יום חמישי, 28 בפברואר 2013

השוואת מאות אתרים למלונות מומלצים ב-ורוצלב, פולין

ורוצלב, פולין

ורוצלב

למצוא את הדיל הטוב ביותר מבין מלונות בורוצלב עם hotels-seeker.com על ידי השוואה של מאות אתרי הזמנות בקליק אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר! עמוד 5 מתוך 7

Apartament Nad Odra

Ulica Jagiełły 3, ורוצלב, פולין

את Apartament Nad Odra תמצאו במרחק של 20 דקות ממרכז העיר עם דירות נעימות ומגוון שרותים אטרקטיביים כמו למשל אינטרנט אל- חוטי חינם, מעלית ומגרש כדורגל.

כל דירה מאובזרת בקפידה על מנת לאפשר לכם את הנוחות המירבית ומכילה טלוויזיה עם מסך שטוח, מקרר ומטבחון. כל דירה מציעה בין השאר ערוצי לווין ומכונת כביסה.

הבר של Apartament Nad Odra מציע מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. בנוסף ישנם מגוון בתי קפה ומסעדות הנמצאים בשכנות.

מיקום דירות הנופש נוח ביותר עם יעדים תיירותיים רבים הנמצאים בקרבת מקום.

כללי

חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, טלוויזיה, מקלחת

שירותים

מעלית, חנויות, חנויות במלון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Absynt Hostel

נמצא במיקום מרכזי, Absynt Hostel מאפשר גישה קלה אל למרכזי התרבות ולאטרקציות של ורוצלב.

באכסניה תמצאו אחסון מזוודות, אינטרנט אל- חוטי חינם ומעלית. כחלק משרותי האכסניה, הינכם מוזמנים להשכיר מחשבים לתקופת השהייה במקום. הצוות בעמדת הקבלה נכון לעזור בכל בקשה שתעלה בליבכם בזמן השהות באכסניה.

כל אחד מהחדרים המודרנים של Absynt Hostel מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, מטבחון וכבלים / לוויין. החדרים נוחים ומכילים פינת קפה ותה, כספת ומרפסת ובנוסף הם ממוזגים.

המיקום במרכז אזור הבילויים של ורוצלב מבטיח שפע מסעדות מעולות ובתי קפה טרנדיים עם אווירה נהדרת.

כללי

מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, טלוויזיה, מגבות, מקלחת, מכונות אוטומטיות, חדרים משפחתיים

פעילויות

מועדון לילה

שירותים

מעלית, כספת, מחשב, שולחן כתיבה, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Boogie Hostel

Ruska 35, ורוצלב, פולין

האכסניה נמצאת בסמוך למרכז העיר ורוצלב ורק הליכה קצרה אל Military Museum. בBoogie Hostel תיהנו מתמורה הולמת לכסף שלכם עם תעריפים נמוכים ללילה ואינטרנט אל-חוטי על חשבון הבית.

Boogie Hostel מציע מכבסה, שירותי כביסה וקונסיירז'. שירותי האכסניה כוללים חדר טלוויזיה, אחסון מזוודות ושירות הזמנת כרטיסים. הצוות בעמדת הקבלה הינו אדיב ומקצועי וישמח לעמוד לרשותכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה. בBoogie Hostel ישנה מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם להנות מכל רגע במהלך חופשתכם. ובנוסף תמצאו בין מתקני האכסניה חנות מזכרות/מתנות.

כל החדרים המודרניים של Boogie Hostel מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, כבלים / לוויין וכספת. החדרים מצויידים בפינת קפה ותה ולנוחותכם האכסניה מציעה גם שירות חדרים. היא מציעה חדרים מרווחים שמאורגנים במיוחד לנוחיות משפחות.

הבר של Boogie Hostel מציע מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. בנוסף הינכם יכולים ליהנות ממגוון הברים ובתי הקפה שבאזור.

האכסניה נמצאת כ-10 דקות הליכה אל Galeria Miejska, Wroclaw Town Hall וWroclaw Palace, בעוד Capitol Musical Theatre, Barasch Brothers' Department Store וWroclaw Philharmonic במרחק של פחות מ-20 דקות הליכה. גם New Town Hall וWroclaw Contemporary Theatre נמצאים במרחק הליכה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, בית קפה, מכונות אוטומטיות, חדרים משפחתיים

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

שירותים

קונסיירז', מעלית, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירותי כביסה, חנויות, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, חנויות במלון, חנות מזכרות/מתנות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 44 ביקורות אורחים
6 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 6 חשבו שהמחיר היה הוגן
מתוך 7 ביקורות על הצוות, 7 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס
7 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 7 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
3 אורחים ציינו בביקורתם את ארוחת הבוקר, 3 אמרו שהיא הייתה טעימה
מצאנו 3 ביקורות שאמרו שהחדרים היו נוחים
מתוך 3 ביקורות על האינטרנט, 2 אמרו שהוא היה חינם

Hotel GEM Wroclaw

Baudouina de Courtenay 16, ורוצלב, פולין

Hotel GEM Wroclaw מציע סאונה, מעלית ובריכה פנימית. בין השאר תמצאו במלון אינטרנט אל- חוטי חינם, מרכז עסקים ומגרשי טניס. אורחים המעוניינים להתאמן במהלך שהייתם בהמלון ישמחו לשמוע שבמקום פועל חדר כושר.

בHotel GEM Wroclaw תמצאו 55 חדרים מודרניים ושקטים. חדרי האמבטיה הפרטיים מכילים מקלחת ומייבש שיער. משכימי קום יוכלו להנות מארוחת בוקר עשירה בחדרים.

המסעדה של Hotel GEM Wroclaw מגישה תפריט בין-לאומי נפלא ומבטיחה לאורחיה ערב מהנה ללא צורך לצאת מן המלון. בבר תמצאו מגון רחב של משקאות איכותיים.

נמל התעופה קופרניקוס וורקלאו נמצא במרחק של 40 דקות נסיעה. Cathedral of St. John the Baptist in Wroclaw, Raclawice Panorama וWroclaw Fountain נמצאים במרחק 10 דקות נסיעה ברכב.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, מגרשי טניס, סאונה, גינה, מגרש משחקים, מתקני כושר, ג'קוזי, בריכה מקורה

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, שרותי אירועים, כספת, חנויות, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, חנות מזכרות/מתנות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Cinnamon Hostel Wroclaw

האכסניה ממוקמת באופן מושלם בלב העיר, דקה הליכה אל WRO Art Centre והליכה קצרה של 5 דקות אל Barasch Brothers' Department Store וNew Town Hall. האכסניה הרגועה ממוקמת בסמוך ללאטרקציות הרבות שיש לורוצלב להציע.

באכסניה תמצאו קונסיירז', קבלה הפועלת 24 שעות ואינטרנט אל- חוטי חינם. בCinnamon Hostel Wroclaw פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם להנות מכל רגע של חופשתכם. הצוות בעמדת הקבלה הינו ידידותי ומקצועי וישמח לעמוד לרשותכם במהלך שהייתכם ולענות לכל צורכיכם.

כל אחד מהחדרים המרווחים של Cinnamon Hostel Wroclaw מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה עם מסך שטוח, כספת ומטבחון. במקלחת המשותפת תמצאו מייבש שיער, מקלחת ומגבות.

על מנת להבטיח התחלה טובה ליום, האכסניה מגיש ארוחת בוקר קונטיננטלית עשירה ומפנקת. בנוסף פועלת באכסניה מסעדה.

האכסניה ממוקמת לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של ורוצלב, כמו למשל Galeria Miejska וRenoma שנמצא במרחק של 10 דקות הליכה בלבד. המרחק של נמל התעופה קופרניקוס וורקלאו מן האכסניה הוא רק 30 דקות באוטו.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, מטבחון, מייבש שיער, טלוויזיה, מגבות, חדר אמבטיה משותף, מקלחת, מכונות אוטומטיות

פעילויות

אופניים

שירותים

קונסיירז', עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, כספת, השכרת אופניים, מחשב, שרותי פקס, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Hotel Olimpia Wroclaw

Paderewskiego 35, ורוצלב, פולין

Hotel Olimpia Wroclaw מציע מרכז עסקים, אינטרנט אל- חוטי חינם וקונסיירז'. במלון יש טראסה, אחסון מזוודות ומגרש משחקים. הצוות בדוכן הקבלה נכון לעזור בכל בקשה שתעלה בליבכם בזמן השהות במלון.

כל החדרים המודרניים של Hotel Olimpia Wroclaw מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כספת, טלוויזיה וכבלים / לוויין. כמו כן, תמצאו בחדרים מקרר, טלפון וחדר אמבטיה פרטי. משכימי קום מוזמנים להנות מארוחת בוקר מפנקת בחדרים.

בHotel Olimpia Wroclaw יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון.

המלון ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל Wroclaw Fountain ופחות מעשר דקות נסיעה אל National Museum. Muzeum Etnograficzne וGaleria Dominikanska ממוקמים במרחק של 20 דקות נהיגה מHotel Olimpia Wroclaw.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

גינה, אופניים, מגרש משחקים, מסלולי הליכה, סולריום

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', שרותי אירועים, כספת, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Avantgarde Hostel Wroclaw

Ulica Kosciuszki 55, ורוצלב, פולין

נמצא במיקום מרכזי, Avantgarde Hostel Wroclaw מאפשר גישה קלה אל למרכזי התרבות ולאטרקציות של ורוצלב. האכסניה מדורגת 3 כוכבים וממוקמת באופן אידיאלי סמוך לכל האתרים שמומלץ לבקר בזמן השהות בורוצלב.

החדרים מצויידים היטב על מנת להבטיח לכם שהייה נוחה ומציעים טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. המטבח המשותף מכיל את כל הדרוש על מנת שתוכלו לבשל לעצמכם ארוחות בכל שעות היום.

כללי

חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, נגן DVD, מגבות, מקלחת, מכונות אוטומטיות

שירותים

כספת, מחשב, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Actica Apart

Nowa 2A, Stare Miasto, ורוצלב, פולין

נמצא במיקום מרכזי, Actica Apart מאפשר גישה קלה אל מרכז הקניות, התרבות והתיירות של ורוצלב.

שרותי דירות הנופש כוללים אינטרנט אל- חוטי חינם, מעלית ואחסון מזוודות. בActica Apart פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם להנות מכל רגע במהלך חופשתכם.

הדירות מאובזרות בקפידה על מנת לספק נוחות מקסימלית ומציעות מטבחון, נגן די וי די וטלוויזיית פלזמה/ LCD. כל דירה מצויידת במקרר ומכונת כביסה.

בסביבת Actica Apart תמצאו את החנויות ובתי הקפה הפופולריים של העיר. אורחי ההדירות נופש נהנים מחניה בחינם.

כללי

פתוח לחיות מחמד, מקרר, מטבחון, מייבש שיער, טלוויזיה, נגן DVD

שירותים

מעלית, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Flower Power Hostel & Eko-lokum

Flower Power Hostel & Eko-lokum מציע שטח פיקניק וברביקיו, ספריה ואינטרנט אל- חוטי חינם. האכסניה כולל חנות מזכרות/מתנות.

בחדרים המוארים ומעוצבים של Flower Power Hostel & Eko-lokum תיהנו ממטבח מאובזר, מרפסת וטלוויזיה. תמצאו בהם כספת ומקרר. במקלחת המשותפת תמצאו מקלחת.

Flower Power Hostel & Eko-lokum נמצא באופן מושלם קרוב למיתחם הקניות של ורוצלב. האכסניה ממוקמת כ-20 דקות הליכה אל Old Jewish Cemetery וב-10 דקות נסיעה תוכלו להגיע אל Renoma וBarasch Brothers' Department Store.

כללי

פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה, מקלחת, אזור/שולחנות פיקניק

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, גינה, אופניים, סולריום, משחקי וידאו

שירותים

כספת, השכרת אופניים, חנויות, חנות מזכרות/מתנות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Hostel Bemma

האכסניה נמצאת בסמוך למרכז העיר ובמרחק 10 דקות הליכה בלבד אל Cathedral of St. John the Baptist in Wroclaw.

Hostel Bemma מציע המרת מטבע זר, אחסון מזוודות ואינטרנט אל- חוטי חינם. בנוסף יש ספריה.

החדרים הנוחים בHostel Bemma מכילים פינת אוכל בחדר ומקרר.

מיקום האכסניה נוח ביותר עם כל האטרקציות המרכזיות שנמצאות במרחק קצר. Galeria Miejska, WRO Art Centre וEntropia Gallery נמצאים במרחק של פחות מ-10 דקות נסיעה ברכב.

כללי

חדרים ללא עישון, מקרר, חדר אמבטיה משותף

פעילויות

אופניים, פעילויות ימיות, שייט בקאנו, מסלולי הליכה

שירותים

המרת מט"ח, אחסון מזוודות

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Hotel Slask

Oporowska 60, ורוצלב, פולין

Hotel Slask מציע מעלית, אינטרנט אל- חוטי חינם ומרכז עסקים. במלון תמצאו אחסון מזוודות, מועדון כושר וכספת. הצוות הידידותי בעמדת הקבלה עומד לשרותכם וישמח לענות לכל שאלה ודרישה שיעלו במשך שהייתכם.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Hotel Slask מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כספת, טלוויזיה עם מסך שטוח ומטבחון. הם כוללים טלפון וחדר אמבטיה פרטי. וניתן גם להזמין חדרים ללא עישון.

בHotel Slask יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מטבחון, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחות צהריים ארוזות, מכונות אוטומטיות

פעילויות

חדר כושר, מתקני כושר, סולריום

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, שרותי אירועים, כספת, מכונת צילום , שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Good Night in Wroclaw Virgo Taurus

Kuznicza 63/64, ורוצלב, פולין

דירות הנופש יושבות במרכז העיר ובמרחק הליכה קצרה אל Barasch Brothers' Department Store וNew Town Hall, הן מציעות שרות מקצועי וידידותי. דירות הנופש המודרניות נמצאת רק מספר דקות הליכה אל Entropia Gallery.

הדירות הנוחות בGood Night in Wroclaw Virgo Taurus מכילים טלוויזיה עם מסך שטוח.

דירות הנופש ממוקמות לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של ורוצלב, כמו למשל WRO Art Centre, Galeria Miejska וRenoma שנמצא במרחק של 10 דקות הליכה בלבד. Good Night in Wroclaw Virgo Taurus מוקף במבחר מסעדות ובתי קפה.

כללי

טלוויזיה, נגן DVD

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Dizzy Daisy Hostel Wroclaw

Plac Grunwaldzki 63, ורוצלב, פולין

באכסניה Dizzy Daisy Hostel Wroclaw תמצאו אינטרנט אל- חוטי חינם, בריכת שחייה, ובנוסף שירותי כביסה. היא ממוקמת לנוחותכם במרחק של 10 דקות נסיעה למרכז העיר ורוצלב.

שרותי האכסניה כוללים חנייה במקום, אחסון מזוודות ושטח פיקניק וברביקיו. האכסניה שמחה לפתוח דלתותיה לחיות הבית של אורחיה.

החדרים הנוחים בDizzy Daisy Hostel Wroclaw כוללים מקרר ומטבח מאובזר. חדרי האמבטיה מכילים מקלחת.

Dizzy Daisy Hostel Wroclaw נמצא לנוחותכם קרוב לאזור הקניות של ורוצלב. ישנם הרבה ברים ובתי קפה במרחק הליכה.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, מקרר, חדר אמבטיה משותף, מקלחת, אזור/שולחנות פיקניק, מכונות אוטומטיות, חדרים משפחתיים

פעילויות

בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים

שירותים

שירותי כביסה, אחסון מזוודות

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Marshal Hotel

Pilsudskiego 104, ורוצלב, פולין

נמצא במיקום מרכזי, Marshal Hotel מציע גישה קלה אל למרכזי התרבות ולאטרקציות של ורוצלב. בMarshal Hotel תיהנו מתמורה טובה לכסף שלכם עם מחירים נמוכים לחדר ואינטרנט אל-חוטי ללא תוספת תשלום.

Marshal Hotel מציע חדר/י ישיבות, מעלית וקונסיירז'. במלון תמצאו סלון יופי, ניקוי יבש ומרכז עסקים. אורחים המחפשים מלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לדעת שMarshal Hotel מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

החדרים המודרנים בMarshal Hotel כוללים כספת, טלוויזיה עם מסך שטוח ומגהץ. כל חדר מצוייד בטלפון וערוצי לווין. דיסקרטיות ופאר מובטחים בחדרי VIP יחד עם שירות אישי, מקצועי ומהיר.

הבר של Marshal Hotel מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. את ארוחת הבוקר ניתן להזמין אל החדר. בנוסף הינכם מוזמנים לבלות במבחר הברים והמסעדות שבסביבה.

Marshal Hotel נמצא באופן מושלם קרוב למיתחם הקניות של ורוצלב. סיורים מודרכים והזמנות לנסיעות ניתן לארגן בדוכן ההזמנות של המלון.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מקלחת, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, מסלולי הליכה, טרקלין, סלון יופי

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, ניקוי יבש, שרותי אירועים, כספת, מכונת צילום , שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Good Night in Wroclaw Aries

Rzeznicza 4/4, ורוצלב, פולין

ממוקם במרכז העיר, Good Night in Wroclaw Aries מאפשר גישה קלה אל מרכז הקניות, התרבות והתיירות של ורוצלב.

בדירות המרווחות של Good Night in Wroclaw Aries תיהנו מטלוויזיה עם מסך שטוח, כבלים / לוויין ומטבחון. הן מציעות מדיח כלים, מטבח מאובזר ונגן די וי די. בנוסף, האינטרנט האל חוטי הוא על חשבון הבית.

המיקום בלב אזור הבילויים של ורוצלב מבטיח מגוון מסעדות מעולות ובתי קפה טרנדיים עם אווירה נהדרת. הסעות אל ומנמל התעופה זמינות עבור אורחי דירות הנופש.

כללי

חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, טלוויזיה, נגן תקליטורים, נגן DVD

פעילויות

אופניים

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Exclusive Apartments Old Town

דירות הנופש נמצאות בליבה של ורוצלב, רק 5 דקות הליכה אל Galeria Miejska, Entropia Gallery וWRO Art Centre. דירות הנופש ממוקמות בסמוך ללאטרקציות הרבות שיש לורוצלב להציע.

בדירות נופש תמצאו אינטרנט אל- חוטי חינם, קונסיירז' ומעלית. בנוסף תמצאו שירותי כביסה וחניה מקורה. לנוחיות האורחים, הExclusive Apartments Old Town נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם דירות מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

הדירות הנוחות בExclusive Apartments Old Town כוללים טלוויזיה עם מסך שטוח, מטבחון וכבלים / לוויין. כל דירה מציעה גם מקרר, נגן די וי די ופינת קפה ותה. בהדירות נופש תמצאו מספר דירות מרווחות המיועדות לאירוח משפחות.

הExclusive Apartments Old Town ממוקם בסמוך לWroclaw Town Hall. במרחק 5 דקות הליכה נמצאBarasch Brothers' Department Store.

כללי

שירות חדרים, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, טלוויזיה, נגן DVD, גישה לכסא גלגלים, מקלחת, מיטת תינוק, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

שירותים

קונסיירז', מעלית, שירותי כביסה, חנויות, חנויות במלון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון. במלון קיים חיבור אינטרנט דרך מודם/ חיבור טלפון

חניון

קיים חניון בתשלום. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Apartament Gabriel Wroclaw

דירות הנופש נמצאות בלב ורוצלב ורק הליכה קצרה אל Raclawice Panorama, Cathedral of St. John the Baptist in Wroclaw וWRO Art Centre. דירות הנופש ממוקמות בסמוך ללאטרקציות הרבות שיש לורוצלב להציע.

הדירות הנוחות בApartament Gabriel Wroclaw מכילים כבלים / לוויין וטלוויזיה.

דירות הנופש ממוקמות לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של ורוצלב, כמו למשל New Town Hall וBarasch Brothers' Department Store שנמצא במרחק של 10 דקות הליכה בלבד. המרחק מנמל התעופה קופרניקוס וורקלאו הינו 30 דקות נסיעה.

כללי

פתוח לחיות מחמד, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Zaulek

המיקום המרכזי של Zaulek יאפשר לכם להגיע אל מיטב המקומות המומלצים של ורוצלב כמו למשל Barasch Brothers' Department Store, Entropia Gallery וGaleria Miejska אשר נמצאים רק 10 דקות הליכה. בZaulek תיהנו מתמורה טובה לכסף שלכם עם תעריפים נמוכים לחדר ואינטרנט אל-חוטי על חשבון הבית.

Zaulek מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף שירותי כביסה, אחסון מזוודות וחדרי דיונים. השרותים כוללים בין השאר דוכן השכרות רכב, חנייה מאובטחת ואבטחה. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לתת המלצות ולסייע בתכנון שהייתכם בורוצלב ולספק מידע מקיף על האזור.

בחדרים המרווחים של Zaulek תמצאו כספת, טלוויזיה וכבלים / לוויין. חדרי האמבטיה מכילים מראת איפור מוארת ומקלחת. חדר האמבטיה הפרטי מכיל מגבות ומייבש שיער.

במסעדת המלון תוכלו להתרווח וליהנות ממטעמים מהמטבח הפולני ואירופאי לאחר יום של חוויות וסיורים. את ארוחת הבוקר ניתן לקבל בחדר. האורחים מוזמנים לסגור את היום עם משקה בבר.

המלון נמצא במרחק כ-10 דקות הליכה אל New Town Hall, בעוד Wroclaw Town Hall וWRO Art Centre במרחק של פחות מ-20 דקות הליכה. השהיה בZaulek תבטיח לכם מיקום מושלם בסמוך לסצנת המועדונים של ורוצלב.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, בר / לאונג', חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מגבות, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, כספת, שירותי כביסה, השכרת אופניים, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 13:00

ביקורות אורחים

סיכום של 6 ביקורות אורחים
4 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 4 מצאו אותו מסייע ומנומס
3 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 3 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
מצאנו 2 ביקורות שאמרו שהחדרים היו די גדולים
מתוך 2 ביקורות על האינטרנט, 2 אמרו שהוא היה חינם

London Apartament Wroclaw

Głogowska 9/12, ורוצלב, פולין

בדירות נופש יש מגרש משחקים, מעלית והמרת מטבע זר. לשימושכם, הרשת האל חוטית זמינה בכל שטחי דירות הנופש, כך שתוכלו להישאר מעודכנים גם במהלך החופשה שלכם.

בדירות המרווחות של London Apartament Wroclaw תיהנו מחדר אמבטיה פרטי, טלוויזיה ונגן די וי די.

נמל התעופה קופרניקוס וורקלאו ממוקם במרחק של 20 דקות נסיעה ברכב. מרכז העיר ורוצלב נמצא במרחק קצר של 10 דקות נסיעה בלבד.

כללי

חדרים ללא עישון, טלוויזיה, נגן DVD, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

מגרש משחקים

שירותים

מעלית, המרת מט"ח, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Platinum Apartament Wroclaw

Pochyła 9/3A, ורוצלב, פולין

Platinum Apartament Wroclaw מציע אינטרנט אל- חוטי חינם ומעלית. בPlatinum Apartament Wroclaw ישנה מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם להנות מכל רגע במהלך חופשתכם. הגינה היא המקום האידיאלי למנוחה בסופו של יום עמוס.

בדירות המרווחות של Platinum Apartament Wroclaw תיהנו מטלוויזיה, כבלים / לוויין ומטבחון. תמצאו בהן מקרר, פינת קפה ותה ומרפסת.

דירות הנופש ממוקמות במרחק חמש דקות נסיעה אל Entropia Gallery ופחות מעשר דקות נסיעה אל New Town Hall, Old Jewish Cemetery וBarasch Brothers' Department Store. המרחק של נמל התעופה קופרניקוס וורקלאו מן דירות הנופש הינו 20 דקות באוטו.

כללי

חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, טלוויזיה

פעילויות

גינה

שירותים

מעלית, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Studio Good Night In Wroclaw Libra

Odrzanska 6a/7, ורוצלב, פולין

במרכז העיר, Studio Good Night In Wroclaw Libra מציע גישה קלה אל מרכז הקניות, התרבות והתיירות של ורוצלב. דירות הנופש ממוקמות בסמוך ללאטרקציות הרבות שלורוצלב יש להציע.

Studio Good Night In Wroclaw Libra מציע אינטרנט אל- חוטי חינם ומעלית.

בדירות המרווחות של Studio Good Night In Wroclaw Libra תיהנו ממטבחון, כבלים / לוויין וטלוויזיה עם מסך שטוח. בין השאר, תמצאו בדירות מדיח כלים, כספת ומכונת כביסה.

כללי

פתוח לחיות מחמד, מטבחון, טלוויזיה, מיטת תינוק

שירותים

מעלית

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Apartamenty Royal

נמצא במיקום מרכזי, Apartamenty Royal מאפשר גישה קלה אל מרכז הקניות, התרבות והתיירות של ורוצלב. דירות הנופש ממוקמות בסמוך ללאטרקציות הרבות שלורוצלב יש להציע.

שרותי דירות הנופש כוללים חניה מקורה ודוכן השכרות רכב. בנוסף יש מבחר שרותים מודרניים והתחברות חינם לאינטרנט אלחוטי. הצוות הידידותי של המלון יכול לעזור בארגון טיולים ופעילויות במהלך ביקורכם בורוצלב ובנוסף ישמח לתת רעיונות למקומות בילוי.

הדירות מאובזרות בקפידה על מנת לספק נוחות מקסימלית ומכילות כספת, פינת אוכל בחדר וטלוויזיה עם מסך שטוח. המטבחון הכולל מיקרוגל ותוכלו להכין את ארוחותיכם בזמנכם החופשי. בנוסף יש מספר דירות מרווחות המיועדות לאירוח משפחות.

כללי

פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מטבחון, מיקרוגל, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק, חדרים משפחתיים

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, טיולים מודרכים

שירותים

מעלית, כספומט

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Silesia Residence Wroclaw

Skwierzynska 26, ורוצלב, פולין

Silesia Residence Wroclaw מציע שירותי בייביסיטר, מעלית ומכבסה. בנוסף יש המרת מטבע זר.

בדירות המרווחות של Silesia Residence Wroclaw תיהנו ממטבחון, מרפסת וכבלים / לוויין. בכולם תמצאו מקרר ומטבח מאובזר.

נמל התעופה קופרניקוס וורקלאו ממוקם במרחק של 20 דקות נסיעה במכונית. Galeria Miejska, Entropia Gallery וOld Jewish Cemetery נמצאים גם כן בקרבת מקום.

כללי

מסעדה

שירותים

מעלית, שירותי בייביסיטר, המרת מט"ח

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Etap Hotel Wroclaw Stadion

Etap Hotel Wroclaw Stadion מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם מעלית, מעקב מצלמות ואנשי בטחון באזורים ציבוריים ואבטחה. אורחים המעוניינים במלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לשמוע שEtap Hotel Wroclaw Stadion מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

בEtap Hotel Wroclaw Stadion תיהנו מחדרים ללא עישון, נקיים וריחניים המצויידים בטלוויזיה וכבלים / לוויין. החדרים הממוזגים כוללים מיטות זוגיות.

מתוך מבחר אתרי התיירות האטרקטיביים אשר ליד המלון תמצאו גם את Entropia Gallery, Galeria Miejska וBarasch Brothers' Department Store. הצוות של המלון יכול לעזור בארגון טיולים ופעילויות במהלך ביקורכם בורוצלב ובנוסף ישמח להציע רעיונות למקומות בילוי.

כללי

פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, גישה לכסא גלגלים, מקלחת

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Flat 4U

Hallera 182/5, ורוצלב, פולין

Flat 4U מציע טראסה, מעלית ואינטרנט אל- חוטי חינם. בFlat 4U ישנה מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם להנות מכל רגע של חופשתכם.

בדירות תמצאו נגן די וי די, טלוויזיה עם מסך שטוח וחדר אמבטיה פרטי. בנוסף הדירות מאובזרות במכונת קפה ומכונת כביסה. האמבטיה כוללת מקלחת ומייבש שיער.

נמל התעופה קופרניקוס וורקלאו ממוקם במרחק של 20 דקות נסיעה. Old Jewish Cemetery, Entropia Gallery וGaleria Miejska ממוקמים במרחק של 10 דקות ברכב.

כללי

פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, נגן DVD, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

שירותים

מעלית, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00



View Larger Map

hotels-seeker.com , ורוצלב בתי מלון, ורוצלב, מלונות בורוצלב, ורוצלב דילים על בתי מלון, השוואת בתי מלון בורוצלב, ורוצלב - ביקורות אורחים , ורוצלב - תמונות של בתי מלון

ורוצלב: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Wroclaw_5.htm
פולין: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/Poland.htm


קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה