יום רביעי, 27 בפברואר 2013

מבצעים בדקה התשעים ותשע ב-דאנסק, פולין

דאנסק, פולין

דאנסק

למצוא את הדיל הטוב ביותר מבין מלונות בגדנסק עם hotels-seeker.com על ידי השוואה של מאות אתרי הזמנות בקליק אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר! עמוד 9 מתוך 14

Apartament Gdansk Sw. Ducha

דירות הנופש יושבות במרכז של גדנסק ורק הליכה קצרה אל Baltic Sea Culture Centre. Apartament Gdansk Sw. Ducha נמצא במרחק 5 דקות הליכה מכל האטרקציות כולל Amber Museum, Gdansk Main Town Hall וNeptune Fountain Gdansk.

כל דירה מאובזרת בקפידה על מנת לאפשר לכם את הנוחות המירבית ומציעה טלוויזיה, מטבחון ופינת אוכל בחדר.

דירות הנופש ממוקמות לא רחוק ממגוון מקומות בילוי פופולריים, בקרבת מקום תמצאו ברים, מועדונים ומסעדות אופנתיות. באזור בו ממוקמות דירות הנופש תמצאו מבחר פעילויות ואטרקציות, בין השאר Central Maritime Museum במרחק של פחות מ 10 דקות נסיעה.

כללי

מטבחון, טלוויזיה, מקלחת, חדרים משפחתיים

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Apartament Dune Neptun Park

Wypoczynkowa 8/13, גדנסק, פולין

Apartament Dune Neptun Park מציע טראסה, אינטרנט אל- חוטי חינם ומעלית. מתקני הפנאי של Apartament Dune Neptun Park כוללים פעילויות ימיות וגלישת רוח.

הדירות מאובזרות בטלוויזיה, מטבחון וכבלים / לוויין. בין השאר, תמצאו בדירות מיקרוגל ומקרר.

מתוך מבחר אתרי התיירות הפופולריים אשר בקרבת דירות הנופש תמצאו גם את Baltic State Opera וManhattan shopping centre. נסיעה של 10 דקות מדירות הנופש תביא אתכם אל היריד הבינלאומי של גדאנסק, Alfa Centrum וSierakowskich Court.

כללי

מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, מיקרוגל, טלוויזיה, מיטת תינוק, חדרים משפחתיים

פעילויות

גלישת רוח, אופניים, פעילויות ימיות, מסלולי הליכה, סולריום

שירותים

מעלית, השכרת אופניים

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Pokoje Kwatery Gdansk

כללי

חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה, חדר אמבטיה משותף

פעילויות

גינה

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Willa Marinara

כללי

חדרים ללא עישון, מקרר, פינת קפה ותה, חדרים משפחתיים

פעילויות

גינה

שירותים

אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Hostel Przy Targu Rybnym

המיקום המרכזי של Hostel Przy Targu Rybnym יאפשר לכם לראות את מיטב המקומות המומלצים של גדנסק כמו למשל Gdansk Main Town Hall, Dlugie Pobrzeze וArcheological Museum Gdansk אשר נמצאים רק 10 דקות הליכה.

Hostel Przy Targu Rybnym מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף אחסון מזוודות. בHostel Przy Targu Rybnym ישנה מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם. ובנוסף האכסניה גם מספקת גישה לאינטרנט אלחוטי.

כל החדרים המודרניים של Hostel Przy Targu Rybnym מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כספת, חדר אמבטיה פרטי וטלוויזיה. בין השאר, תמצאו בחדרים מקרר ופינת קפה ותה. בחדר האמבטיה המשותף תמצאו מגבות ומקלחת.

על מנת להבטיח התחלה מצויינת ליום, האכסניה מגיש בופה עשיר ומפנק לארוחת בוקר. ואת יתר הארוחות תוכלו לאכול באחת ממבחר המסעדות אשר נמצאות באזור.

הHostel Przy Targu Rybnym ממוקם בסמוך לBaltic Sea Culture Centre. הHostel Przy Targu Rybnym נמצא במרחק של כ- 20 דקות הליכה אל Amber Museum וNeptune Fountain Gdansk.

כללי

חדרים ללא עישון, מקרר, פינת קפה ותה, טלוויזיה, מגבות, חדר אמבטיה משותף, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

אופניים

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, כספת, השכרת אופניים, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Hotel Parnas Old Town

Ulica Spichrzowa 27, גדנסק, פולין

נמצא במרכז העיר ורק מספר דקות הליכה לDlugie Pobrzeze, המלון מציע שרות נוח, נעים ומיקצועי. Hotel Parnas Old Town נמצא במרחק 5 דקות הליכה מכל האטרקציות כולל Gdansk Main Town Hall וNeptune Fountain Gdansk.

Hotel Parnas Old Town מציע שירותי כביסה, מעלית וניקוי יבש. במלון יש אחסון מזוודות, חניה מקורה ומכבסה אוטומטית במטבעות. הצוות המקצועי ישמח להזמין עבורכם סיורים מודרכים בגדנסק ולהציע רעיונות לבתי קפה ומסעדות בעיר.

בחדרים המרווחים של Hotel Parnas Old Town תיהנו מכבלים / לוויין, מגהץ וטלוויזיה. בכולם תמצאו טלפון. כל החדרים הממוזגים של הHotel Parnas Old Town חסינים לרעש.

הHotel Parnas Old Town ממוקם בסמוך לArcheological Museum Gdansk. במרחק 20 דקות הליכה נמצאים Baltic Sea Culture Centre וAmber Museum.

כללי

שירות חדרים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מקלחת, חדרים משפחתיים

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, גינה

שירותים

מעלית, ניקוי יבש, שירותי כביסה, מכונת צילום , שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Lucky Hostel

Ulica Ksiedza Robaka 3, גדנסק, פולין

החדרים הנוחים בLucky Hostel מכילים כספת. גם לילדים לא יהיה רגע דל, בין שאר האטרקציות הם כמובן ישמחו לשבת וליהנות ממבחר רחב של משחקי וידאו.

Gdansk Lech Walesa Airport (GDN) ממוקם במרחק קצר של 20 דקות נסיעה ברכב. Amber Museum, Johannes Hevelius Monument וDlugie Pobrzeze ממוקמים במרחק של 10 דקות נהיגה.

כללי

טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מגבות, מקלחת

פעילויות

ביליארד, משחקי וידאו

שירותים

כספת

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Apartamenty Sopot

Lokietka 49-51, סופוט, פולין

בדירות נופש Apartamenty Sopot יש אינטרנט אל- חוטי חינם, סאונה, ובנוסף מעלית. המרחק למרכז העיר סופוט הוא רק 10 דקות נהיגה.

Apartamenty Sopot מציע אחסון מזוודות, מגרש משחקים ומועדון כושר. בApartamenty Sopot ישנה מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם להנות מכל רגע במהלך חופשתכם. אורחים שרוצים לעשות כושר במהלך שהייתם בהדירות נופש ישמחו לדעת שהמקום מפעיל חדר כושר.

כל דירה מאובזרת בקפידה על מנת לאפשר לכם את הנוחות המירבית וכוללת מטבחון, טלוויזיה עם מסך שטוח ומרפסת. כמו כן, תמצאו בדירות כספת, טלפון וספת מיטה.

מקומות אטרקטיביים מגוונים ופופולריים נמצאים במרחק הליכה קצר מדירות הנופש. חנויות, מסעדות ומוקדי תרבות נמצאים במרחק קצר מן דירות נופש.

כללי

חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, טלוויזיה, מגבות, חדרים לסובלים מאלרגיות, חדרים משפחתיים

פעילויות

חדר כושר, סאונה, מגרש משחקים, מסלולי הליכה, מתקני כושר, אמבטיית אדים

שירותים

מעלית, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Hotel Bursztyn Sopot

המלון ממוקם במרחק נסיעה קצר מלב סופוט ומחיריו אטרקטיביים, זהו המקום האידיאלי לחופשה מקסימה וחסכונית.

במלון יש שטח פיקניק וברביקיו, מגרש משחקים ואינטרנט אל- חוטי חינם. השרותים כוללים בין השאר מגרש למשחק בדמינטון וספריה. המלון ידידותי לחיות הבית של אורחיו.

כל החדרים המודרניים של Hotel Bursztyn Sopot מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם פינת קפה ותה וטלוויזיה.

הבר של Hotel Bursztyn Sopot מציע מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

באזור המקיף את המלון יש מגוון של בתי קפה ומסעדות.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מקלחת, מיטת תינוק, אזור/שולחנות פיקניק, חדרים משפחתיים

פעילויות

אופניים, הטלת חצים, מגרש משחקים, כדורעף, מסלולי הליכה

שירותים

שרותי אירועים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Kobza Haus

את Kobza Haus תמצאו במרכז גדנסק, מספר דקות הליכה אל Dlugie Pobrzeze ו-10 דקות הליכה אל Archeological Museum Gdansk. המלון הגדול נמצא במרחק 5 דקות הליכה אל Gdansk Main Town Hall וNeptune Fountain Gdansk.

במלון יש קבלה הפועלת 24 שעות, קונסיירז' ומעלית. בKobza Haus ישנה מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם לנצל כל רגע של חופשתכם. אינטרנט אל חוטיבחינם מוצע לכלל האורחים.

בחדרים הגדולים ומודרנים של Kobza Haus תיהנו ממיני בר, כבלים / לוויין וטלוויזיה עם מסך שטוח. בכולם תמצאו טלפון. כמה מן החדרים הינם מרווחים במיוחד והם מיועדים לאירוח משפחות.

בKobza Haus יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. מידי בוקר מוגש בופה לארוחת בוקר בחדר האוכל של המלון. בנוסף הינכם יכולים ליהנות ממבחר הברים ומקומות הבילוי שבאזור.

Gdansk Lech Walesa Airport (GDN) ממוקם במרחק קצר של 20 דקות נסיעה במכונית. Baltic Sea Culture Centre וAmber Museum נמצאים במרחק של 20 דקות הליכה בלבד מהמלון.

כללי

מסעדה, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדרים לסובלים מאלרגיות, חדרים משפחתיים

שירותים

קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שירות השכמה, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Midtown Hostel Gdansk

Podwale Staromiejskie 105/106, גדנסק, פולין

נמצאות בלב העיר ורק 5 דקות הליכה לJohannes Hevelius Monument, האכסניה מציעות שרות נוח, נעים ומיקצועי. האכסניה הנוחה ממוקמת בסמוך למקומות המעניינים שלגדנסק יש להציע.

באכסניה יש אחסון מזוודות, אינטרנט אל- חוטי חינם ומגרש כדורגל. כחלק מהשרותים של האכסניה, הינכם יכולים להשכיר מחשבים לשימוש אישי לצרכי פנאי או עבודה. הצוות המקצועי בעמדת הקבלה זמין עבורכם וישמח לענות לכל שאלה ודרישה שיעלו במשך שהייתכם.

כל החדרים המודרניים של Midtown Hostel Gdansk מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם נגן די וי די, טלוויזיה ומטבח מאובזר. ובנוסף הוא מכיל מאוורר תקרה, פינת אוכל בחדר ומיקרוגל. ואפשר גם להזמין חדרים ללא עישון.

הMidtown Hostel Gdansk ממוקם בסמוך לחלל הקניות מדיסון, Amber Museum וDlugie Pobrzeze. Baltic Sea Culture Centre נמצא במרחק קצר בלבד.

כללי

מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, נגן DVD, מגבות, מקלחת, בית קפה, חדרים משפחתיים

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, מגרש כדורגל, משחקי וידאו

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, כספת, כספומט, שירותי כביסה, השכרת אופניים, מחשב, שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Villa Zosienka Gdansk

Na Zboczu 105, גדנסק, פולין

בין השרותים והמתקנים שיש בVilla Zosienka Gdansk תמצאו מגרש משחקים, קבלה הפועלת 24 שעות וקונסיירז'. כמו כן תמצאו במקום אחסון מזוודות, המרת מטבע זר ולוקרים לציוד סקי. בVilla Zosienka Gdansk ישנה מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם להנות מכל רגע של חופשתכם. לשימושכם, הרשת האל חוטית זמינה בכל שטחי המקום, כך שתוכלו להיות מעודכנים גם במהלך הטיול שלכם. המקום ידידותי לחיות המחמד של האורחים.

כל החדרים המודרניים של Villa Zosienka Gdansk מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, כבלים / לוויין וחדר אמבטיה פרטי. החדרים מצויידים במגהץ ומכונת קפה ולנוחותכם המקום מציע גם שירות חדרים. בנוסף יש מגוון חדרים מרווחים הערוכים לאירוח משפחות.

המקום ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל Amber Museum ופחות מעשר דקות נסיעה אל Baltic State Opera, Baltic Sea Culture Centre וJohannes Hevelius Monument. ונסיעה קלה מהמקום תביא אתכם אל Great Synagogue Danzig, Golden Gate Gdansk וNational Museum.

כללי

שירות חדרים, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים, ידידותי לקהילה הגאה

פעילויות

גינה, מגרש משחקים, מסלולי הליכה, ג'קוזי, סולריום

שירותים

קונסיירז', עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, המרת מט"ח, מכונת צילום , שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Hostel Gdansk

Spichrzowa 14/1A, גדנסק, פולין

ממוקמת בלב העיר ורק 5 דקות הליכה לDlugie Pobrzeze, האכסניה מציעה שרות נוח, נעים ומיקצועי. האכסניה המודרנית נמצאת במרחק 5 דקות הליכה אל Archeological Museum Gdansk.

Hostel Gdansk מציע קבלה הפועלת 24 שעות, אינטרנט אל- חוטי חינם ומעלית. בHostel Gdansk פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם. הצוות בעמדת הקבלה נכון לעזור בכל בקשה שתעלה בליבכם בזמן השהות באכסניה.

בחדרים המודרנים ונוחים של Hostel Gdansk תיהנו מטלוויזיה עם מסך שטוח, פינת קפה ותה ומקרר. החדרים כוללים במכונת כביסה, טלפון ומגהץ ולנוחותכם האכסניה מציעה גם שירות חדרים. המטבח המשותף מכיל את כל הדרוש על מנת שתוכלו לבשל לעצמכם ארוחות בכל זמן שתירצו.

האכסניה נמצאת במרחק כ-10 דקות הליכה אל Gdansk Main Town Hall וNeptune Fountain Gdansk, בעוד Amber Museum וBaltic Sea Culture Centre במרחק של פחות מ-20 דקות הליכה. השהיה בHostel Gdansk תבטיח לכם מיקום מושלם קרוב לסצנת המועדונים של גדנסק.

כללי

שירות חדרים, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרים משפחתיים, ידידותי לקהילה הגאה

פעילויות

מסלולי הליכה

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שירותי כביסה, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Villa Anna

Rydygiera 10, גדנסק, פולין

במרחק של 10 דקות נסיעה תמצאו מגוון אתרים תיירותיים כמו Baltic Sea Culture Centre, Archeological Museum Gdansk וAmber Museum, ובנוסף תשמחו לדעת שהbed and breakfast מציע חניה בחינם לרווחת האורחים. מרכז העיר דאנסק נמצא במרחק 20 דקות הליכה מה-bed and breakfast. Golden Gate Gdansk, Baltic State Opera וCentral Maritime Museum ממוקמים במרחק של 10 דקות ברכב.

כללי

מסעדה, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

גינה

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Lival Hotel

Mlodziezy Polskiej 10-12, גדנסק, פולין

Lival Hotel מציע סאונה, מעלית וחדר/י ישיבות. כמו כן תמצאו במלון אחסון מזוודות, מרכז עסקים וחניה מקורה. מתקני הפנאי של Lival Hotel כוללים סקי-מים, דיג ופעילויות שלג.

המלון מציע 35 חדרים מרווחים וממוזגים. הם מציעים טלוויזיה, כבלים / לוויין וכספת. כל חדר כולל מיני בר ומקרר.

ארוחת בוקר אנגלית עשירה מוגשת בLival Hotel מידי יום וניתן גם לקבלה בחדר. בבר המלון תוכלו ליהנות מכוסית איכותית ומאווירה נעימה. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

מתוך מבחר המקומות המעניינים אשר ליד המלון תמצאו גם את היריד הבינלאומי של גדאנסק, Alfa Centrum וGdansk Main Town Hall. באזור בו ממוקם המלון תמצאו מבחר פעילויות ויעדים תיירותיים, בין השאר Gdansk Nowy Port Lighthouse במרחק של פחות מ 10 דקות נסיעה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, פאב, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, סאונה, שייט בסירה, הליכה, אופניים, פעילויות ימיות, דיג, מגרש משחקים, מסלולי הליכה, סקי-מים, סולריום

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, שרותי אירועים, כספת, השכרת אופניים, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 14 ביקורות אורחים
מצאנו 6 ביקורות שאמרו שהם נהנו מהחוף ורק 1 לא נהנו
8 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 7 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
6 אורחים ציינו את גודל החדרים בביקורתם, מתוכם 5 אמרו שהם היו קטנים
מצאנו 5 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס
4 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 3 חשבו שהמחיר היה הוגן
3 אורחים ציינו את נוחות המיטה בביקורתם, 2 אמרו שהמיטות היו נוחות

Pensjonat Wanda

המלון הפופולרי ממוקם ברחוב מרכזי ופופולרי והוא במרחק 10 דקות הליכה אל Lighthouse in Sopot. בPensjonat Wanda תיהנו מתמורה הולמת לכסף שלכם עם מחירים נמוכים ללילה ואינטרנט אלחוטי בחינם.

Pensjonat Wanda מציע מועדון כושר, סאונה ואחסון מזוודות. אם הינכם מעוניינים לשמור על כושר בזמן חופשתכם, תוכלו לנצל את חדר הכושר המאובזר והמיקצועי.

כל החדרים מוארים, מצויידים בטלוויזיה עם מסך שטוח, כספת וחדר אמבטיה פרטי ומשקיפים על הנוף הפנורמי של הים. משכימי קום מוזמנים להנות מארוחת בוקר עשירה בחדרים.

בבר של Pensjonat Wanda תמצאו מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה אינטימית. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

המלון ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל Grodzisko in Sopot ופחות מעשר דקות נסיעה אל Forest Opera. המלון מציע חנייה במקום ובנוסף ניתן להזמין הסעות אל ומנמל התעופה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, חדרים ללא עישון, מקרר, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

חדר כושר, ספא /מכון יופי, סאונה, ביליארד, מתקני כושר, מסאז'

שירותים

שרותי אירועים, כספת, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Pokoje Goscinne Na Zboczu

Ul Na Zboczu 25, גדנסק, פולין

את Pokoje Goscinne Na Zboczu תמצאו במרחק של 20 דקות ממרכז העיר עם חדרים אלגנטיים ומגוון שרותים אטרקטיביים כמו למשל אינטרנט אל- חוטי חינם וחנייה במקום.

בחדרים תמצאו טלוויזיה עם מסך שטוח, כבלים / לוויין וחדר אמבטיה פרטי. כל חדר מצוייד במקרר, פינת קפה ותה ומיקרוגל. בנוסף יש מספר חדרים מרווחים הערוכים לאירוח משפחות.

המקום ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל Johannes Hevelius Monument ופחות מעשר דקות נסיעה אל חלל הקניות מדיסון, Dlugie Pobrzeze וArcheological Museum Gdansk. ונסיעה של חמש דקות מהמקום תביא אתכם אל Amber Museum וBaltic Sea Culture Centre.

כללי

חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מיקרוגל, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, חדרים משפחתיים

פעילויות

הליכה

שירותים

שולחן כתיבה

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Villa Sentoza

Grunwaldzka 89, סופוט, פולין

המלון מציע מחירים נוחים וממוקם באופן אידיאלי רק הליכה קצרה אל Muzeum Sopotu. המלון מציע ספא יום וחדרים מודרנים עם מרפסת פרטית, טלוויזיה עם מסך שטוח ואינטרנט אל- חוטי חינם.

במלון יש מרכז עסקים, מעלית וסאונה. בנוסף תמצאו מגרש משחקים, שירותי בייביסיטר וסלון יופי. הצוות האדיב בעמדת הקבלה זמין עבורכם וישמח להקשיב ולעזור עם כל שאלה ודרישה שיעלו בזמן ביקורכם.

החדרים הנעימים בהמלון מכילים מגהץ, כספת וחדר אמבטיה פרטי. חדרי האמבטיה מציעים מייבש שיער ומקלחת.

בVilla Sentoza יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. ובנוסף יש מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה שנמצאים באזור למלון. ניתן להנות מארוחת הבוקר המגוונת והמפנקת בחדר.

המלון ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל Grodzisko in Sopot ופחות מעשר דקות נסיעה אל Abbot's Palace in Oliwa וForest Opera. המלון נמצא במרחק של כ- 20 דקות הליכה אל Lighthouse in Sopot וSierakowskich Court.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, בית קפה, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

חדר כושר, ספא /מכון יופי, סאונה, מגרש משחקים, מסלולי הליכה, טרקלין, מתקני כושר, מסאז', ספא ומכון בריאות, סלון יופי

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, כספת, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 5 ביקורות אורחים
2 אורחים כתבו ביקורת על החדרים, 2 אמרו דברים טובים

Pica Paca Hotel

Ulica Spichrzowa 20, גדנסק, פולין

המלון מעוצב בסגנון היסטורי ונמצא במרכז גדנסק מציע שרותים רבים, כמו למשל קונסיירז', אינטרנט אל- חוטי חינם וחדר/י ישיבות.

מתקני המלון כוללים שירותי כביסה, חדרי דיונים ומכבסה. בPica Paca Hotel ישנה מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם להנות מכל רגע של חופשתכם. הצוות ישמח לבוא לעזרתכם בתכנון סיורים וטיולים ולסייע בהשכרת רכב.

כל החדרים המודרניים של Pica Paca Hotel מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, כבלים / לוויין ומיני בר. בנוסף החדרים מאובזרים במגהץ וטלפון.

הבר של Pica Paca Hotel מציע מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. ניתן להנות מארוחת הבוקר העשירה והמפנקת בחדר.

המלון ממוקם קרוב למגוון מקומות בילוי פופולריים, בקרבת מקום תמצאו מועדוני ריקודים, פאבים, ומסעדות. המלון מציע חניה חינם ובנוסף ניתן להזמין הסעות אל ומנמל התעופה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, בית קפה, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, גינה, אופניים

שירותים

ניקוי יבש, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, השכרת אופניים, חנויות, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, חנויות במלון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 25 ביקורות אורחים
מתוך 20 ביקורות על המיקום של המלון, 19 אמרו שהוא במיקום נוח
9 אורחים כתבו ביקורת על ארוחת הבוקר, 9 ציינו שהיא הייתה טעימה מאוד
7 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 7 אמרו שהם היו מאוד נקיים
מצאנו 7 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס
6 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 5 חשבו שהמחיר היה הוגן
2 אורחים התייחסו בביקורתם לבר, 2 מצאו שהאווירה והמבחר שם נהדרים

Pokoje Goscinne Gdanskie Spanie

במרחק של כ-10 דקות הליכה למרכז העיר תמצאו את Pokoje Goscinne Gdanskie Spanie עם חדרים ובנוסף אינטרנט אל- חוטי חינם, מכונת קפה ומטבחון.

החדרים הנוחים בPokoje Goscinne Gdanskie Spanie כוללים טלוויזיה, כבלים / לוויין ופינת קפה ותה. הם כוללים מכונת כביסה ומקרר.

Gdansk Lech Walesa Airport (GDN) נמצא במרחק קצר של 20 דקות נסיעה ברכב. המקום ממוקם כ-20 דקות הליכה אל Amber Museum, Baltic Sea Culture Centre וJohannes Hevelius Monument וב-10 דקות נסיעה תוכלו להגיע אל Dlugie Pobrzeze, Archeological Museum Gdansk וCentral Maritime Museum.

כללי

חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, פינת קפה ותה, טלוויזיה, חדרים משפחתיים

פעילויות

גינה

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Old Town Hostel Gdansk

Długa Grobla 7, גדנסק, פולין

בין השרותים והמתקנים שיש בOld Town Hostel Gdansk תמצאו אחסון מזוודות וקבלה הפועלת 24 שעות. הגישה לרשת האלחוטית היא על חשבון הבית. הצוות בעמדת הקבלה הינו מאיר פנים ומקצועי וישמח לעמוד לרשותכם במהלך שהייתכם ולתת מענה לכל צורכיכם. בנוסף יש מיני מרקט בתוך שטח האכסניה.

האכסניה ממוקמת כ-10 דקות הליכה אל Central Maritime Museum וכעשרים דקות של הליכה אל Green Gate Gdansk, Long Market וArcheological Museum Gdansk. במרחק הליכה נמצאים גם Neptune Fountain Gdansk וGdansk Main Town Hall. מרכז העיר גדנסק נמצא במרחק 20 דקות הליכה מהאכסניה. Baltic Sea Culture Centre, Dlugie Pobrzeze וAmber Museum נמצאים גם כן בקרבת מקום.

כללי

חדרים ללא עישון, מקרר, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, מגבות, מקלחת

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, כספת, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Hotel Fahrenheit

המיקום המרכזי של Hotel Fahrenheit יאפשר לכם לראות את מיטב המקומות האטרקטיביים של גדנסק כמו למשל Archeological Museum Gdansk, Dlugie Pobrzeze וGdansk Main Town Hall אשר נמצאים רק 10 דקות הליכה.

Hotel Fahrenheit מציע אינטרנט אל- חוטי חינם, מעלית ואחסון מזוודות. הצוות המקצועי ישמח להזמין עבורכם סיורים מודרכים בגדנסק ולהמליץ על מסעדות ובתי קפה באזור.

החדרים הנוחים בHotel Fahrenheit מכילים טלוויזיה עם מסך שטוח, פינת קפה ותה וכספת. החדרים הממוזגים כוללים מכונת קפה.

הבר של Hotel Fahrenheit מציע מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. בנוסף, המלון מגיש ארוחת בוקר מידי יום.

המלון נמצא כ-10 דקות הליכה אל Baltic Sea Culture Centre, בעוד Amber Museum וNeptune Fountain Gdansk במרחק של פחות מ-20 דקות הליכה. Hotel Fahrenheit מוקף במבחר מסעדות ובתי קפה.

כללי

מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, בית קפה

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, מסאז'

שירותים

מעלית, שרותי אירועים, כספת, שירות הזמנת כרטיסים, אולם נשפים, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Amberhaus

כללי

חדרים ללא עישון, פינת קפה ותה, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

שירותים

שולחן כתיבה

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Apartament Heweliusz

Ul Heweliusza 25/9, גדנסק, פולין

נמצא במיקום מרכזי, Apartament Heweliusz מאפשר גישה קלה אל מרכז הקניות, התרבות והתיירות של גדנסק.

בדירות המרווחות של Apartament Heweliusz תמצאו מרפסת, מטבחון וטלוויזיה עם מסך שטוח. כל דירה מציעה גם מדיח כלים, מכונת כביסה ופינת אוכל בחדר.

Apartament Heweliusz נמצא לנוחותכם קרוב לאזור הקניות של גדנסק. Apartament Heweliusz מוקף במגוון מסעדות ובתי קפה.

כללי

טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, טלוויזיה, חדרים משפחתיים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Hostel Bursztynek Gdansk

Toruńska 16d, גדנסק, פולין

האכסניה ממוקמת בסמוך למרכז העיר ובמרחק 10 דקות הליכה בלבד אל Neptune Fountain Gdansk.

Hostel Bursztynek Gdansk מציע קבלה הפועלת 24 שעות, אינטרנט אל- חוטי חינם ומגרש כדורגל. הצוות הידידותי בדוכן הקבלה זמין עבורכם וישמח לענות לכל שאלה ודרישה שיעלו במהלך שהייתכם.

כל אחד מהחדרים הנוחים של Hostel Bursztynek Gdansk מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם חדר אמבטיה פרטי, טלוויזיה ופינת קפה ותה. המטבח המשותף מאובזר לשרותכם על מנת שתוכלו להכין לעצמכם ארוחות בכל זמן שתירצו.

Gdansk Lech Walesa Airport (GDN) נמצא במרחק של 30 דקות נסיעה ברכב. Dlugie Pobrzeze, Gdansk Main Town Hall וAmber Museum נמצאים במרחק של כ-20 דקות הליכה מהאכסניה.

כללי

חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה, מגבות, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, חדרים משפחתיים

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שולחן כתיבה, אחסון מזוודות

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00



View Larger Map

hotels-seeker.com , גדנסק בתי מלון, גדנסק, מלונות בגדנסק, גדנסק דילים על בתי מלון, השוואת בתי מלון בגדנסק, גדנסק - ביקורות אורחים , גדנסק - תמונות של בתי מלון

דאנסק: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Gdansk_9.htm
פולין: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/Poland.htm


קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה