יום רביעי, 27 בפברואר 2013

כל המבצעים המיוחדים ב-וואדוביצ'ה, פולין

וואדוביצ'ה, פולין

וואדוביצ'ה

למצוא את הדיל הטוב ביותר מבין מלונות בואדוביצה עם hotels-seeker.com על ידי השוואה של מאות אתרי הזמנות בקליק אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר! עמוד 1 מתוך 1

Padrone Restauracja

Konstytucji 3 Maja 4, ואדוביצה, פולין

המלון ממוקם במרחק נסיעה קצר מלב ואדוביצה ומחיריו לא יקרים, זהו המקום המושלם לחופשה מקסימה וחסכונית.

בPadrone Restauracja תמצאו 9 חדרים מודרניים ושקטים.


Hotel Badura

Ul Venice 4, ואדוביצה, פולין

נמצא במרחק נסיעה של מספר דקות מלב ואדוביצה , המלון מציע חניה ואינטרנט על חוטי ללא תשלום.

Hotel Badura מציע בריכת שחייה, מרכז עסקים ומעלית. במלון יש מגרש משחקים, כספת ושירותי כביסה. הצוות המקצועי בעמדת הקבלה זמין עבורכם וישמח לענות לכל שאלה ודרישה שיעלו במשך חופשתכם.

כל החדרים המודרניים של Hotel Badura מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם חדר אמבטיה פרטי, כספת וטלוויזיה עם מסך שטוח. החדרים מכילים ערוצי לווין וטלפון ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים.

בHotel Badura יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, אזור/שולחנות פיקניק, ארוחות צהריים ארוזות

פעילויות

גינה, ביליארד, רכיבת סוסים, מגרש משחקים, מסלולי הליכה

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, שרותי אירועים, כספת, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Villa Del Arte Bed & Breakfast

Ul Jana Iwanskiego 13, ואדוביצה, פולין

הbed and breakfast נמצא לנוחותכם בלב העיר ומהווה בסיס נהדר לשהייתכם בואדוביצה.

Villa Del Arte Bed & Breakfast מציע שירותי כביסה, אינטרנט אל- חוטי חינם ואחסון מזוודות. בנוסף תמצאו לוקרים לציוד סקי וחנייה במקום. הגינה היא המקום המושלם לתפוס שלווה.

החדרים המודרנים בVilla Del Arte Bed & Breakfast כוללים פינת קפה ותה, כבלים / לוויין וטלוויזיה. משכימי קום יוכלו להנות מארוחת בוקר עשירה בחדרים.

בבר של Villa Del Arte Bed & Breakfast תמצאו מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. בנוסף פועלת בbed & breakfast מסעדה.

מיקום ה-bed and breakfast מאפשר לאורחים להגיע לרוב המקומות המעניינים שבאזור ברגל. המרחק של נמל התעופה ג'ון פול ה-2 קראקוב-באליצה מן ה-bed and breakfast הוא רק 60 דקות ברכב.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, ארוחת בוקר בחדר, אח

פעילויות

גינה

שירותים

שירותי כביסה, אחסון מזוודות

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Apartament Mickiewicza

Ul Adama Mickiewicza 19, ואדוביצה, פולין

דירות הנופש ממוקמות באופן אידיאלי במרכז העיר ומהוותנקודת פתיחה מצויינתלביקורכם בואדוביצה.

הדירות הנוחות בApartament Mickiewicza כוללים טלוויזיה, כבלים / לוויין ומטבחון. כל דירה מכילה גם מכונת קפה, מיקרוגל ומרפסת. ישנה גם גישה אלחוטית על חשבון הבית.

מיקום דירות הנופש אידיאלי עם כל האטרקציות המרכזיות שנמצאות בקרבת מקום. המרחק של נמל התעופה ג'ון פול ה-2 קראקוב-באליצה מן דירות הנופש הוא רק 50 דקות במכונית.

כללי

חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדרים משפחתיים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון. במלון קיים חיבור אינטרנט דרך מודם/ חיבור טלפון

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Conference and Holiday Center Kocierz

Beskidzka 206, אנדריקוב, פולין

Conference and Holiday Center Kocierz מציע סאונה, בריכה פנימית ומעלית. במלון יש מגרשי טניס, מגרש משחקים ומרכז עסקים. מתקני הפנאי של Conference and Holiday Center Kocierz כוללים ראקט בול ופעילויות שלג.

החדרים הנעימים בהמלון מכילים טלפון. החדרים מעוצבים בסגנון מסורתי.

הבר של Conference and Holiday Center Kocierz מציע מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה.

ישנה חניה ללא תשלום עבור האורחים שמגיעים למלון עם אוטו. המרחק מנמל התעופה ג'ון פול ה-2 קראקוב-באליצה הינו 70 דקות במכונית.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מייבש שיער, מקלחת

פעילויות

בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, מגרשי טניס, סאונה, אמבט ספא / ג'קוזי, אופניים, מועדון לילה, מגרש משחקים, ג'קוזי, מסאז', בריכה מקורה

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, שרותי אירועים, השכרת אופניים, חנויות, מכונת צילום , שרותי פקס, חנות מזכרות/מתנות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Hotel Barka

Partyzantów 6A, קאלוואריה זבז'ידווסקה, פולין

המלון ממוקם במרחק נסיעה קצר מלב קאלוואריה זבז'ידווסקה ותעריפיו הוגנים, זהו המקום המושלם לחופשה נהדרת וחסכונית.

Hotel Barka מציע קונסיירז', ניקוי יבש ובריכה. בנוסף תמצאו מגרש כדורגל, המרת מטבע זר ושירותי כביסה. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לתת המלצות ולסייע בתכנון שהייתכם בקאלוואריה זבז'ידווסקה ולהמליץ על מסעדות מקומיות.

כל החדרים הגדולים של המלון ממוזגים ומכילים כספת, חדר אמבטיה פרטי וכבלים / לוויין. כל חדר מציע גם טלפון ומגהץ. בנוסף יש מגוון חדרים מרווחים המיועדים לשהייה של משפחות.

בHotel Barka יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. את ארוחת הבוקר אפשר לקבל בחדר. שרות החדרים זמין בשעות קבועות במשך היום.

נמל התעופה ג'ון פול ה-2 קראקוב-באליצה ממוקם במרחק קצר של 40 דקות נסיעה במכונית. הצוות בעמדת ההזמנות יכול להזמין סיורים לאתרים פופולריים במהלך חופשתכם בקאלוואריה זבז'ידווסקה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, אמבט ספא / ג'קוזי, גינה, מגרש כדורגל, ביליארד, מסלולי הליכה, בריכה חיצונית

שירותים

קונסיירז', ניקוי יבש, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מכונת צילום , שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, צחצוח נעליים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Czarny Gron

Osiedle Praciaki 91, טרגניצה, פולין

Czarny Gron מציע מגרשי טניס, אינטרנט אל- חוטי חינם ומרכז עסקים. השרותים כוללים בין השאר חנייה במקום ומגרש משחקים. הצוות בדוכן הקבלה נכון לעזור בכל בקשה שתהיה לכם בזמן השהות במלון.

כל החדרים המודרניים של Czarny Gron מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיית פלזמה/ LCD, כבלים / לוויין ומטבחון. בנוסף החדרים מכילים פינת קפה ותה ומקרר.

מסעדת המלון מציעה תפריט מקורי ואווירה ייחודית.

כללי

מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדרים משפחתיים

פעילויות

מגרשי טניס, אופניים, מגרש משחקים, מסלולי הליכה, סולריום

שירותים

מרכז עסקים, שרותי אירועים, השכרת אופניים

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


River Park

Ul Parkowa 8, זאטור, פולין

במקום River Park יש מגרשי טניס, מסלול גולף, ומגרש משחקים.

בחדרים המרווחים של River Park תיהנו מחדר אמבטיה פרטי ומטבח מאובזר.

בנוסף פועלים בRiver Park מסעדה ובר.

כללי

מסעדה, חדרים ללא עישון, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

מגרשי טניס, מסלול גולף, אופניים, הטלת חצים, מיני-גולף, מגרש משחקים

שירותים

השכרת אופניים

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Radocza Park Active & Spa

Parkowa 1, זאטור, פולין

Radocza Park Active & Spa מציע מעלית, סלון יופי וסאונה. במלון תמצאו מגרש משחקים, מרכז בריאות וספא ומועדון כושר. בנוסף יש מספרה בתוך שטח המלון.

בחדרים האלגנטיים ומרווחים של Radocza Park Active & Spa תמצאו חדר אמבטיה פרטי, כספת וטלוויזיה עם מסך שטוח. החדרים מעוצבים ומכילים טלפון ומקרר ובנוסף הם ממוזגים. בנוסף יש מספר חדרים מרווחים המיועדים לאירוח משפחות.

המסעדה של Radocza Park Active & Spa מגישה תפריט פולני נהדר ומבטיחה לאורחיה ערב מהנה מבלי לצאת מן המלון. האורחים מוזמנים לשבת ולהירגע בבר של המלון. ארוחת הבוקר מוגשת מידי בוקר בחדר האוכל וניתן להזמינה ל לחדר.

במלון ישנה חניה על חשבון הבית עבור האורחים שמגיעים ברכב. המרחק מנמל התעופה ג'ון פול ה-2 קראקוב-באליצה הוא רק 50 דקות במכונית.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

חדר כושר, ספא /מכון יופי, סאונה, אמבט ספא / ג'קוזי, גינה, אופניים, מגרש משחקים, מסלולי הליכה, טרקלין, מתקני כושר, מסאז', סולריום, ספא ומכון בריאות, ספר/מכון יופי, סלון יופי

שירותים

מעלית, כספת, השכרת אופניים, חנויות, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, חנויות במלון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Park Hotel Lyson

Wadowicka 169A, אינוואוט, פולין

המלון נמצא במרחק 5 דקות נסיעה ממרכז אינוואוט ותעריפיו הוגנים, זהו המקום האידיאלי לחופשה מקסימה וחסכונית.

אורחי המלון יכולים להירגע בג'קוזי וסאונה או לקבוע תור למסז'. יש גם ציוד לברביקיו ואזור לפיקניק להנאת האורחים. לנוחיות האורחים, הPark Hotel Lyson נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

כל אחד מהחדרים האלגנטיים של Park Hotel Lyson מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, כבלים / לוויין וכספת. החדרים גדולים ומכילים פינת קפה ותה, חדר אמבטיה פרטי וטלפון ובנוסף הם ממוזגים. ישנה גם גישה אלחוטית ללא עלות.

בבר של Park Hotel Lyson תמצאו מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. את ארוחת הבוקר ניתן להזמין אל החדר. שרות החדרים פועל בשעות קבועות במשך היום.

במלון ישנה חניה ללא תשלום עבור האורחים שמגיעים בנהיגה. המרחק מנמל התעופה ג'ון פול ה-2 קראקוב-באליצה הוא רק 60 דקות נהיגה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, גישה לכסא גלגלים, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, אזור/שולחנות פיקניק, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

חדר כושר, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, סיוע רפואי זמין, סאונה, גינה, רכיבת סוסים, מגרש משחקים, מסלולי הליכה, מתקני כושר, ג'קוזי, מסאז', משחקי וידאו

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירותי מזכירות, חדרי דיונים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, ציוד אודיו/וידאו, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צחצוח נעליים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00



View Larger Map

hotels-seeker.com , ואדוביצה בתי מלון, ואדוביצה, מלונות בואדוביצה, ואדוביצה דילים על בתי מלון, השוואת בתי מלון בואדוביצה, ואדוביצה - ביקורות אורחים , ואדוביצה - תמונות של בתי מלון

וואדוביצ'ה: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Wadowice_1.htm
פולין: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/Poland.htm


קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה