יום חמישי, 28 בפברואר 2013

נחתת ב-ורוצלב, פולין . הזמן את המלון המומלץ

ורוצלב, פולין

ורוצלב

למצוא את הדיל הטוב ביותר מבין מלונות בורוצלב עם hotels-seeker.com על ידי השוואה של מאות אתרי הזמנות בקליק אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר! עמוד 6 מתוך 7

Etap Hotel Wroclaw Stadion

Etap Hotel Wroclaw Stadion מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם מעלית, מעקב מצלמות ואנשי בטחון באזורים ציבוריים ואבטחה. אורחים המעוניינים במלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לשמוע שEtap Hotel Wroclaw Stadion מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

בEtap Hotel Wroclaw Stadion תיהנו מחדרים ללא עישון, נקיים וריחניים המצויידים בטלוויזיה וכבלים / לוויין. החדרים הממוזגים כוללים מיטות זוגיות.

מתוך מבחר אתרי התיירות האטרקטיביים אשר ליד המלון תמצאו גם את Entropia Gallery, Galeria Miejska וBarasch Brothers' Department Store. הצוות של המלון יכול לעזור בארגון טיולים ופעילויות במהלך ביקורכם בורוצלב ובנוסף ישמח להציע רעיונות למקומות בילוי.

כללי

פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, גישה לכסא גלגלים, מקלחת

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Flat 4U

Hallera 182/5, ורוצלב, פולין

Flat 4U מציע טראסה, מעלית ואינטרנט אל- חוטי חינם. בFlat 4U ישנה מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם להנות מכל רגע של חופשתכם.

בדירות תמצאו נגן די וי די, טלוויזיה עם מסך שטוח וחדר אמבטיה פרטי. בנוסף הדירות מאובזרות במכונת קפה ומכונת כביסה. האמבטיה כוללת מקלחת ומייבש שיער.

נמל התעופה קופרניקוס וורקלאו ממוקם במרחק של 20 דקות נסיעה. Old Jewish Cemetery, Entropia Gallery וGaleria Miejska ממוקמים במרחק של 10 דקות ברכב.

כללי

פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, נגן DVD, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

שירותים

מעלית, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Junior Apart Hotel

Nowa 2a, ורוצלב, פולין

המיקום המרכזי של Junior Apart Hotel יאפשר לכם להגיע אל מיטב המקומות המומלצים של ורוצלב כמו למשל Galeria Dominikanska וWRO Art Centre אשר נמצאים רק 10 דקות הליכה. דירות הנופש ממוקמות בסמוך לכל האטרקציות שיש לורוצלב להציע.

אתרים תירותיים שונים ופופולריים ממוקמים במרחק הליכה קצר מדירות הנופש. Entropia Gallery, Renoma וBarasch Brothers' Department Store נמצאים במרחק של 20 דקות הליכה מדירות הנופש.


Pensjonat Gogol's

Milicka 60, ורוצלב, פולין

מתוך מבחר אתרי התיירות הפופולריים אשר בקרבת המקום תמצאו גם את Barasch Brothers' Department Store, Galeria Miejska וEntropia Gallery. Military Museum, Muzeum Etnograficzne וNew Town Hall נמצאים במרחק של מספר דקות נסיעה מהמקום.


Hostel Kosciuszko

Lakowa 10, ורוצלב, פולין

האכסניה נמצאת בליבה של ורוצלב ורק הליכה קצרה אל Wroclaw Town Hall וWRO Art Centre. האכסניה הפופולרית ממוקמת בסמוך ללאטרקציות הרבות שיש לורוצלב להציע.

Hostel Kosciuszko מציע אחסון מזוודות, חנייה במקום ואינטרנט אל- חוטי חינם. בHostel Kosciuszko ישנה מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם להנות מכל רגע של חופשתכם.

בחדרים תמצאו טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. בהאכסניה תמצאו כמה חדרים מרווחים הערוכים לאירוח משפחות.

האכסניה נמצא כחמש דקות הליכה אל Renoma, בעוד המרחק אל Galeria Miejska, New Town Hall וEntropia Gallery הוא כ-20 דקות הליכה. המרחק של נמל התעופה קופרניקוס וורקלאו מן האכסניה הינו 30 דקות במכונית.

כללי

חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, חדרים משפחתיים

פעילויות

פעילויות ימיות, שייט בקאנו

שירותים

כספת, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Viser Andrzejowka

הViser Andrzejowka ממוקם בסמוך לJapanese Garden וWroclaw Fountain. ובמרחק 10 דקות נסיעה נמצאים Cathedral of St. John the Baptist in Wroclaw, Muzeum Etnograficzne וRaclawice Panorama.


Ibis Budget Wroclaw Poludnie

Ibis Budget Wroclaw Poludnie מציע קבלה הפועלת 24 שעות ומעלית. ניתן גם להזמין חדרים ללא עישון ולהנות מאוויר נקי.

כל החדרים המודרניים של Ibis Budget Wroclaw Poludnie מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה וכבלים / לוויין.

נמל התעופה קופרניקוס וורקלאו ממוקם במרחק קצר של 30 דקות נסיעה במכונית. Barasch Brothers' Department Store, Galeria Miejska וEntropia Gallery נמצאים במרחק של מספר דקות נסיעה מהמלון.


Kolor Hostel Wroclaw

Kuznicza 25/6, ורוצלב, פולין

האכסניה יושבת בלב ורוצלב ורק הליכה קצרה אל Entropia Gallery, Galeria Miejska וWRO Art Centre. האכסניה הפופולרית ממוקמת בסמוך למקומות המעניינים שיש לורוצלב להציע.

האכסניה ממוקמת כ-10 דקות הליכה אל New Town Hall וBarasch Brothers' Department Store וכעשרים דקות של הליכה אל Wroclaw Town Hall. באזור תמצאו הרבה אטרקציות תיירותיות.


Wroclove Camping

Parkowa 27, ורוצלב, פולין

Wroclove Camping מציע שטח פיקניק וברביקיו, אינטרנט אל- חוטי חינם ומגרש כדורגל. בין השאר, תמצאו באכסניה חנייה במקום.

החדרים הנוחים בWroclove Camping מכילים טלוויזיה ופינת קפה ותה.

נמל התעופה קופרניקוס וורקלאו ממוקם במרחק של 40 דקות נסיעה ברכב. האכסניה ממוקמת כ-20 דקות הליכה אל Japanese Garden וWroclaw Fountain וב-10 דקות נסיעה תוכלו להגיע אל Cathedral of St. John the Baptist in Wroclaw, Raclawice Panorama וMuzeum Etnograficzne.

כללי

פינת קפה ותה, טלוויזיה, חדר אמבטיה משותף, אזור/שולחנות פיקניק

פעילויות

מגרש כדורגל

שירותים

מכונת צילום , שרותי פקס

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Dom Wroclawski Milicka Guesthouse Wroclaw

מתוך מגוון האטרקציות המפורסמות אשר בקרבת המקום תמצאו גם את Galeria Miejska, Entropia Gallery וBarasch Brothers' Department Store. New Town Hall וMilitary Museum ממוקמים במרחק של נסיעה קצרה מDom Wroclawski Milicka Guesthouse Wroclaw.


Dom Snookera Guesthouse Wroclaw

Szpacza 18-20, ורוצלב, פולין

Dom Snookera Guesthouse Wroclaw מציע קבלה הפועלת 24 שעות וחדר/י ישיבות. להנאתכם, המקום מאפשר חיבור אלחוטי לאינטרנט.

החדרים הנוחים בDom Snookera Guesthouse Wroclaw מכילים טלוויזיה וכבלים / לוויין. לרשותכם חדרים ללא עישון.

נמל התעופה קופרניקוס וורקלאו ממוקם במרחק קצר של 30 דקות נסיעה. Military Museum וEntropia Gallery נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מDom Snookera Guesthouse Wroclaw.

כללי

פתוח לחיות מחמד, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מקלחת

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Dom Wroclawski Sulowska Guesthouse Wroclaw

מתוך מגוון האטרקציות הפופולריות אשר ליד המקום תמצאו גם את Barasch Brothers' Department Store, Entropia Gallery וGaleria Miejska. המרחק של נמל התעופה קופרניקוס וורקלאו מן המקום הוא רק 20 דקות נסיעה.


Dworek Polski Hotel Wroclaw

Rzyszczewo 29 A, ורוצלב, פולין

ממוקם במרכז ורוצלב ורק מספר צעדים מWroclaw Contemporary Theatre, Barasch Brothers' Department Store וNew Town Hall, המלון מתגאה במחירים נוחים ושרות אישי ומקצועי.

כל החדרים המודרניים של המלון מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה.

המלון נמצא כ-10 דקות הליכה אל Wroclaw Town Hall, Military Museum וWroclaw Palace, בעוד Renoma במרחק של פחות מ-20 דקות הליכה. ישנן שלל אפשרויות של מסעדות ומקומות בילוי במרחק הליכה מהמלון. המרחק אל WRO Art Centre הוא עשר דקות הליכה , ובמרחק של 30 דקות נהיגה מן המלון נמצא נמל התעופה קופרניקוס וורקלאו.


Apartament Factory Wroclaw

Mosiezna 19/30, ורוצלב, פולין

בדירות המרווחות של Apartament Factory Wroclaw תיהנו מחדר אמבטיה פרטי, מרפסת ומטבח מאובזר. כל דירה מצויידת במכונת קפה, פינת אוכל בחדר ונגן די וי די.

דירות הנופש ממוקמות במרחק חמש דקות נסיעה אל Entropia Gallery ופחות מעשר דקות נסיעה אל Barasch Brothers' Department Store. ונסיעה של חמש דקות מדירות הנופש תביא אתכם אל Military Museum, Old Jewish Cemetery וWroclaw Town Hall.

כללי

פתוח לחיות מחמד, סרטים בחדר, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, נגן DVD, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. במלון קיים חיבור אינטרנט דרך מודם/ חיבור טלפון

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Apartament Henryka Wroclaw

Probusa 3/11, ורוצלב, פולין

דירות הנופש ממוקמות במרחק מספר דקות נסיעה במונית מלב ורוצלב והתעריפים שלה נוחים, זהו המקום המושלם לחופשה נהדרת וחסכונית.

כל דירה מאובזרת בקפידה על מנת לאפשר לכם את הנוחות המירבית ומכילה נגן תקליטורים וטלוויזיה.

מיקום דירות הנופש מאפשר לאורחים להגיע אל רוב המקומות המעניינים שבאזור בהליכה. הApartament Henryka Wroclaw נמצא במרחק של כ- 20 דקות הליכה אל Entropia Gallery, Barasch Brothers' Department Store וGaleria Miejska.

כללי

טלוויזיה, נגן תקליטורים, מיטת תינוק

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Best Apartament Platinum II Wroclaw

דירות הנופש ממוקמות במרחק חמש דקות נסיעה אל Barasch Brothers' Department Store ופחות מעשר דקות נסיעה אל Museum of Architecture. דירות הנופש נמצאות במרחק של כ- 20 דקות הליכה אל Galeria Miejska, Wroclaw Town Hall וEntropia Gallery.

כללי

שירות חדרים, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון

שירותים

מעלית

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Apartament Cuprum Wroclaw

Sokolnicza 5, ורוצלב, פולין

דירות הנופש ממוקמות במרחק 5 דקות נסיעה נסיעה ממרכז ורוצלב והתעריפים שלה הוגנים, זהו המקום המושלם לחופשה נפלאה וחסכונית.

דירות הנופש ממוקמות כ-10 דקות הליכה אל Military Museum וכעשרים דקות של הליכה אל Capitol Musical Theatre, Barasch Brothers' Department Store וEntropia Gallery. במרחק הליכה נמצאים גם Galeria Miejska, Market Square וNew Town Hall. במרחק 20 דקות הליכה נמצאים Solny Square וRenoma.


Apartament Kozia Wroclaw

מתוך מגוון המקומות המעניינים אשר ליד דירות הנופש תמצאו גם את Barasch Brothers' Department Store, Galeria Miejska וEntropia Gallery. המרחק מנמל התעופה קופרניקוס וורקלאו הוא רק 30 דקות ברכב.


Na Biskupiej Hotel Wroclaw

המלון נמצא במרכז של ורוצלב, ובמרחק הליכה קצר אל Galeria Dominikanska, New Town Hall וBarasch Brothers' Department Store. המלון מדורג 3 כוכבים וממוקם באופן אידיאלי סמוך לכל האטרקציות שמומלץ לבקר בזמן השהות בורוצלב.

המלון ממוקם לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של ורוצלב, כמו למשל WRO Art Centre שנמצא במרחק הליכה קצר. המרחק של נמל התעופה קופרניקוס וורקלאו מן המלון הוא רק 30 דקות באוטו.


Uniwersytet Hotel Wroclaw

ממוקם בסמוך למרכז העיר, המלון הינו במרחק 10 דקות הליכה אל Military Museum.

המלון נמצא בסמוך למסעדות, בתי הקפה וחיי הלילה הפופולריים של של ורוצלב. במרחק הליכה של פחות מ-20 דקות נמצאים Galeria Miejska, Entropia Gallery וBarasch Brothers' Department Store.


Na Solnym Hotel Wroclaw

Plac Solny, ורוצלב, פולין

המיקום המרכזי של Na Solnym Hotel Wroclaw יאפשר לכם לראות את מיטב המקומות האטרקטיביים של ורוצלב כמו למשל Renoma, WRO Art Centre וBarasch Brothers' Department Store אשר נמצאים במרחק הליכה קצר. המלון נמצא במרחק 5 דקות הליכה מכל האטרקציות כולל New Town Hall וEntropia Gallery.

בסביבת Na Solnym Hotel Wroclaw תמצאו את החנויות ובתי הקפה הפופולריים של העיר. Galeria Miejska נמצא במרחק של שתי דקות הליכה אל המלון.


Exclusive Aparthotel Just In

Krawiecka Street 3/109, ורוצלב, פולין

דירות הנופש נמצאות במרכז של ורוצלב, ובמרחק הליכה קצר אל Barasch Brothers' Department Store וGaleria Dominikanska. דירות הנופש ממוקמות בסמוך ללאטרקציות הרבות שיש לורוצלב להציע.

בהדירות נופש ישנן 8 דירות מרוהטות ומאובזרות בקפידה. כמה מן הדירות הינן מרווחות במיוחד והן עוצבו לאירוח משפחות.

מסעדת דירות הנופש מציעה תפריט מגוון ואווירה אינטימית.

דירות הנופש ממוקמות לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של ורוצלב, כמו למשל Raclawice Panorama, New Town Hall וWRO Art Centre שנמצא במרחק של 10 דקות הליכה בלבד. הExclusive Aparthotel Just In נמצא במרחק של כ- 20 דקות הליכה אל Military Museum.

כללי

מסעדה, חדרים ללא עישון, מיטת תינוק, חדרים משפחתיים

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


One More Hostel

Ul Wladyslawa Lokietka 5/2, ורוצלב, פולין

את One More Hostel תמצאו במרחק של 20 דקות ממרכז העיר עם חדרים מרווחים ומגוון שרותים אטרקטיביים כמו למשל ספריה, שירות הזמנת כרטיסים ואינטרנט אל- חוטי חינם.

מצויידים בכל מה שצריך על מנת להבטיח שהייה מוצלחת, בחדרים תמצאו כספת ופינת אוכל בחדר. מטבח החדר מאובזר לחלוטין ומאפשר לאורחים להכין לבד את הארוחות אם זה מה שהם מעדיפים.

האכסניה ממוקם במרכז אזור הבילויים של ורוצלב עם מסעדות, בתי קפה ומועדני לילה בקירבת מקום. Renoma ממוקם במרחק של 10 דקות נהיגה.

כללי

חדרים ללא עישון

שירותים

כספת, מחשב, מכונת צילום , שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Kolor Hostel

Ul Kuznicza 56/5, ורוצלב, פולין

נמצאת במיקום מרכזי, האכסניה מאפשרת גישה קלה אל מרכזי הבידור והתיירות של ורוצלב ומציעה אינטרנט אל- חוטי חינם.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Kolor Hostel מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, מקרר וכבלים / לוויין. החדרים כוללים במיקרוגל, פינת אוכל בחדר ומגהץ ולנוחותכם האכסניה מציעה בנוסף שירות חדרים. במקלחת המשותפת תמצאו מקלחת.

Kolor Hostel נמצא באופן מושלם קרוב למיתחם הקניות של ורוצלב. השהיה בKolor Hostel מבטיחה לכם מיקום מושלם בסמוך לסצנת המועדונים של ורוצלב.

כללי

שירות חדרים, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מיקרוגל, טלוויזיה, חדר אמבטיה משותף, מקלחת, חדרים משפחתיים

שירותים

מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Rezydencja Wisniowa

Wisniowa 39, ורוצלב, פולין

בחדרים המרווחים של Rezydencja Wisniowa תיהנו מפינת קפה ותה, מטבחון ומקרר. כל חדר מציע בין השאר מיקרוגל וספת מיטה.

מתוך מבחר המקומות המעניינים אשר ליד המקום תמצאו גם את Galeria Miejska, Entropia Gallery וOld Jewish Cemetery. הNew Town Hall, Barasch Brothers' Department Store וMilitary Museum נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה.

כללי

מקרר, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מקלחת, בידה

פעילויות

גינה

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00



View Larger Map

hotels-seeker.com , ורוצלב בתי מלון, ורוצלב, מלונות בורוצלב, ורוצלב דילים על בתי מלון, השוואת בתי מלון בורוצלב, ורוצלב - ביקורות אורחים , ורוצלב - תמונות של בתי מלון

ורוצלב: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Wroclaw_6.htm
פולין: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/Poland.htm


קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה