוזגים כוללים נגן די וי די, פינת קפה ותה ומקרר.

ארוחת בוקר אנגלית עשירה מוגשת בCentrum Dikul Hotel מידי יום וניתן גם לקבלה בחדר. בבר של המלון ניתן להתרווח עם כוסית ולהנות מחברה טובה. בנוסף הינכם יכולים לבלות במגוון הברים ובתי הקפה שבסביבה.

המלון ממוקם לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של ורוצלב, כמו למשל Wroclaw Town Hall שנמצא במרחק 10 דקות הליכה בלבד. המרחק מנמל התעופה קופרניקוס וורקלאו הינו 30 דקות ברכב.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, נגן DVD, גישה לכסא גלגלים, מקלחת

פעילויות

חדר כושר, ספא /מכון יופי, מתקני כושר, מסאז'

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, כספת, מכונת צילום , טלפון בחיוג ישיר, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Karczma Rzym Hotel Wroclaw

Ulica Jarnołtowska 85B, ורוצלב, פולין

בחדרים המרווחים של Karczma Rzym Hotel Wroclaw תמצאו מגהץ, טלוויזיה וחדר אמבטיה פרטי.

בנוסף פועלים בKarczma Rzym Hotel Wroclaw מסעדה ובר. בנוסף, המלון מגיש ארוחת בוקר יומית.

נמל התעופה קופרניקוס וורקלאו נמצא במרחק קצר של 20 דקות נסיעה ברכב. חובבי הדיג ישמחו לדעת שהמלון יושב בסמוך לאתרי דייג פופולרים.

כללי

מסעדה, חדרים ללא עישון, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, אח

פעילויות

מסלול גולף, גינה, אופניים, פעילויות ימיות, דיג, רכיבת סוסים, שייט בקאנו, מסלולי הליכה

שירותים

שרותי אירועים, השכרת אופניים, מכונת צילום , שרותי פקס

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר.

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Apartament Azalia

כל הדירות ה בהדירות נופש כוללות כספת, מטבח מאובזר וטלוויזיה עם מסך שטוח. בכולם תמצאו מגהץ, מיקרוגל ומכונת קפה. בחדר האמבטיה המשותף תמצאו מקלחת עיסוי.

מתוך מבחר אתרי התיירות הפופולריים אשר בקרבת דירות הנופש תמצאו גם את Galeria Miejska, Barasch Brothers' Department Store וEntropia Gallery. במרחק 20 דקות נסיעה תמצאו את הMuseum of Architecture, Muzeum Etnograficzne וMilitary Museum.

כללי

טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מיקרוגל, טלוויזיה, מקלחת, חדרים משפחתיים

פעילויות

ספא /מכון יופי, גינה, מסאז'

שירותים

כספת, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-16:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


White Angel Apartment

דירות הנופש נמצאות לנוחותכם בלב העיר ומהוותבסיס נהדרלביקורכם בורוצלב.

White Angel Apartment מציע אינטרנט אל- חוטי חינם, מעלית וחנייה במקום.

בדירות המרווחות של White Angel Apartment תמצאו טלוויזיה עם מסך שטוח, מרפסת ומטבחון. כמו כן הדירות מאובזרות בנגן די וי די, פינת קפה ותה ומדיח כלים.

נמל התעופה קופרניקוס וורקלאו נמצא במרחק של 30 דקות נסיעה במכונית. הWhite Angel Apartment נמצא במרחק של פחות מ- 20 דקות הליכה אל Cathedral of St. John the Baptist in Wroclaw, Galeria Dominikanska וRaclawice Panorama.

כללי

חדרים ללא עישון, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, טלוויזיה, נגן DVD

שירותים

מעלית

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 14:00


LeoApart Czysta

בדירות המרווחות של LeoApart Czysta תיהנו מטלוויזיה, כבלים / לוויין ופינת קפה ותה. הן מציעות מדיח כלים, נגן די וי די ומכונת כביסה. בהדירות נופש תמצאו כמה דירות גדולות במיוחד הערוכות לאירוח משפחות.

דירות הנופש נמצאות כ-10 דקות הליכה אל WRO Art Centre, בעוד Galeria Miejska, Barasch Brothers' Department Store וEntropia Gallery במרחק של פחות מ-20 דקות הליכה. במרחק 20 דקות הליכה נמצא New Town Hall.

כללי

חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, נגן DVD, חדרים משפחתיים

שירותים

מעלית

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Wroclaw Ratusz

במרכז העיר, Wroclaw Ratusz מציע גישה קלה אל מרכז הקניות, התרבות והתיירות של ורוצלב. דירות הנופש ממוקמות בסמוך למקומות המעניינים שלורוצלב יש להציע.

כל דירת נופש מכילה מכונת קפה, מטבחון וטלוויזיה עם מסך שטוח. הן מציעות מיקרוגל, טלפון וערוצי לווין. בנוסף הינכם מוזמנים להנות מאינטרנט אלחוטי ולהישאר מעודכנים בזמן חופשתכם.

ישנה חניה ללא תשלום עבור האורחים שמגיעים לדירות נופש עם רכב.

כללי

טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, טלוויזיה

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Apartament Ika Wroclaw

Szprotawska 7, ורוצלב, פולין

הדירות הנוחות בApartament Ika Wroclaw מכילים כבלים / לוויין, מטבח מאובזר וטלוויזיה. הן מציעות מקרר, מיטות זוגיות ומדיח כלים.

נמל התעופה קופרניקוס וורקלאו ממוקם במרחק של 20 דקות נסיעה במכונית. מרכז העיר ורוצלב נמצא במרחק של 10 דקות נהיגה.

כללי

פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מיטת תינוק, חדרים משפחתיים

פעילויות

מגרש משחקים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Apartament Efekt Wroclaw

את Apartament Efekt Wroclaw תמצאו במרכז ורוצלב, 2 דקות הליכה אל Barasch Brothers' Department Store ו-10 דקות הליכה אל Entropia Gallery. דירות הנופש ממוקמות בסמוך למקומות המעניינים שיש לורוצלב להציע.

דירות הנופש הנוחות כוללות כבלים / לוויין, מטבחון וטלוויזיה עם מסך שטוח.

דירות הנופש נמצא כחמש דקות הליכה אל New Town Hall וWRO Art Centre, בעוד המרחק אל Renoma הוא כ-20 דקות הליכה. ובנוסף לא רחוק מGaleria Miejska.

כללי

חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, טלוויזיה

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Rock Apartments Wroclaw

Jagiełły 3, ורוצלב, פולין

דירות הנופש ממוקמות במרחק נסיעה קצר במונית ממרכז ורוצלב והתעריפים שלה אינם יקרים, זהו המקום המושלם לחופשה מקסימה וחסכונית.

Rock Apartments Wroclaw מציע אינטרנט אל- חוטי חינם, קונסיירז' ומעלית. כמו כן תמצאו בדירות נופש חניה מקורה, דוכן השכרות רכב ומגרש משחקים. הצוות בדוכן הקבלה נכון לעזור בכל בקשה שתעלה בליבכם בזמן השהות בדירות נופש.

הדירות הנוחות בRock Apartments Wroclaw מכילים טלוויזיה עם מסך שטוח, מטבחון וכבלים / לוויין. הן מציעות מכונת קפה, מדיח כלים ונגן די וי די. בנוסף יש מגוון דירות מרווחות המיועדות לשהייה של משפחות.

נמל התעופה קופרניקוס וורקלאו ממוקם במרחק קצר של 30 דקות נסיעה במכונית. WRO Art Centre, Galeria Miejska וEntropia Gallery נמצאים במרחק של כ-20 דקות הליכה מדירות הנופש.

כללי

שירות חדרים, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, פינת קפה ותה, טלוויזיה, נגן DVD, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

מגרש משחקים

שירותים

קונסיירז', מעלית, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00



View Larger Map

hotels-seeker.com , ורוצלב בתי מלון, ורוצלב, מלונות בורוצלב, ורוצלב דילים על בתי מלון, השוואת בתי מלון בורוצלב, ורוצלב - ביקורות אורחים , ורוצלב - תמונות של בתי מלון

ורוצלב: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Wroclaw_4.htm
פולין: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/Poland.htm


קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה