יום חמישי, 28 בפברואר 2013

איפה הכי כדאי לך ללון ולהתארח במהלך החופשה ב-ורוצלב, פולין

ורוצלב, פולין

ורוצלב

למצוא את הדיל הטוב ביותר מבין מלונות בורוצלב עם hotels-seeker.com על ידי השוואה של מאות אתרי הזמנות בקליק אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר! עמוד 7 מתוך 7

Viser Pelczynska

Pełczyńska 105, ורוצלב, פולין

Viser Pelczynska מציע אינטרנט אל- חוטי חינם, שירותי כביסה ושירותי בייביסיטר. הצוות הידידותי בעמדת הקבלה זמין עבורכם וישמח להקשיב ולעזור עם כל שאלה ודרישה שיעלו בזמן חופשתכם.

הדירות מאובזרות בקפידה על מנת לספק נוחות מקסימלית ומכילות טלוויזיה, מרפסת ומטבחון. כל דירה מכילה גם מגהץ, פינת אוכל בחדר וחדר אמבטיה פרטי. חדר האמבטיה כולל מייבש שיער ומקלחת.

נמל התעופה קופרניקוס וורקלאו נמצא במרחק קצר של 30 דקות נסיעה ברכב. Entropia Gallery, Barasch Brothers' Department Store וGaleria Miejska נמצאים כ-20 דקות נסיעה מדירות הנופש.

כללי

מטבחון, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, חדרים משפחתיים

שירותים

שירותי בייביסיטר, שירותי כביסה

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Viser Strachocinska

Strachocińska 60, 51-511, ורוצלב, פולין

Viser Strachocinska מציע חנייה במקום ואינטרנט אל- חוטי חינם.

בחדרים המעוצבים של Viser Strachocinska תיהנו מטלוויזיה, מקרר ופינת קפה ותה. בנוסף החדרים מכילים מיקרוגל ופינת אוכל בחדר. בהפונדק תמצאו כמה חדרים מרווחים הערוכים לאירוח משפחות.

מתוך מבחר המקומות המעניינים אשר ליד הפונדק תמצאו גם את Military Museum, Barasch Brothers' Department Store וEntropia Gallery. המרחק של נמל התעופה קופרניקוס וורקלאו מן הפונדק הינו 40 דקות באוטו.

כללי

מקרר, פינת קפה ותה, מיקרוגל, טלוויזיה, חדרים משפחתיים

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Dom Wroclawski Debowa Guesthouse Wroclaw

מתוך מגוון אתרי התיירות האטרקטיביים אשר ליד המקום תמצאו גם את Wroclaw Palace וWroclaw Town Hall. Old Jewish Cemetery וSouthern Park נמצאים במרחק של כ-20 דקות הליכה מהמקום.


Apartament Uniwersytecki Wroclaw

Ulica Kuźnicza 30, ורוצלב, פולין

עם מיקום מרכזי ונוח, בApartament Uniwersytecki Wroclaw תהנו מגישה קלה אל מרכזי הקניות, התרבות והתיירות של ורוצלב. דירות הנופש ממוקמות בסמוך למקומות המעניינים שיש לורוצלב להציע.

הדירות נעימים של דירות הנופש מספקות בין השאר, טלוויזיה ומגהץ.

דירות הנופש ממוקמות כ-10 דקות הליכה אל New Town Hall וEntropia Gallery וכעשרים דקות של הליכה אל WRO Art Centre, Galeria Miejska וBarasch Brothers' Department Store. הApartament Uniwersytecki Wroclaw נמצא במרחק של כ- 20 דקות הליכה אל Wroclaw Town Hall.


Dominikanski Apartament Wroclaw

Ulica Biskupia 10, ורוצלב, פולין

דירות הנופש ממוקמות במרכז של ורוצלב, רק 5 דקות הליכה אל Barasch Brothers' Department Store, Galeria Dominikanska וNew Town Hall. דירות הנופש ממוקמות בסמוך לכל האטרקציות שיש לורוצלב להציע.

הDominikanski Apartament Wroclaw ממוקם בסמוך לWRO Art Centre. במרחק הליכה קצר נמצאים גם Military Museum וRenoma.


Apartament Swidnicki Wroclaw

Ulica Świdnicka 11, ורוצלב, פולין

ממוקמות במרכז ורוצלב ורק מרחק הליכה קצר מRenoma, Barasch Brothers' Department Store וWRO Art Centre, דירות הנופש מתגאות במחירים נוחים ושרות אישי ומקצועי. במרחק שתי דקות הליכה מן דירות הנופש נמצא New Town Hall.

בסביבת Apartament Swidnicki Wroclaw תמצאו את החנויות ובתי הקפה הפופולריים של העיר. Entropia Gallery וGaleria Miejska ממוקמים במרחק הליכה קצרה של 10 דקות מדירות הנופש.

כללי

מסעדה, חדרים משפחתיים

שירותים

השכרת אופניים, שירות הזמנת כרטיסים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. במלון קיים חיבור אינטרנט דרך מודם/ חיבור טלפון

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Gryfy Apartment Wroclaw

Rynek 2, ורוצלב, פולין

ממוקמות במרכז ורוצלב ורק מרחק הליכה קצר מEntropia Gallery, Barasch Brothers' Department Store וGaleria Miejska, דירות הנופש מתגאות במחירים נוחים ושרות ידידותי ומקצועי.

המיקום במרכז חיי הלילה של ורוצלב מבטיח שפע מסעדות מצוינות ובתי קפה טרנדיים עם אווירה נהדרת. Wroclaw Town Hall וMilitary Museum גם הם במרחק של כ-10 דקות הליכה.


Apartament Krawiecka Wroclaw

דירות הנופש נמצאות במרכז של ורוצלב ורק הליכה קצרה אל WRO Art Centre, Raclawice Panorama וNew Town Hall. Apartament Krawiecka Wroclaw נמצא במרחק 5 דקות הליכה מכל האטרקציות כולל Galeria Dominikanska וBarasch Brothers' Department Store.

דירות הנופש ממוקמות באופן מושלם קרוב לאזור הקניות של ורוצלב. הApartament Krawiecka Wroclaw נמצא במרחק של כ- 20 דקות הליכה אל Military Museum.

כללי

חדרים משפחתיים

שירותים

השכרת אופניים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. במלון קיים חיבור אינטרנט דרך מודם/ חיבור טלפון

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


French White Hotel

Rynek 27/28, ורוצלב, פולין

המלון המדורג 3 כוכבים ממוקם בלב ורוצלב, רק מספר דקות הליכה אל Galeria Miejska וWRO Art Centre. במרחק שתי דקות הליכה מן המלון נמצא Barasch Brothers' Department Store.

French White Hotel נמצא באופן מושלם קרוב למיתחם הקניות של ורוצלב. Entropia Gallery וRenoma ממוקמים במרחק הליכה קצרה של 10 דקות מהמלון.


Dom Wroclawski Zagrodnicza Guesthouse Wroclaw

מתוך מבחר אתרי התיירות האטרקטיביים אשר ליד המקום תמצאו גם את Military Museum, Muzeum Etnograficzne וBarasch Brothers' Department Store. המרחק של נמל התעופה קופרניקוס וורקלאו מן המקום הינו 40 דקות באוטו.


Apartament Olawski Wroclaw

Oławska 18/5, ורוצלב, פולין

דירות הנופש ברמת 3 כוכבים, הן ממוקמות דקה מBarasch Brothers' Department Store ורק חמש דקות הליכה אל WRO Art Centre וGaleria Miejska. דירות הנופש נמצאות במרחק מספר דקות הליכה אל New Town Hall.

מתקני דירות הנופש כוללים מכבסה אוטומטית במטבעות, מעלית וחניה מקורה. הצוות המקצועי ימליץ בשמחה על מסעדות מקומיות ועל מקומות מעניינים שחייבים לראות.

דירות הנופש ממוקמות לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של ורוצלב, כמו למשל Renoma וEntropia Gallery שנמצא במרחק של 10 דקות הליכה בלבד. השהות בApartament Olawski Wroclaw מבטיחה לכם מיקום אידיאלי בסמוך לסצנת המועדונים של ורוצלב.


Apartament Old City Wroclaw

Rynek 42-44, M14, ורוצלב, פולין

המיקום המרכזי של Apartament Old City Wroclaw יאפשר לכם להגיע אל מיטב המקומות המומלצים של ורוצלב כמו למשל Renoma, WRO Art Centre וGaleria Miejska אשר נמצאים רק 10 דקות הליכה. במרחק שתי דקות הליכה מן דירות הנופש נמצא Barasch Brothers' Department Store.

דירות הנופש ממוקמות באופן אידיאלי ליד כל האטרקציות של ורוצלב, עם New Town Hall במרחק של מספר דקות הליכה בלבד. השהיה בApartament Old City Wroclaw תבטיח לכם מיקום מושלם עם מרחק הליכה מחיי הלילה התוססים של ורוצלב.


Dom Wroclawski Chalupnicza Guest House Wroclaw

Chałupnicza 7, ורוצלב, פולין

מתוך מגוון אתרי התיירות האטרקטיביים אשר בקרבת המקום תמצאו גם את Military Museum, Barasch Brothers' Department Store וEntropia Gallery. נהיגה של 10 דקות מהמקום תביא אתכם אל Japanese Garden וWroclaw Fountain.


Apartament Jatki Wroclaw

Odrzańska 6A/9, ורוצלב, פולין

במרכז העיר, Apartament Jatki Wroclaw מאפשר גישה קלה אל למרכזי התרבות ולאטרקציות של ורוצלב. דירות הנופש ממוקמות בסמוך למקומות המעניינים שלורוצלב יש להציע.

בApartament Jatki Wroclaw ישנו מבחר רחב של מתקנים ושרותים חדישים אשר יאפשרו לכם להנות מכל רגע, בין השאר תמצאו שם מעלית ומכבסה. בנוסף, הצוות בעמדת ישמח לספק מידע על מגוון אתרי התיירות המקומיים ולהזמין עבורכם טיולי יום וסיורים.

בדירות המרווחות של Apartament Jatki Wroclaw תיהנו מחדר אמבטיה פרטי, מיטות זוגיות ומטבחון. כל דירה כוללת גם מכונת כביסה, ספת מיטה וארונות.

כללי

מטבחון, חדרים משפחתיים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. במלון קיים חיבור אינטרנט דרך מודם/ חיבור טלפון

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Apartament Villa Wroclaw

Kiełbaśnicza 12, ורוצלב, פולין

ממוקם בלב העיר ורק מספר דקות הליכה לEntropia Gallery, המלון מציע שרות נוח, נעים ומיקצועי.

הApartament Villa Wroclaw ממוקם בסמוך לGaleria Miejska, Barasch Brothers' Department Store וWRO Art Centre. New Town Hall וWroclaw Town Hall גם הם במרחק של כ-10 דקות הליכה.


Odra Apartment Wroclaw

Odrzańska 17/8, ורוצלב, פולין

המיקום המרכזי של Odra Apartment Wroclaw יאפשר לכם להגיע אל מיטב המקומות המומלצים של ורוצלב כמו למשל Barasch Brothers' Department Store, Galeria Miejska וNew Town Hall אשר נמצאים רק 10 דקות הליכה. דירות הנופש ממוקמות בסמוך ללאטרקציות הרבות שיש לורוצלב להציע.

דירות הנופש נמצא במרחק של חמש דקות הליכה אל Entropia Gallery, בעוד המרחק אל WRO Art Centre הוא כ-20 דקות הליכה. המרחק אל Wroclaw Town Hall הוא עשר דקות הליכה , ובמרחק של 30 דקות נסיעה מן דירות הנופש נמצא נמל התעופה קופרניקוס וורקלאו.


Apartamenty Sun&Snow Rynek

כללי

טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מקלחת

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00



View Larger Map

hotels-seeker.com , ורוצלב בתי מלון, ורוצלב, מלונות בורוצלב, ורוצלב דילים על בתי מלון, השוואת בתי מלון בורוצלב, ורוצלב - ביקורות אורחים , ורוצלב - תמונות של בתי מלון

ורוצלב: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Wroclaw_7.htm
פולין: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/Poland.htm


קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה